מכרתי מוצר - לאחר המכירה הקונה טוען שהמוצר תקול - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכרתי מוצר - לאחר המכירה הקונה טוען שהמוצר תקול


yair1

Recommended Posts

עצם העובדה שהוא מתלכלך, לא שווה את ההתיחסות אליו

פעם הבאה שהוא מתקשר תגיד לו שאתה מתכוון להגיש נגדו תביעה נגד הטרדה .. ובאמת תעשה את זה אם צריך

לגבי הכונן ש"התקלקל" דעתי קצת שונה בעניין אבל לאור העובדות זה כבר לא משנה, שבאמת יחפש "מי ינענע ****"

לגבי ב, צו בית משפט יכול לעשות הכל כולל הכל

אבל כמובן שבלי הוכחות בית המשפט יגיד לו מה שגיל רשם ב lmgtfy

ובטח ובטח לא יתן צו לחברת הסלולר שלו

עריכה:

תנסה להקליט אותו שהוא מודה שהכונן עבד לו בפעם הראשונה,

ואז באמת לא יהיה לך אחוז הכי קטן של חשש

וגם במידה והוא כן תובע (למרות שאין סיכוי), תתבע אותו על עוגמת נפש והטרדה ותוסיף הוכחה "חותכת" (ההקלטה שהוא מודה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

איך עושים את הדבר הזה (שזה יחפש לבד)?

לא חשוב... :)

כן זה מעניין...זה איזשהו פי'צר של גוגל?

בכל מקרה, אני את הלקח למדתי. מכרתי כבר מספר פעמים מוצרים משומשים (יקרים יותר מהכונן הזה) בלי בדיקה של הקונה. אף פעם לא היו בעיות.

לצערי רק עכשיו אני מבין כמה זו טיפשות.

להבא אני לא אמכור כלום בלי הסכמה מהקונה שמרגע שהמוצר אצלו אין לו שום דרישה כלפי.

אני אחכה למחר, מקווה שיהיה טוב.

ל- kirma:

אני בכל זאת אשמח לשמוע את דעתך לגבי הכונן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://lmgtfy.com/ - זה האתר של החיפוש

מכניסים את התוכן והאתר מביא לכם קישור לחיפוש אוטומטי

דעתי, שים את עצמך בצד השני

קנית מוצר יד שנייה, המוצר עבד בבדיקה הראשונית

יכול להיות שהמוצר עבד במשך כל השבוע ויכול מאוד להיות שהבנאדם לא נגע בכונן במשך שבוע

לאחר מכן גילית שהכונן התקלקל

מה תגיד לעצמך ? זהו הלך ?

בכל זאת אפשר לדבר כמו בני אדם ולהגיע לפשרה כלשהי למרות שאתה לא חייב כי המוצר כן עבד לו פרק זמן מסויים \ פעם אחת לצורך הבדיקה

בנוסף יכולתה להסתכל על הכונן ולראות שאין \ יש בוא נזק פיזי (שלא היה לפני מכירת הכונן)

ואולי פתאום אצלך הוא כן עובד

לסגור עם הבנאדם שהוא יקבל X% והכונן חוזר אליך \ נשאר אצלו

לכונן אין אחריות ?

יכול מאוד להיות שחלקכם יגידו שזה שטויות

אבל אני בתור בנאדם כן הייתי מנסה להתחשב. ואף לתת לו אחוז מסויים מהסכום ולקחת את הכונן חזרה או להשאיר אותו אצלו אחרי שבדקתי שהוא באמת תקול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלת עצות טובות. קודם כל תקליט את השיחות איתו. כל רמיזה לאיום שהוא פולט מהפה יכולה להיות מאוד משמעותית, בחיים למדתי שאתה לא יודע לאן דברים יכולים לגלוש.

דבר שני כמו שכבר אמרו הבעייה היא שלו - הוא בדק את המוצר וקנה אותו, אם היו תקלות הוא יכול היה להתקשר אחרי יום, לא אחרי שבוע.

