פורסם 2012 באוגוסט 1413 שנים אני הייתי שם אך אינני יכול למסור לך את הכתובת כי לא הייתי שם כלקוח אלא כקבלן משנה. מה שאני כן יכול להגיד זה שהם לא נמצאים בעזריאלי.עוד אוכל להגיד שהם חבר'ה מאד רציניים שעובדים קשה מאד גם כדי לפרוש את הרשת וגם לתת מענה לבעיות אצל לקוחות הקיימים.
פורסם 2012 באוגוסט 1413 שנים המודל הזה מאוד שגוי.לחייב אותך על החבילה ואחר כך לחייב אותך על דברים שגלשו מהחבילה?שיחייבו הכול במכה אחת!
פורסם 2012 באוגוסט 1413 שנים כי לאורנג'/סלקום/פלאפון אף פעם לא היו שיטות חיוב הזנויות נכון? של לחייב על הכל שנתיים קדימה ואז (לפעמים) לזכות אותך על חלק מהדברים בלבד כל חודש בחודשו. ומה התלונות הללו על חיובי שווא? גם אותי חייבו בעשרה שקלים יותר ואפילו לא היתי צריך לעשות כלום - אחרי כמה ימים ראיתי חשבונית זיכוי אוטומטית (גם בדף פירוט האשראי שלי). אני צריך להזכיר פה לכולם כמה מאיתנו חויבו על שטויות ו"אי הבנות" עם החברות הגדולות? אז תעשו לי טובה!
פורסם 2012 באוגוסט 1513 שנים במקום עם קליטה טובה (6 רשתות) שתיהן. נראה שגולן שינו את המזהה שלהם מ IL 308 ל GOLAN TEL. סלקום עדיין מופעיה כ GOLAN T. והבחירה האוטומטית עדיין מעדיפה אותה על פני האנטנה של גולן (כנראה עוצמת שידור).
פורסם 2012 באוגוסט 2213 שנים בהמשך למה שכתבתי שיש בעיות בגולן בחשבוניות אז החיוב על חריגה על חודש שלא שינו לי את החבילה מ 9.90 ל 99 ש"ח הוא .............................280 ש"ח כמו כן פניתי להגנת הצרכן בנושא שהם לא שינו לי חבילה ומה שקורה אני צריך לשלם את החריגה ..................... התקשרתי השבוע 2 פעמים ודברתי עם 2 נציגים הדס וגיל ......................והיום חזרה אלי נציגה בשם חן שהיא האחראית על בעיות של הגנת הצרכן הסברתי לה את הבעיה ואמרתי לה שאני לא מתכוון לשלם את הסכום הזה בשום אופן גם אני הצטרך להגיע לבית משפט היא אומרת כן יזכו אותך מתי שכרטיס האשראי יתחיל לקבל חיובים של גולן טלקום ולאחר מכן תקבל חיוב .............. היא אומרת שלא ניתן לבטל חשבונית . אמרתי לה אני לפני שאני מאשר את כרטיס האשראי אני רוצה קודם כל הודעת זיכוי ....................היא אומרת שצריכים לבדוק את הנושא ( זאת אומרת שהזיכוי שלי תלו באוויר ? ) שכבר עברתי במשך כמעט חודש שלם לפחות 10 נציגים שלחתי 4/5 הודעות לגולן טלקום ואף אחד לא חזר אלי עד היום ...............השירות שלהם בלפתור בעיות במיוחד בחשבונית לא נפתר בקלות ולוקח להם הרבה זמן אמרתי לה שעד שלא מסדרים לי החשבונית כמו שצריך ובמיוחד הזיכוי (שאמרה שזה יכול לקחת שבוע ויותר ) אני לא מאשר את החיוב של כרטיס האשראי ...............כמו שהחשבונית שהופקה 8/10/2012 ובפועל ראיתי אותה רק ב 21/8/2012 גם יכולים לבטל אותה או לתת זיכוי בלי שקודם צריך לחייב בכרטיס האשראי היא אומרת כן זאת תקלה של הרבה לקוחות והם מנסים עדין לדעת מאיפה התקלה כנראה שיש עוד לקוחות באותה בעיה כמו שלי בקיצור הבעיה עדין לא נפתרה נראה כמה זמן אני יחכה עד לזיכוי ........... :pissed: :pissed: .....יש לי חוסר אמון וייאוש מחברת גולן טלקום ............אני מרגיש שהם לא עוזרים ללקוחות שלהם ........ :pissed:
פורסם 2012 באוגוסט 2313 שנים לי יש בעיה מעצבנת אחרת שהתחילה בשבוע האחרון... המכשיר מתזז בין GOLAN T ל GOLAN TEL ללא סיבה ברורה, וכשהוא על GOLAN TEL ומתקבלת שיחה או הודעה, בתום השיחה או בנסיון שליחת הודעה הקליטה נעלמת והמכשיר חוזר לאחר מס' שניות ל GOLAN T, עד הפעם הבאה. ה Workaround לבינתיים הוא פשוט לקבע את הרשת על GOLAN T ולהשאיר את ה Data Roaming. עם התמיכה של גולן אין מה לדבר, כי הם נובים להחריד.
פורסם 2012 באוגוסט 2913 שנים לא יודע אם כבר דובר על זה, לא עברתי על כל 33 העמודים, אבל יש לי בעיה בהוט מובייל - אני לא מקבל הרבה שיחות נכנסות וגם הודעות. יש לי את הגלקסי השלישי, יכול להיות שהבעיה במכשיר?
פורסם 2012 באוגוסט 2913 שנים ה SGS3 תומך בכל התדרים שנמצאים בשימוש בארץ.לרבות 850Mhz בדור ה 3.לא אמורות לך בעיות הקשורות בטלפון.
פורסם 2012 באוגוסט 2913 שנים אז מה הבעיה? בהוט מובייל? או שזה לא קשור אליהם? איך אפשר לפתור את זה?תודה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.