פורסם 2012 באפריל 413 שנים אתה פעם ראית תעודת אחריות כתובה של מסך DELL? אני לא (ויש לי 2 בבית). רק על זה אפשר לתבוע אותם עד 10,000 ₪.אז למה עוד לא תבעת? נשמע כמו כסף קל ללא הוכחת נזק.
פורסם 2012 באפריל 413 שנים אולי נספיק להגיב בתר'ד ש"פוגע" בתדמית של TMS:)?! אני מניח שעם היה מדובר בחנות שבשמה יש 3 אותיות אחרות הדיון הזה היה נספק מזמן לא?!
פורסם 2012 באפריל 413 שנים אולי נספיק להגיב בתר'ד ש"פוגע" בתדמית של TMS:)?! אני מניח שעם היה מדובר בחנות שבשמה יש 3 אותיות אחרות הדיון הזה היה נספק מזמן לא?! lol
פורסם 2012 באפריל 413 שנים פותח תר'ד - אם אתה עדיין לא קיבלת מסך חדששלח לי למיילSN - סיריאלי של מסךORDER NUMBER - מספרים אלה יש לך על קופסה של מסךDOA - מספר קריאת שרות שלך ב-DELLתעביר לי כל זה במייל - אני אדאג לפתור את זה כמה שיותר מהרהוא בא לקראתו עם זה, אז באמת אפשר לומר ש-TMS מנסה לעשות את זה בשביל הלקוח. אני בכל אופן חושב שצריך להביא לו מסך חדש.
פורסם 2012 באפריל 413 שנים זאת הבעיה העיקרית.אם פותח תרד היה פונה עלינו - אומר ש-DELL רוצים להביא לו מסך מחודש ואנו הינו אומרים לו - "בעיה שלך תסדר לבד" אין שום בעיה הייתי מקבל את הביקרות. אך פותח התר'ד לעולם לא פנה ל-TMS אם בקשה לעזור לקבל מסך חדש במקום מסך "לא תקין" שיש לו מול DELL. רצפוי כולם רצים לפורום במקום לבדוק העניין לעומק מול DELL/TMS.חג שמש לכולם.
פורסם 2012 באפריל 413 שנים אולי נספיק להגיב בתר'ד ש"פוגע" בתדמית של TMS:)?! אני מניח שעם היה מדובר בחנות שבשמה יש 3 אותיות אחרות הדיון הזה היה נספק מזמן לא?! אתה רשאי לבקש מפותח הדיון לשנות את כותרת הדיון אם אתה מרגיש שהיא פוגעת בתדמית של החנות שלך שלא בצדק. אם פותח תרד היה פונה עלינו - אומר ש-DELL רוצים להביא לו מסך מחודש ואנו הינו אומרים לו - "בעיה שלך תסדר לבד" אין שום בעיה הייתי מקבל את הביקרות. אך פותח התר'ד לעולם לא פנה ל-TMS אם בקשה לעזור לקבל מסך חדש במקום מסך "לא תקין" שיש לו מול DELL. בהודעה הראשונה ציין פותח הדיון כי TMS הייתה הכתובת הראשונה שפנה אליה, ובTMS נאמר לו לפנות לDELL. האם אינו אומר אמת, או שמא לא הבנתי משהו?
פורסם 2012 באפריל 413 שנים אולי נספיק להגיב בתר'ד ש"פוגע" בתדמית של TMS:)?! אני מניח שעם היה מדובר בחנות שבשמה יש 3 אותיות אחרות הדיון הזה היה נספק מזמן לא?! אז תסיקו מסקנות... החנות השניה (RSM) שאני לקוח קבוע שלה (לפני זה הייתי לקוח קבוע שלכם), קיבלו את המוניטין שלהם בזכות ולא בחסד. גם אתם כיכבתם כאן כך בעבר (בזמנו של גיא לפני רכישת החנות ע"י CD-LOG/Wellcom)... Sent from outta space.
פורסם 2012 באפריל 413 שנים לפי דעתי יש להם שרות מצוין ואני ימשיך לקנות מהם בעתיד. אבל לא צריך לסתות מהנושא של הת'רד ולהיכנס לאיזו חנות עדיפה.
פורסם 2012 באפריל 413 שנים כמו בכל חנות אחרת - על מסכים של דל מי שנות שרות זה DELL/יעל פתרונות.לאן בדיוק הייתי אמור להפנות אותו?
פורסם 2012 באפריל 413 שנים אם לא פנה אליכם בטענה שמוכנים רק להחליף ב CMS את המסך באחד מחודש, אז באמת לא מוצדק.
פורסם 2012 באפריל 413 שנים כמו בכל חנות אחרת - על מסכים של דל מי שנות שרות זה DELL/יעל פתרונות.לאן בדיוק הייתי אמור להפנות אותו?אז מה בדיוק הבעיה? למה אתה מרגיש שהדיון הזה פוגע בשם החנות? האם יש בדיון או בכותרת משהו שלא נכון עובדתית?
פורסם 2012 באפריל 413 שנים מעביר מסר שאולי TMS לא מוכנים "לטפל" בו, מה שעל פי התגובות האחרונות בכלל לא נכון.
פורסם 2012 באפריל 413 שנים אז מה בדיוק הבעיה? למה אתה מרגיש שהדיון הזה פוגע בשם החנות? האם יש בדיון או בכותרת משהו שלא נכון עובדתית?תפסיק לשחק ראש קטן. הוא צודק. כבר בעמוד השני או השלישי הוא אמר לו לפנות אליהם.
פורסם 2012 באפריל 413 שנים כל הפורום קם למען פותח הדיון, ואיפה פותח הדיון ? נעלםטוב נו.. קיריל, אני מאוד שמח מהתגובה שלךולדעתי מי שיקרא את כל האשכול יסיק רק מסקנות טובות לגבי TMS גם אתם כיכבתם כאן כך בעבר (בזמנו של גיא לפני רכישת החנות ע"י CD-LOG/Wellcom)... אמת, בעבר TMS הייתה החנות בשבילי ובשביל עוד הרבה פה בפורוםאבל עכשיו אני לא רואה איך היא שונה מהמתחרות שלה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.