עבור לתוכן

למה סוללות GP כל כך נפוצות בארץ?

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

זה טוען אותן תאורתית תוך 3 שעות (לא על השעון) אולי 4.

לא לפי שעון? דהיינו בהפסקות שיוצא כ4-3 שעות טעינה בסוף?

. עדיין לAAA זה אולי זרם קצת גבוה. בגדול המטען מתקדם יותר ממה שאני צריך כי השימוש שלי לא כבד במיוחד אני פשוט תוקע את הסוללות במטען ומחכה שיטען אותם.

אז מטען הזה לא טוב לנוסעי לחו"ל? יש לי מטען אבל לא רב-ארוצי שלוקח יותר זמן להטעין סוללות.

לפעמים הוא מזהה סוללות מקולקלות ואז אני נפתר מהן או נותן למטען לעשות להן מסאג' אבל זה לרוב לא עובד.

ממתי מטענים עושים מסאג'? גם אני צריך מסאג' והוא יחסוך לי הוצאות עבור מסאג'. אתה מתכוון לCYCLING? מטען עושה שחזור גם לסוללות שלא נטענות?

פורסם

למטען יש ספק כוח multivoltage בארץ צריך רק מתאם שקע והוא מתאים לחו"ל.

יש לו בערך 5 אופציות עבודה:

1. charge - טעינה - אתה קובע זרם הוא טוען בזרם הזה, אם לא תיגע בכפתורים הוא טוען ב 1000mA כשמכניסים סוללה

2. discharge - פירוק - אתה קובע זרם פירוק והמטען מפרק את הסוללה ממטען בזרם שקבעת (אני חושב שזה עד 1000mA ) . אפשר לפרק גם סוללות לא נטענות (אם אתה רוצה להבין כמה הן שוות).

3. break in - טעינה איטית בו אתה מגדיר את הקיבולת של הסוללה והמטען טוען אותה בזרם של 10% מהקיבולת (אולי פחות) , מפרק אותה באותו קצב בערך ואז טוען אותה מחדש זה יכול לתקן סוללות או להביא אותם למצב אופטימאלי. זה תהליך איטי מאוד שיכול לקחת יותר מיום

4. refresh and analyze - טעינה מהירה, פירוק וטעינה מחדש (אתה קובע את הפרמטרים)

5. cycle mode - כמו 4 אבל יותר מפעם אחת (אתה קובע כמה פעמים) והוא שומר סטיסטיקה של כל פעם.

אם זכור לי נכון גם למטענים של la-crosse יש את האופציות האילו. אחרי טעינה המטען מעריך כמה קיבולת יש בסוללה. הוא יכול לחשב את זה ע"י פירוק (הכי אמין) או טעינה.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

2. discharge - פירוק - אתה קובע זרם פירוק והמטען מפרק את הסוללה ממטען בזרם שקבעת (אני חושב שזה עד 1000mA ) . אפשר לפרק גם סוללות לא נטענות (אם אתה רוצה להבין כמה הן שוות).

מה מטען עושה עם אנרגיה שהוא מפרק?

פורסם

מה מטען עושה עם אנרגיה שהוא מפרק?

מיצר חום כנראה כמו כל מכשיר חשמלי. מודבר פה על מקסימום של איזה 1.5W לסוללה - לא משהו רציני. הסוללות גם ככה מתחממות מהטעינה כי לטעינת NIMH יש איזה נצילות של כ 66% . פעם דחפתי סוללת אלקליין זולה ל"פריקה" וגיליתי שהיא באמת לא משהו :lol: .

פורסם
  • מחבר

מיצר חום כנראה כמו כל מכשיר חשמלי. מודבר פה על מקסימום של איזה 1.5W לסוללה - לא משהו רציני. הסוללות גם ככה מתחממות מהטעינה כי לטעינת NIMH יש איזה נצילות של כ 66% . פעם דחפתי סוללת אלקליין זולה ל"פריקה" וגיליתי שהיא באמת לא משהו :lol: .

התכוונתי לשאול מה קורה עם mAh של סוללה שמטען מפרק. לאן מטען זורק את מיליאמפרים כשהוא סופג אותם? אם פנס עובד על סוללה, הוא משתמש באנרגיה לדוגמה או שואב אבק כאשר מחובר לשקע חשמל ועובד, הוא משתמש באנרגיה כדי לשאוב.

פורסם

כנראה נגד כלשהו.

פורסם

התכוונתי לשאול מה קורה עם mAh של סוללה שמטען מפרק. לאן מטען זורק את מיליאמפרים כשהוא סופג אותם? אם פנס עובד על סוללה, הוא משתמש באנרגיה לדוגמה או שואב אבק כאשר מחובר לשקע חשמל ועובד, הוא משתמש באנרגיה כדי לשאוב.

מה לא מובן? האנרגיה הופכת לחום.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים