עבור לתוכן

מישהו עבר לגולן/הוט מוביל בתקופה האחרונה ללא בעיות?

Featured Replies

פורסם

אני מחובר לגולן כבר חודשיים, קליטה מלאה בכל מקום בלי ניתוקים. החיסרון היחידי הוא מהירות הגלישה. בתור ירושלמי אני נהנה ממהירויות הורדה מחרידות של 0.3 - 1.5 מגה שגורמות למירמור רציני.

לעומת זאת בתל אביב וחיפה אני מגיע למהירות של 3.5-6.4 מגה!

כנראה שלהנות ממזג אוויר מושלם כל השנה מחפר על המחדל....

זאת הסיבה שבתור ירושלמי אני כנראה אעבור להוט...

  • תגובות 391
  • צפיות 150.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

גם להוט לא חסר בעיות בירושלים, התשתית של פלאפון בירושלים דיי צולעת ולא נותנת גיבוי ראוי...

בקריית מנחם, אורה, עמידב (וכל מה שיש באיזור חוץ מהבית חולים) הקליטה פשוט נוראית :s07:

יש עוד מקומות שיש בהם חורים בקליטה (גם בהר חומה למשל הקליטה לא מדהימה במיוחד), בגולן לפחות יש קליטה בכל העיר.

פורסם

שלום לכולם. אני שוקל לעבור לגולן אבל אני צריך לדעת איך הקליטה באזור שיזפון? כרגע אני בסלקום והקליטה ככה - ככה , לעומת זאת חבר שמשרת איתי שנמצא בhot mobile יש לו 3G מלא כמעט בכל מקום. עכשיו אני יודע שגולן מבוססים על תשתית של סלקום , אבל יכול להיות שהקליטה טובה יותר בגלל תשתיות של גולן עצמם? או שהקליטה דומה לזו של סלקום?

פורסם

יש להם פריסה חלקית שלהם שהם עובדים להשלים אותה ועם נדידה לסלקום בעת הצורך.

מנסיון עם שניהם עשה לעצמך טובה ותברח מהוט מובייל ואל תעלה על דעתך להתחבר אליהם.

פורסם

שאלה:

אני בגולן טלקום ורואה שאנשים מדברים פה על מהירויות של 6-7 מגה ולפעמים אפילו יותר. המקסימום שקיבלתי אצלי (ואני חלילה לא מתלונן) זה 5.2 בהורדה.

אני עם אייפון 4. אתם חושבים שיש משהו לא תקין באייפון שלי? תמיד כשאני עושה בדיקות מהירות אני מוודא שיש קליטה מלאה ובדקתי בהרבה מקומות באיזור המרכז.

פורסם

הכל תקין אצלך , אולי אנשים מהמרכז כן מקבלים אבל השאר לא כל כך , נגיד אצלי פעם ב ... אולי ב 2 בלילה מגיע 5-8 , אבל בדרך כלל 2-3 .

פורסם

כן עברתי לגולן בהתחלה הכל היה ורוד

ועכשיו הכל שחור ............ :pissed: :pissed: :pissed: :pissed: :pissed: :pissed: :pissed: :pissed: ..........הם מנסים לפעול בשיטת המצליח

נציגי שירות .........לא כולם טובים יש כאלה שאומרים אם יש לך בעיה אתה יכול לנייד לנתק וכו " .........זילזול בלקוחות

זהירות עם מסלול 9.90 ש"ח גם שתשנו את החבילה ל 99.00 ש"ח שעדין לא יופיע

ןבחשבונית הבאה תקבלו חשבונית מנופחת

עד שאתה מקבל חשבונית שהיא בכלל לא מובנת

מחייבים ב 31/5/2012 ואת החשבונית אתה רואה רק לאחר שבוע ויותר

בגדול יש שם בלגן בחשבוניות יש מלא חיובים לא מובנים מתי שהם רוצים הם לוקחים כסף מכרטיס האשראי ??? ??? ??? ??? ???

לפני שאתם עוברים תבדקו טוב טוב תשקלו .................תנסו לישאר בחברה הקיימת עם שינוי מסלול אני מאמין

שהם יתנו כדי שלקוחות לא יעזבו אותם

פורסם

עוד אחד שמגזים ולא משקף את גולן.

לנו למשפחה ולחברים כולם ביחד יש 5 קוים בגולן כולנו עם החבילה של ה 10 שקלים.

יש לנו מכשירים מגוננים, אייפונים נוקיה סוני אריקסון ו HTC.

לאף אחד אין בעיות בשום אספקט, הכל עבר מהתחלה עד הסוף פרפקט למעט ניוד אחד שפלאפון קצת עכבה אבל נפתר מהר מאוד.

נכון שהחשבוניות קצת מבולגנות עכשיו אבל זה יסתדר בעתיד והם עדיין מזכים אותך אם יש להם טעות בחשבונית שלך על דעת עצמם, משהו שאף חברה או גוף בארץ יעשה על דעת עצמו בלי התערבות מצידך.

פורסם

אז תתנתק ותעבור לחברות האחרות! - ואז תראה מה זה נקניק! :bash:

גבו לי 500 שקל על 30 מגה גלישה בלי שום הצדקה - סלקום הארורים - שאני מאחל להם שלא ישאר אצלהם טמבל אחד{ואין לי כוח לספר את הסיפור} :pissed: :pissed:

פורסם

לא הייתי מתפלא לגלות ש-DJ27 הוא מגיב בתשלום, תתעלמו ממנו.

פורסם

לא הייתי מתפלא לגלות ש-DJ27 הוא מגיב בתשלום, תתעלמו ממנו.

אני מצטער לראות שבכלל היית צריך להבהיר את זה :facepalm:

פורסם

שלום לכל החברים בפורום

קודם כל אף אחד לא משלם לי

אני בן הלקוחות הראשונים של גולן טלקום 18/5/2012

לאחר שבועים ניידתי קו מחברה סלולרית לחברת גולן טלקום

בחודשיים האחרונים יש בעיות בחשבוניות , במערכת חישוב חשבוניות יש הרבה תקלות

חשבונית של חודש 7

לא דומה לחשבונית של חודש 8

יש להם כל מיני סעיפים שלקוחות יכולים ליפול בפח ולשלם הרבה כסף על חריגות במיוחד מי שנמצא בחבילה שך 9.90

מתי שהם רוצים הם מחייבים בכרטיס האשראי

נציגה אומרת שניתן לעבור חבילה רק בתאריך למשל 25 לחודש ( זאת אומרת לא לפני ולא אחרי )

לגבי שירות לקוחות ( יש נציגות שלא מתייחסות ללקוח כמו שצריך ולא מנסים לעזור ויש כאלה שכן אני נתקלתי לפחות ב4 נציגות

שאמרו תתנתק תנייד וכו אמרתי מה זה הייחס שלכם ללקוחות שלכם החדשים ! יש בעיה שעדין לא נפטרה והיא

אני שינתי מסלול מ 9.90 ל 99 ש"ח לפני שהחשבונית החדשה נכנסת בין שבוע לשבועים

המסלול באתר חשבון שלי היה כתוב שאני בתהליך לעבור למסלול של 99 ש"ח

בקיצור שבוע שבוע וחצי לאחר מכן אני רואה שעדין באתר המסלול לא שונה

בתחילת חודש 7 . התקשרתי למוקד דברתי עם נציגת שירות ואמרתי לה שינתי מסלול שבוע+ לפני 25/6/2012 ועדין

לא מופיע שינוי מסלול באתר בחשבון שלי היא אמרה שתבדוק .......מנהלים,אחראית משמרת וכו ואמרה שהכל בסדר אל תדאג

תוך 3/4 ימים זה התעדכן אמרתי לה אני לא רוצה שהיו לי כל מיני חיובים של חריגות .

ובחשבונית אני רואה לאחר כמעט חודש עד שעליתי על זה שהם לא שינו גם בחשבונית את המסלול

ואני סמכתי על נציגת השירות וגם על האתר ברגע שאני מבצע שינוי זה אמור להתבצע

בחלק של התקנון כתוב כל מנוי רשאי לעבור מחבילה, לחבילה אחרת הזמינה בעת בקשת המעבר, במתן הודעה לחברה, ובמקרה זה יחולו עליו השינויים המחוייבים בחבילה החדשה, מבלי לגרוע מתשלומים שעליו לשלם לצורך יציאה מהתכנית הקודמת או מההתחייבות הקיימת באותה עת.

