המלצה לרכישה קבוצתית של כונן SSD - עמוד 27 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה לרכישה קבוצתית של כונן SSD


sashakrik

Recommended Posts

אני בספק אם תראה שיפור בחילוץ קבצים.

אם כל הכבוד אתה מדבר שטויות...היום אני מחלץ מאותו כונן לאותו כונן (קורא ורושם אליו בו"ז)..גם מכני נוסף מימנו הייתי פותח את הקבצים למכני אחר היה נותן שיפור ענק...SSD לכל הפחות ייתן זיפור זהה!

המעבד שלי נמצא על 35% בחילוץ וה-HDD על 100%.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 629
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני לא מדבר שטויות. אני מדבר על מצב בו אתה מעדיף של נגיד 128GB במחיר של קשיח בנפח 1TB.

האם קשיח נוסף של 1TB לא יהיה קרוב בביצועים של חילוץ קבצים ועם ערך מוסף משמעותי של נפח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מחפש עוד נפח. אני מחפש ביצועים..עכשיו בעניין הזה של חילוץ RAR מכני נוסף היה מתפקד אולי כמו SSD (בהנחה שהתקנת התוכנה עצמה על ה- SSD לא מוסיפה עוד ביצועים)..אבל מה עם מערכת ההפעלה ושאר התוכנות? איזה שיפור היה פה?

שאני אומר שאתה מדבר שטויות אני מתכוון בזה שאתה אומר "ספק אם תראה שיפור", שים לב לשדרוג שאני עושה: ממכאני אחד שאני קורא ורושם אליו בו"ז למכאני ו- SSD שמבקרים מסויים המכאני יהווה צוואר בקבוק ל- SSD (חילוץ קבצים) ובמקרים אחרים ה- SSD ייתן בראש (מערכת הפעלה או שאני לוחץ על ה- CATALYST של ומחקה לו איזה דקה).

שאלת איזה שיפור אנשים מצפים לראות..אני אישית מצפה לראות שיפור גם בחילוץ קבצים בעצם ההכנסה של עוד כונן למחשב, בטוח שתהיה כזו! כל זאת פרט לשיפור הכללי בהתקנת ה- WIN ותוכנות על .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתן, לדעתי האישית רוב האנשים שאומרים שהשיפור אדיר מגזימים.

יש שיפור ואם ממש בודקים רואים אותו, אבל הבדל בין מערכת ומכני בעבודה שותפת לא תשים לב.

אני לא יודע למה לוקחת לך כל כך הרבה זמן לפתוח קטאליסט אצלי זה פחות מ 2-3 שניות בודדות.

זמן לעליית מחשב לדעתי חשוב רק במחשבים , בנייח אני מפעיל ועלייה מהיברנט מאוד מהירה.

אני גם אענה לך על השאלה למה לאנשים להגזים ולהגיד שהשיפור אדיר, והתשובה פשוטה מאוד, לתרץ שההשקע הכספית הייתה שווה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

SSD פותר בעיות מהותיות שנובעות מחסרונות הדיסק המכאני.

לא כולם נתקלים באותם תופעות איטיות.

ולא כל הזמן.

יש הרבה האטות בהם אני יודע בוודאות שעם זה לא היה קורה.

אז גם אם לא נחוץ למערכת, אין ספק שהוא מעלים את אחת התופעות איטיות המעצבנות ביותר בהתמודדות המחשב עם פעולות מקבילות מאז שחר ההיסטוריה.

ולכן לדעתי מדובר בטכנולוגיה שחובה לשלב במחשבים כברירת מחדל בעתיד.

ולמי שרוצה מאוד או יכול להרשות לעצמו, כבר עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מתן, לדעתי האישית רוב האנשים שאומרים שהשיפור אדיר מגזימים.

יש שיפור ואם ממש בודקים רואים אותו, אבל הבדל בין מערכת SSD ומכני בעבודה שותפת לא תשים לב.

אני לא יודע למה לוקחת לך כל כך הרבה זמן לפתוח קטאליסט אצלי זה פחות מ 2-3 שניות בודדות.

זמן לעליית מחשב לדעתי חשוב רק במחשבים ניידים, בנייח אני מפעיל ועלייה מהיברנט מאוד מהירה.

אני גם אענה לך על השאלה למה לאנשים להגזים ולהגיד שהשיפור אדיר, והתשובה פשוטה מאוד, לתרץ שההשקע הכספית הייתה שווה את זה.

שמע אני אדם שלא נוטה להגזים עם תיאור המציאות...אני אצתרך לחכות ולהיווכח בעצמי. יכול להיות שאתם צודקים ואולי לא. שיפור שאצתרך להתאמץ כדי לראות אותו הוא לא שיפור מבחינתי! קיצור זמן המתנה ל- RAR בדקות תכלס הוא שיפור מבחינתי..למרות שכזה היה מושג גם בעוד מכאני רגיל, לכן אני מצפה גם לשיפור כולל במערכת כמו הקטאליסט שאין לי מושג למה אבל אני מחכה לו כמאט דקה, שגם לו אני מחכה איזה חצי דקה, תוכנת אורקד שגם לה אני מחכה איזה דקה, אופיס..

אבל בגדול גם אני לא מצפה לשיפור מטורף פשוט בכל מקרה תכננתי לקנות עוד כונן כדי למנוע את הבעיות העיקריות שלי שהם ה- RAR ובכללי המחשב משמש כאחסון לסטרימר שבסלון, ככה שהייתי מאוד מוגבל בכל מה שקשור לעבודות במקביל. בגלל שלא חסר לי מקום החלטתי ללכת על ה- , לא הייתי קונה אותו אם לא היה המחיר הזה..פשוט נדמה לי שיעבור עוד הרבה זמן עד שזה יהיה נפוץ בכל מחשב והמכירה הזו היא הזדמנות שלא תחזור..אולי אני טועה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לך מה להרגיש רע מתן, הרגשת צורך להתנסות במשהו שמתיימר להיות טוב יותר ועל הנייר הוא אכן כך גם אם רואים את זה וגם אם לא.

במחיר שקיבלת את הSSD זאת באמת הזדמנות שכן זה מחיר שקרוב מאוד למחירו בחול ולכן זה גם היה הזמן הנכון לבצע את הרכישה המעניינת הזאת, כמובן אם אתה יכול להרשות לעצמך שכן המחיר עדיין יקר הרבה יותר מקשיח מכאני. :)

אבל כמו בכל דבר, גם כשאתה משדרג ממעבד של 200 שח למעבד של 2000 שח, עבודה שוטפת בווינדוס היא דבר שקשה להרגיש שיפור בו כאשר יש לך מספיק .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי אתמול באייבורי (בעניין אחר) ושאלתי בעניין המימוש.. אך לצערי אין להם.

לדעתי זה יילך לכיוון אמצע השבוע הבא.

אני אשמח מאד אם מי שבקשר עם היבואן, שיוכל לסדר לי איסוף עצמי דחוף בתחילת השבוע (מסיבות אישיות העניין מאד דחוף לי ולא.. לא בגלל לחץ של סתם להתקין.. יש לי בעיית רישוי עם תוכנה מסויימת החל מאמצע השבוע הבא).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בספק אם תראה שיפור בחילוץ קבצים.

דווקא בחילוץ קבצים (בטח לאותו כונן) דווקא רואים שיפור. לא משהו שהייתי קונה בשבילו אבל עדיין. כנ"ל בREPAIR בקבצי USENET.

לבחור עם הTORRENT - אני אישית הגדרתי ספריית הורדה לSSD וחילוץ למכני וכך יש לי גם חילוץ מהיר יותר וגם ניהול מקום אוטומטי להורדות.

נ.ב - לא חבל לרוץ לקנות כי מישהו בפורום "זרק" שכך מנצלים SSD? אני בספק רב מאוד (X10) אם תרגיש שינוי כלשהו בין 4 ל8 גיגה וגם אם כן זה לא קשור לSSD.

בקשר לזמן ההגעה - בתקווה רבה שביום ראשון כבר תקבלו טלפון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק לשם הבהרה, אם אתם עושים BOOT פעם בשבוע וה- חסך לכם דקה ורבע - זה "שיפור" זניח שלא נאמר אפסי עד חסר משמעות (לדעתי לפחות).

TMP

זה ממש לא נכון.

ביצועי ה של אחראיים לחלק גדול ממה שאנחנו עושים על המחשב. פה הוא עשרות מונים מהיר מהרדדיסק רגיל. זה יבוא לידי ביטוי במהירות ה BOOT שעושים פעם ב...אבל יבוא כל יום פעמים רבות במהירות הפעלת התוכנות שבהן אנחנו כל הזמן משתמשים.

קרא את זה:

http://thessdreview.com/ssd-guides/beginners-guide/the-ssd-manufacturers-bluff/

אני התקנתי שבוע שעבר את ה הראשון (באסה שפספסתי את המכירה :)). הייתי חייב לשדרג את המחשב והאופציה בעלת העלות תועלת הטובה ביותר שנראתה לי היא ה .

השיפור מפתיע בכל מה שקשור בעבודה יומיומית והוא מורגש מיידית ושדרג את המחשב מהותית. התגובות של המחשב בכל הפעולות הקטנות שעושים רבות כל יום השתפרו פלאים ובוטום ליין אני שמח על כל שקל שהוצאתי. יש לי פה מחשב חדש שהותקן בבית עם I5 ו 8 גיגה . ובכל מה שקשור למהירות התגובה ה Q6600 הישן שלי עם 6 גיגה אבל עם SSD אוכל אותו בלי מלח.

כמובן שכדאי מאוד להתקין מערכת מחדש כדי שה"יישור" של ה SSD יהיה נכון (אחרי זה זה קשה מאוד לשנות אותו והיישור משפר דרסטית את ביצועיו) וחייבים להתקין אותו כשבביוס ה AHCI מופעל (גם את זה לא תמיד מצליח לשנות אחרי ההתקנה וגם זה חשוב מאוד לביצועים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...