למה סוללות GP כל כך נפוצות בארץ? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה סוללות GP כל כך נפוצות בארץ?


Boris_yo

Recommended Posts

זה טוען אותן תאורתית תוך 3 שעות (לא על השעון) אולי 4.

לא לפי שעון? דהיינו בהפסקות שיוצא כ4-3 שעות טעינה בסוף?

. עדיין לAAA זה אולי זרם קצת גבוה. בגדול המטען מתקדם יותר ממה שאני צריך כי השימוש שלי לא כבד במיוחד אני פשוט תוקע את הסוללות במטען ומחכה שיטען אותם.

אז מטען הזה לא טוב לנוסעי לחו"ל? יש לי מטען אבל לא רב-ארוצי שלוקח יותר זמן להטעין .

לפעמים הוא מזהה מקולקלות ואז אני נפתר מהן או נותן למטען לעשות להן מסאג' אבל זה לרוב לא עובד.

ממתי מטענים עושים מסאג'? גם אני צריך מסאג' והוא יחסוך לי הוצאות עבור מסאג'. אתה מתכוון לCYCLING? מטען עושה שחזור גם לסוללות שלא נטענות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למטען יש ספק כוח multivoltage בארץ צריך רק מתאם שקע והוא מתאים לחו"ל.

יש לו בערך 5 אופציות עבודה:

1. charge - טעינה - אתה קובע זרם הוא טוען בזרם הזה, אם לא תיגע בכפתורים הוא טוען ב 1000mA כשמכניסים סוללה

2. discharge - פירוק - אתה קובע זרם פירוק והמטען מפרק את הסוללה ממטען בזרם שקבעת (אני חושב שזה עד 1000mA ) . אפשר לפרק גם לא נטענות (אם אתה רוצה להבין כמה הן שוות).

3. break in - טעינה איטית בו אתה מגדיר את הקיבולת של הסוללה והמטען טוען אותה בזרם של 10% מהקיבולת (אולי פחות) , מפרק אותה באותו קצב בערך ואז טוען אותה מחדש זה יכול לתקן או להביא אותם למצב אופטימאלי. זה תהליך איטי מאוד שיכול לקחת יותר מיום

4. refresh and analyze - טעינה מהירה, פירוק וטעינה מחדש (אתה קובע את הפרמטרים)

5. cycle mode - כמו 4 אבל יותר מפעם אחת (אתה קובע כמה פעמים) והוא שומר סטיסטיקה של כל פעם.

אם זכור לי נכון גם למטענים של la-crosse יש את האופציות האילו. אחרי טעינה המטען מעריך כמה קיבולת יש בסוללה. הוא יכול לחשב את זה ע"י פירוק (הכי אמין) או טעינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

2. discharge - פירוק - אתה קובע זרם פירוק והמטען מפרק את הסוללה ממטען בזרם שקבעת (אני חושב שזה עד 1000mA ) . אפשר לפרק גם לא נטענות (אם אתה רוצה להבין כמה הן שוות).

מה מטען עושה עם אנרגיה שהוא מפרק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה מטען עושה עם אנרגיה שהוא מפרק?

מיצר חום כנראה כמו כל מכשיר חשמלי. מודבר פה על מקסימום של איזה 1.5W לסוללה - לא משהו רציני. הסוללות גם ככה מתחממות מהטעינה כי לטעינת NIMH יש איזה נצילות של כ 66% . פעם דחפתי סוללת אלקליין זולה ל"פריקה" וגיליתי שהיא באמת לא משהו :lol: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיצר חום כנראה כמו כל מכשיר חשמלי. מודבר פה על מקסימום של איזה 1.5W לסוללה - לא משהו רציני. הסוללות גם ככה מתחממות מהטעינה כי לטעינת NIMH יש איזה נצילות של כ 66% . פעם דחפתי סוללת אלקליין זולה ל"פריקה" וגיליתי שהיא באמת לא משהו :lol: .

התכוונתי לשאול מה קורה עם mAh של שמטען מפרק. לאן מטען זורק את מיליאמפרים כשהוא סופג אותם? אם פנס עובד על , הוא משתמש באנרגיה לדוגמה או שואב אבק כאשר מחובר לשקע חשמל ועובד, הוא משתמש באנרגיה כדי לשאוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התכוונתי לשאול מה קורה עם mAh של שמטען מפרק. לאן מטען זורק את מיליאמפרים כשהוא סופג אותם? אם פנס עובד על , הוא משתמש באנרגיה לדוגמה או שואב אבק כאשר מחובר לשקע חשמל ועובד, הוא משתמש באנרגיה כדי לשאוב.

מה לא מובן? האנרגיה הופכת לחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...