שיתבע - באמת שווה להגיע לבית משפט בשביל דיסק של 400 שקל? הזמן שיבזבז והטפסים שיגיש יעלו לו יותר - ובסוף גם אף אחד לא יירק לכיוון שלו כי הוא סתם מתנהג כמו אדיוט. או במילים אחרות, אל תדאג הוא לא יתבע.

אם אתה נפגש איתו בבית שלך תדאג שיהיה איתך עוד מישהו, ואם ההארדיסק עובד תן לו את הכסף ושלח אותו קיבינמט. שונא אנשים כאלה...

ותפסיק לענות לו ולהתייחס אליו, הוא כבר יפסיק להטריד אותך כשהוא יראה שזה לא מזיז לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כדי למנוע אי נעימויות דומות יש לי מסמך קטן שאני דואג להחתים עליו את עצמי ואת הצד השני (גם כשאני קונה וגם כשמוכר). המסמך מפרט את המוצר שנקנה ואת התמורה שקיבל המוכר. המוכר מצהיר שהוא מעביר את הבעלות לידי הקונה ושאינו ידוע לו על פגמים במוצר, ואילו הקונה מצהיר שניתנה לו הזדמנות לבדוק את המוצר והוא לשביעות רצונו.

זה לא מסמך משפטי, אבל בתביעות קטנות מסתפקים לרוב גם במסמכים בלתי-רשמיים שכאלה. לכן, במקרה הלא סביר שמישהו כן ילך לתבוע אותך בהקשר של עסקה שכזו, נוכחות המסמך תפגע באופן משמעותי בסיכוייו להציג אותך כרמאי.

ומהסיבה שModchip ציין, אני דואג גם לרשום מספרים סידוריים של החומרה שמחליפה ידיים (לפחות בדברים ששווים סכום רציני, כמו מחשב נייד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אשמח אם תפרסם את ה"חוזה" וכמובן אישור להשתמש בוא

רעיון מעולה, אבל לפעמים העצלנות מנצחת ולא מיחסיים חשיבות לדברים הקטנים שבסופו של דבר הופכים למציקים

ModChiP - אז למה הבנאדם פלט בפעם הראשונה שהכונן כן עבד לו ? ולא דבק בתכניתו מהתחלה בטענה שהכונן מקולקל ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא פלט.

לא נראה לי שהוא התכוון לזה

אגב, במוצרים שאין עליהם מספר סיריאלי אפשר לעשות שריטה קטנה במקום שתוכל למצוא בקלות וככה אם השריטה תעלם כשירצו להחזיר לי את המכשיר, תדע שזה לא המכשיר שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חושב ששבוע זה הרבה. היתה לי שיחה דומה עם אחד לאחר חצי שנה :facepalm: . אמרתי לו to fuck off.

מבחינתי יש לקונה לא יותר משני ימי חסד לבדיקת המוצר שבהם אני מוכן לקבל פניות, לאחר מכן לטוב או לרע זה בעיה שלו.

אני חושב שאתה מכוסה. הרדיסק זה מוצר שקל מאוד לבדוק ולו רצה היה יכול לוודא שהוא תקין הרבה יותר מוקדם.

אם יש אחריות אפשר להביא את זה לידי סיפוק שני הצדדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיתבע - באמת שווה להגיע לבית משפט בשביל דיסק של 400 שקל? הזמן שיבזבז והטפסים שיגיש יעלו לו יותר

סכום המכירה נמוך יותר, הטרטור עוד יותר לא משתלם. מכרתי לו במחיר זול מאוד לדעתי (ביחס לכונן). רציתי להעיף את זה כמה שיותר מהר...

התקשרו הרבה אנשים, מכרתי לראשון שהגיע.

אשמח אם תפרסם את ה"חוזה" וכמובן אישור להשתמש בוא

רעיון מעולה, אבל לפעמים העצלנות מנצחת ולא מיחסיים חשיבות לדברים הקטנים שבסופו של דבר הופכים למציקים

אני גם אשמח אם תפרסם במידה ואפשרי. להבא זה גם מה שאני מתכוון לעשות.

אתה חושב ששבוע זה הרבה. היתה לי שיחה דומה עם אחד לאחר חצי שנה :facepalm: . אמרתי לו to fuck off.

מבחינתי יש לקונה לא יותר משני ימי חסד לבדיקת המוצר שבהם אני מוכן לקבל פניות, לאחר מכן לטוב או לרע זה בעיה שלו.

גם אני נהגתי כך עד עכשיו, מבחינתי יומיים היו זמן סביר לקונה למצוא בעיות.

אבל כמו שאמרתי מעכשיו אני אעדיף להמנע אפילו מזה. הבעיה היא במוצרים שאי אפשר לבדוק בזמן המכירה. מכרתי לפני כמה חודשים כרטיס מסך. נפגשתי עם הקונה במקום ציבורי, וכמובן שאי אפשר היה לבדוק את הכרטיס. הוא סמך עלי (הכרטיס היה במצב ממש טוב) והביא לי את הכסף (400 ש"ח). חיכיתי יומיים ואחר כך שכחתי מזה.

היו לי עוד הרבה דברים שמכרתי, בחלק מהמקרים הקונה בדק את המוצר ובחלק לא, אבל אף פעם לא היו בעיות.

זה מזכיר לי את העובדה שיש כמה אנשים שלא סופרים כמה כסף הם מקבלים.

רק פתח לבעיות.

כן. כל הזמן אני מגלה פתחים חדשים כאלה. בכל פעם שאני חושב שלמדתי לקח ואני נוהג כמו שצריך, תמיד קורה משהו שמלמד אותי לקח חדש.

בכל אופן, הוא לא התקשר אלי היום למרות שהוא אמר שהוא יעשה את זה. נראה מה יהיה.

תודה לכולם על העיצות ושיהיה חג שמח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי קונה דיסק קשיח משומש :screwy: . אולי זה יותר בטוח מלקנות כרטיסי בEBAY אבל דיסק קשיח זה מוצר שיכול להתקלקל בכל רגע ורצוי מאוד לא להפיל אותו על הרצפה.

אי אפשר לתת אחרויות על כזה מוצר גם ככה . אולי יש אחריות מהחברה :nixweiss: . למישהו בעבודה שלי התקלקל דיסק קשיח אחרי איזה שנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם אשמח אם תפרסם במידה ואפשרי. להבא זה גם מה שאני מתכוון לעשות.

זה יהיה משהו בסגנון:

אני מאשר שהוצע לי לבדוק את המוצר והוא נבדק לשביעות רצוני ונמצא תקין.

לא יהיו לי תביעות לגבי המוכר לאחר שהמוצר יצא מרשותו.

על החתום בלאבלאלבא

יש מצב קניתי ממך? זכור לי שחתמתי פעם על דבר דומה.

אישית אני חושב שזה רעיון רע באופן כללי, ועל מוצר בלי אחריות בכלל אין מצב שאחתום על דבר כזה.

למוצרים יקרים בלבד שבאמת הצעת לקונה אפשרות לבדוק את המוצר והוא וויתר, כך אני רואה אתה זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לעשות החובה היא על הקונה לבדוק את תקינות המוצר .

אני בדרך כלל מוכן כמו שמישהו אמר קודם להמתין כמה ימים בודדים

ואז מוכן לספוג כל תקלה במוצר .

מכרתי לאחרונה רמקולים , שעבדו ללא רבב והיה לקונה גם הזדמנות לבדוק אותם .

לאחר יום המוכר טען שטוויטר אחד לא עובד .

היה לי ממש לא נעים כי זה עשה רושם שרימיתי אותו וזה ממש לא האמת . אז קניתי לו חדש בעלות של 200 ש"ח רק בשביל הטעם הטוב .

דרך אגב אני ממליץ בחום לשקול טוב טוב מה מוכרים ביד 2 , כי אם תמכרו סחורה דפוקה או שתיהיה איזשהי הונאה סמויה במוקדם או במאוחר תבואו על עונשכם , זה סוג של קארמה רעה שיש לכל הנוכלים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...