עבור לתוכן

קניתי לפני שבוע מסך מחשב מ.המסך מקולקל. הם מעבירים אותי לDELL שם רוצים לתת לי

Featured Replies

פורסם

אתה פעם ראית תעודת אחריות כתובה של מסך DELL? אני לא (ויש לי 2 בבית). רק על זה אפשר לתבוע אותם עד 10,000 ₪.

אז למה עוד לא תבעת? נשמע כמו כסף קל ללא הוכחת נזק.

  • תגובות 64
  • צפיות 11.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אולי נספיק להגיב בתר'ד ש"פוגע" בתדמית של TMS:)?!

אני מניח שעם היה מדובר בחנות שבשמה יש 3 אותיות אחרות הדיון הזה היה נספק מזמן לא:)?!

פורסם

אולי נספיק להגיב בתר'ד ש"פוגע" בתדמית של TMS:)?!

אני מניח שעם היה מדובר בחנות שבשמה יש 3 אותיות אחרות הדיון הזה היה נספק מזמן לא:)?!

lol

פורסם

אמרתי משהו מצחיק?

פורסם

פותח תר'ד - אם אתה עדיין לא קיבלת מסך חדש

שלח לי למייל

SN - סיריאלי של מסך

ORDER NUMBER - מספרים אלה יש לך על קופסה של מסך

DOA - מספר קריאת שרות שלך ב-DELL

תעביר לי כל זה במייל - אני אדאג לפתור את זה כמה שיותר מהר

הוא בא לקראתו עם זה, אז באמת אפשר לומר ש-TMS מנסה לעשות את זה בשביל הלקוח. אני בכל אופן חושב שצריך להביא לו מסך חדש.

פורסם

זאת הבעיה העיקרית.

אם פותח תרד היה פונה עלינו - אומר ש-DELL רוצים להביא לו מסך מחודש ואנו הינו אומרים לו - "בעיה שלך תסדר לבד" אין שום בעיה הייתי מקבל את הביקרות. אך פותח התר'ד לעולם לא פנה ל-TMS אם בקשה לעזור לקבל מסך חדש במקום מסך "לא תקין" שיש לו מול DELL. רצפוי כולם רצים לפורום במקום לבדוק העניין לעומק מול DELL/TMS.

חג שמש לכולם.

פורסם

אולי נספיק להגיב בתר'ד ש"פוגע" בתדמית של TMS:)?!

אני מניח שעם היה מדובר בחנות שבשמה יש 3 אותיות אחרות הדיון הזה היה נספק מזמן לא:)?!

אתה רשאי לבקש מפותח הדיון לשנות את כותרת הדיון אם אתה מרגיש שהיא פוגעת בתדמית של החנות שלך שלא בצדק.

אם פותח תרד היה פונה עלינו - אומר ש-DELL רוצים להביא לו מסך מחודש ואנו הינו אומרים לו - "בעיה שלך תסדר לבד" אין שום בעיה הייתי מקבל את הביקרות. אך פותח התר'ד לעולם לא פנה ל-TMS אם בקשה לעזור לקבל מסך חדש במקום מסך "לא תקין" שיש לו מול DELL.

בהודעה הראשונה ציין פותח הדיון כי TMS הייתה הכתובת הראשונה שפנה אליה, ובTMS נאמר לו לפנות לDELL. האם אינו אומר אמת, או שמא לא הבנתי משהו?

פורסם

אולי נספיק להגיב בתר'ד ש"פוגע" בתדמית של TMS:)?!

אני מניח שעם היה מדובר בחנות שבשמה יש 3 אותיות אחרות הדיון הזה היה נספק מזמן לא:)?!

אז תסיקו מסקנות...

החנות השניה (RSM) שאני לקוח קבוע שלה (לפני זה הייתי לקוח קבוע שלכם), קיבלו את המוניטין שלהם בזכות ולא בחסד.

גם אתם כיכבתם כאן כך בעבר (בזמנו של גיא לפני רכישת החנות ע"י CD-LOG/Wellcom)...

Sent from outta space.

פורסם

לפי דעתי יש להם שרות מצוין ואני ימשיך לקנות מהם בעתיד. אבל לא צריך לסתות מהנושא של הת'רד ולהיכנס לאיזו חנות עדיפה.

פורסם

כמו בכל חנות אחרת - על מסכים של דל מי שנות שרות זה DELL/יעל פתרונות.

לאן בדיוק הייתי אמור להפנות אותו?

פורסם

אם לא פנה אליכם בטענה שמוכנים רק להחליף ב CMS את המסך באחד מחודש, אז באמת לא מוצדק.

פורסם

כמו בכל חנות אחרת - על מסכים של דל מי שנות שרות זה DELL/יעל פתרונות.

לאן בדיוק הייתי אמור להפנות אותו?

אז מה בדיוק הבעיה? למה אתה מרגיש שהדיון הזה פוגע בשם החנות? האם יש בדיון או בכותרת משהו שלא נכון עובדתית?

פורסם

מעביר מסר שאולי TMS לא מוכנים "לטפל" בו, מה שעל פי התגובות האחרונות בכלל לא נכון.

פורסם

אז מה בדיוק הבעיה? למה אתה מרגיש שהדיון הזה פוגע בשם החנות? האם יש בדיון או בכותרת משהו שלא נכון עובדתית?

תפסיק לשחק ראש קטן. הוא צודק. כבר בעמוד השני או השלישי הוא אמר לו לפנות אליהם.

פורסם

כל הפורום קם למען פותח הדיון, ואיפה פותח הדיון ? נעלם

טוב נו..

קיריל, אני מאוד שמח מהתגובה שלך

ולדעתי מי שיקרא את כל האשכול יסיק רק מסקנות טובות לגבי TMS

גם אתם כיכבתם כאן כך בעבר (בזמנו של גיא לפני רכישת החנות ע"י CD-LOG/Wellcom)...

אמת, בעבר TMS הייתה החנות בשבילי ובשביל עוד הרבה פה בפורום

אבל עכשיו אני לא רואה איך היא שונה מהמתחרות שלה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים