הסיפור שלי - תקראו הכל. - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הסיפור שלי - תקראו הכל.


AciDBreeZe

Recommended Posts

אבל אצלהם הוא עבד כמו שצריך (ואבא שלך עד לכך)... מה הם אמורים לנחש מתי בדיוק המחשב עושה בעיות?

כן.

וגם אם לא אז זה בטח לא בעיה של הלקוח, אין סיבה שמחשב שהותקן נכון יעשה בעיות, אולי זה לא מתאים או מעבד דפוק אבל מה שלא יהיה זה בעיית תיאימות של החנות והם צריכים לדעת במה שהם מעסקים ולדעת במאה אחוז שברגע שהמחשב יוצא מדלת החנות שלהם הוא יפעל כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אלוהים, מה אתה לא מבין?

אני משלם כסף

אני צריך לקבל מוצר , תקין

במקרה שהמוצר לא תקין

מדוע שהאחריות תיהיה עלי? היא לגמרי עליהם

אבא שלי במקרה יכל ללכת אז הוא הלך, לא תיכננו בכלל להגיע לשם בגלל שזה מיותר לגמרי לסוע 3 שעות לשם, קורא לזה עצלנות?

אני רוצה לראות אותך יוצא לנסיעה ארוכה בשביל מחשב, שאתה בכלל היית אמור לקבל פיקס.

בתכלס, אתה צודק...אכן שירות הלקוח בארץ לא בשמיים

אבל בגלל אנשים שהולכים לקחת את המחשב שלהם לפי דרישת החנות

והחנות גוררת דבר כזה 7 פעמים, אין לי ספק שהפיתרון היעיל ביותר הוא תביעה

להבא

הם ילמדו שעדיף להשקיע את האסטרה מייל הזה בשביל לשרת כמו שצריך, ולא לחטוף תביעה ממרוקאי משוגע.

באשר אליך ליאור, הכותרת של הת'רד הזה היה בהתחלה PCH - האימה

אבל עקב שיקולים שלי החלטתי שלא אגיד את שם החנות אלא לאחר שמישהו יגלה אותה או לאחר שאני יגיש את התביעה, אף אחד לא הזמין אותך ואת ההערות נוסח "למה אני", אתה מוזמן לצאת מהת'רד הזה מתי שתרצה.

Dome

בחנות הוא פעל כמו שצריך רק מכיוון שהוא לא עשה שום דבר שיגרום לו לקרוס

גם לאחר הסברה מפורטת של הבעיה ומתי היא צצה

ובנינו אם טכנאי מחזיר לך מחשב מספר פעמים עם אותה בעיה לאחר מאה ואחת הסברות כנראה שהוא פשוט לא יודע לפתור אותה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה שלחת את אבא שלך לראות שהמחשב עובד במקום ללכת בעצמך או לפחות להתלוות אליו.

הרי אתה ידעת מתי קורות הבעיות, זה טיפשי להאשים אותם שהם לא טיפלו בבעיה במשחקים, כי הם לא ידעו שזה המקור למכאוביך.

תראה לי מעבדת מחשבים שבאמת מריצה משחקים, ועושה את זה יותר מדקה-שתיים כדי לוודא..

בכל מקרה אם היית הולך בעצמך ולא מתעצל, סביר להניח שהיית גומר את העניין בצורה יותר יפה..

סה"כ זה נראה כאילו הם ניסו כמיטב יכולתם לפתור את העניין, ולא קלטו את הבעיה הספציפית..

אולי הצגת את הדברים לא כל כך במדוייק, אבל אני לא רואה כאן ממש עילה לתביעה...

גם הבחור השני:

באמת ה-FridgeRock הוא שידרוג לעומת ה-STOCK אז אני לא מבין על מה אתה מתלונן..

ולקלל את המזכירה שלהם גם לא נראה הכי בוגר בעולם.

בשום אופן לא קיללתי אותה. היא פשוט נורא עיצבנה אותי פעמיים כמעט שחטה ממני כסף ועוד 500שח!!!

בקשר לקירור אני התעצבנתי כי רציתי לקבל את הכל בקופסה והם הביאו לי קופסה ממעבד אחר וזה מעצבן שאתה מזמין דבר אחד ומקבל דבר אחר בלי שהודיעו לך על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באשר אליך ליאור, הכותרת של הת'רד הזה היה בהתחלה PCH - האימה

אבל עקב שיקולים שלי החלטתי שלא אגיד את שם החנות אלא לאחר שמישהו יגלה אותה או לאחר שאני יגיש את התביעה, אף אחד לא הזמין אותך ואת ההערות נוסח "למה אני", אתה מוזמן לצאת מהת'רד הזה מתי שתרצה.

חבל שבגלל אנשים כמוך יש הרבה אנשים כמוני שמרימים ידיים ומפסיקים להכנס לתראדים (גם שאנשים בפנים צריכים עזרה).

אם אתה עדיין לא מבין -> הכותרת דבילית.

רד מהעץ הזה שבגלל שאתה "מרוקאי משוגע" מותר לך לעשות ולהגיד מה שאתה רוצה.

* אולי אם היית רושם כותרת נורמלית הוא היה נכנס ורואה את התגובות פה:

http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=7;action=display;threadid=58345;start=3

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ובשנית אתה מוכיח לכולנו כמה אתה דביל, הרי אמרתי לך ואומר שוב מצידי אתה יכול לעוף מהת'רד הזה

מצטער אם הכותרות שלי לא משעשעות אותך, אני לפעמים שוכח שאני פה רק בשביל לשעשע אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא יגיד לאף אחד אחר לעוף מהת'רד ולמעשה, זו כבר עילה לנעילתו.

תשנה את הכותרת לכותרת אינפורמטיבית כגון "צרות עם חנות מחשבים" או כל דבר אחר שמתאר את הבעיה, ולא הת'רד הזה אכן יינעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...