לצערי הרב הרגשתי שאני נמצא בחברת הוט ( החברה שאני לא מסוגל לשמוע אותה ) עברתי מקרה קצת דומה

דברתי עם 5 נציגות ועדין לא נפטרה הבעיה

ולכן זה המקום להזהיר את החברים בפורום

אני חושב שהם מנסים את שיטת המצליח

גם אני בהתחלה נתתי קרדיט לחברת גולן טלקום אבל אחרי הסיוט הזה שנמשך עד עכשיו ולא נפתר

שלחתי 4 5 הודעות לאתר אף אחד עשין לא חזר אלי .................רק אני מתקשר אליהם

אז לכל אלה שאומרים שהם נמצאים בחברה גולן טלקום ובכל בסדר כמו בגן עדן

אז אני כרגע נמצא איתם בחלק הצד הרע של חברת גולן טלקום ................ואני מאוד מצטער על מה שאני אומר

אבל זאת המציאות ..............אם היה לי טוב והיו מתייחסים אלי כמו שצריך ומנסים לפתור אז זה

אז לא הייתי אומר זאת

חבל שאתר קהילות של פוקט pocket לא עובד כמו שהיה פעם ואז באמת הייתם רואים כמה בעיות יש ללקוחות עם גולן טלקום

וכמובן שגם דברים טובים היו כותבים עליהם

אני באתר YNET כתבתי לפחות 5 הודעות ל כולם לעבור לגולן טלקום זאת החברה הכי טובה שיש ועוד

הרבה משפטים בסגנון וכו

אבל כנראה שמעכשיו מתחילים להיות בעיות בחשבוניות וזה מה שאמרה לי נציגת חברת אורנג שאני לא מכיר

והיא אמרה חכה חכה חכה ...................שתקבל חשבונית נדבר .................ובדבר הזה היא צודקת במיוחד במקרה שלי

ואולי יש עוד כאלה רק שהם לא מופעים בפורמים

אני מקווה שבסוף היה טוב ונגיע לעמק השווה

אני נותן להם עד 20/8/2012 אם לא תפטר הבעיה אני יעבור לחברה אחרת

כמו כן חסמתי להם את כרטיס האשראי

ואני לא מתכוון לשלם להם את החריגה על זה שהם לא ביצוע שינוי של החבילה/מסלול

גם אם אני הצטרך להגיע לבית משפט

פניתי היום להגנת הצרכן ואני מקווה שהם יטפלו בבעיה

אני גם מתכוון לנסוע לשם לקניון עזראלי ואני יחכה עד שהם יפטרו את הבעיה

מישהו יודע באיזה בניין הם נמצאים ואיזה קומה ?

פורסם

גם אני עברתי לאחרונה לגולן,

הניוד עבר חלק בשני מספרים ולאחר שלוש שעות נויידתי בהצלחה

בנוגע לחיובים, נראה שיש להם איזושהיא בעיה. חוייבתי על חודש מיותר.

בשל בתלונות על מענה הלקוחות לא ניסיתי כלל להתקשר, במקום זה שלחתי מייל

בערך אחרי שבוע התחילו לחפש אותי טלפונית ממספר 0058 בדר"כ בשעות הבוקר המוקדמות 8-10 ולכן לא הצלחתי לענות

בפעם הרביעית תפסו אותי הסברתי להם והבטיחו לזכות

לא זכור לי אי פעם מקרה שבו סלקום רדפה אחרי בגלל שרשמתי להם תלונה, לעומת זאת על חיובים שגויים שונים משונים זכורים לי היטב מימי החשבוניות המוזרות של סלקום

וזה מה שהיה לי להגיד

פורסם

הקטע עם החשבוניות גם של גולן וגם של הוט באמת לא ברור.

תהיה בטוח שהם לא באים לעשות שיטת המצליח על אף אחד, אבל בכל מקרה, יש בעיות והם מודעים והם גם עובדים על זה.

כנראה בגלל חוסר באנשים מקצועיים שם זה לוקח קצת זמן וכנראה שהם נכנסו לשוק לא הכי מוכנים.

בכל מקרה אני עדיין נותן להם צ'אנס בשביל לראות שהדברים בסופו של דבר מסתדרים.

לגבי חיובים מיותרים פעם שעברה שחשבוניות יצאו עם חיובים מיותרים הם זיכו אוטומטית בלי שצריך לפנות אליהם, ואולי גם לחודש הזה זה יקרה.

פורסם

להקשיב לנציגים של אורנג' זה מתכון לאסון. אל תנסה את זה בבית.

הבעיה שלך כנראה נקודתית. אני בגולן ומבסוט עד הגג, ומסתבר שגם הרבה אחרים. תצטרך כנראה להתעסק עם זה טיפה, תהיה בטוח שגולן ישפו אותך כיאות, או לפחות יזכו אותך (מי העלה על דעתו לפני מאי השנה לדבר כזה בכלל!).

מה שכן באמת קצת מוזר זה הקטע עם החשבוניות. חבלי לידה אני מתאר לעצמי (שלא לומר חבלי משיח :smile1:)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים