פסים כהים יותר במסך DELL U2311H לאחר הדלקה - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פסים כהים יותר במסך DELL U2311H לאחר הדלקה


Kirma

Recommended Posts

שלום,

לפני כמה ימים שמתי לב לבעיה מוזרה שיש לי במסך

כל פעם שאני מדליק את המסך מופיעים מספר פסים לאורך בחלקו הימני - אמצעי של המסך

הפסים כביכול משנים קצת את הצבעים, הייתי אומר הופכים את הצבעים לקצת יותר כהים

והם נעלים לאחר מספר דקות מרגע הדלקת המסך

חשבתי אולי זה בעיה בכבל (כבל DVI TO DVI)

אבל לפני שאני קונה כבל חדש, חשבתי לנסות לשאול פה ולראות אם מישהו מכיר את הבעיה ..

תודה מראש לעוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלת את 2 הכבלים יחד עם המסך, תבצע בדיקה בכדי לשלול את המסך.

מהניסיון שלי, לא נתקלתי בתופעה שאתה מציין.

למעט התאורה בשניות הראשונות עד שהיא מגיעה למקסימום ע"פ ההגדרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלפתי לכבל (לקח לי 10 דקות למצוא אותו עם כל הבלאגן שיש לי במגירות)

והבעיה לא הסתדרה ..

- - - (הפסים מופיעים בנקודות האלה)

מחר אני ינסה לחבר את המסך למחשב אחר

ככה אני יוכיח שהבעיה היא במסך

עריכה:

המסך נרכש ב 27/4/2011

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר שחיברתי מחשב אחר הבנתי שהבעיה היא במסך

התקשרי ל הם רוצים Order Number, שאני צריך לברר עם א.ד.ס (החנות שממנה רכשתי את המסך)

התקשרתי לא.ד.ס, ונאמר לי שהם להם מושג מה זה המספר הזה אבל הוא יברר לי מחר עם (כי הם היו לקראת סגירה, התקשרתי קצת לפני 4)

ושאני יצור איתם קשר מחר בסביבות שעה 12

בכל מקרה, ניראה שהפסים לא נעלמים לחלוטין, אבל לאחר מספר דקות של שימוש כמעט ולא שמים לב אליהם

אבל כמובן שהמסך אמור לתפקד 3 שנים בצורה תקינה, אני יממש אחריות בדבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממתי ספק כח צריך להתחמם? ומה הקשר בין ספק (מזמזם או לא) לבין פסים בתמונה?

אם כבר, הפלורסנט מתחמם, וזה משהו שבהחלט קורה ולדבר פותח הדיון משפיע על הבולטות של הפסים. אך ללא ספק, המצב כפי שהוא מתואר ונראה בסרטון, אינו תקין ומצדיק החלפת המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא שהדבר מורגש רק בעת הדלקת המסך

אני מאוד מקווה שלא תהיה לי בעיה בלממש אחריות

ומאוד מקווה שא.ד.ס ידעו לתת לי את מספר ה Order Number שהתמיכה של מבקשים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברגע שתקבל את מספר ההזמנה ויפתחו לך קריאה, לאף אחד לא יהיה אכפת אם רואים את הבעיה רק בהדלקה או רק בבוקר או רק מצד שמאל... השליח שיביא לך את המסך החלופי אפילו לא יסתכל במסך שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידידי, לכל רכיב חשמלי יש זמן פעולה והעבודה שלו תלויה בגורמי טמפרטורה. אני אומר לך זאת בתור אחד שעובד עם צב״דים, וספקי כוח בפרט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי שמשכו אותי בא.ד.ס מחשבים

בסופו של דבר הבחור לא סיפק לי את מספר ההזמנה אלא שתי מספרים אחרים

CMS

SO

כרגע סגורים, אני יתקשר מחר..

הם בכלל יוכלו לעזור לי עם המספרים האלה ? ומה זה הח** הזה ש דורשים מספר שהחנות לא יכולה לספק לי!!

עריכה:

מה ?!?!?! סגורים מחר ?

למה יש לי הרגשה ש א.ד.ס מחשבים עשו את זה בכוונה ??

התקשרי היום ב 12, אמרו לי להתקשר בין 4-6 שהמנהל חשבונות נמצא

התקשרתי ב 4, אמרו לי להתקשר ב 5

התקשרתי ב 5, לא קיבלתי תשובה

ו סגרו את שבוע הבא !!!!!

ולמה לעזאזל כל הטרטור הזה על מספר מטומטם שהם יכולים לברר את כל הפרטים לפי הסריאל נאמבר !!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה באמת טיפשי. כנראה לא עוקבים אחרי המספרים הסידוריים ולא מעדכנים את האחריות באמצעותם. אני חושב שהסיבה הוא שזה היה מסבך להם את מסד הנתונים. לדוגמה - יש לך אחריות ל3 שנים ואחרי שנתיים החליפו לך את המסך בחדש. המסך החדש יוצר מאוחר יותר ותאורטית יש לו אחריות ל3 שנים מרגע הייצור. אבל הרי אתה זכאי לאחריות מתאריך הקנייה המקורי בלבד. לכן הם הולכים לפי מספר ההזמנה המקורי שבוודאות לא משתנה, גם אם החליפו לך מסך 10 פעמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה דבילי

לא חסר פתרונות ל"בעיה" שהצגת ובכללי לבעיה של DELL

בכל מקרה, יום ראשון במידה ודל לא יתנו מענה.

אני נוסע לא.ד.ס ולא יוצא משם עד שהם מביאים לי מספר הזמנה או מסך חלופי או אפילו את ה 1068 שקל ששילמתי להם

אני לא מתכוון לשבור את הראש, אני פשוט ילך אליהם בטענה שהם לא מממשים את האחריות \ מחסירים פרטים דרושים למימוש אחריות

ואני בטוח שאם הם רוצים, הם יכולים למצוא את זה בקלות

ושבחור אומר לי בשעה 16:00, "יש לי את כל הפרטים שלך תתקשר עוד שעה ואני יתן לך את מה שאתה צריך"

ולאחר מכן שאני מתקשר בשעה 17:00 ושומע ברקע "תביאו לי בבקשה את הקלסר של אפריל" (החודש שקניתי את המסך)

מעיד על אחד מהשתי עובדות הבאות

1. הבחור היה עצלן וסתם לא היה בא לו לבדוק לי באותו רגע

2. הוא פשוט רצה להעביר את הסוף שבוע בשקט ואמר נשבור את הראש עם הלקוח בשבוע הבא (כמובן סוגרים בחמש וסגורים בשישי שבת)

אני לא מאמין שחברה שקיימת 30 שנה לא מודעים לדרך העבודה של דל

והצירוף מקרים הזה לא ניראה לי אמין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...