עבור לתוכן

קניתי לפני שבוע מסך מחשב מ.המסך מקולקל. הם מעבירים אותי לDELL שם רוצים לתת לי

Featured Replies

פורסם

רוצים לתת לי מסך מחודש וישן. האם לתבוע מהחנות מסך חדש? או להפנות טענות לDELL?

שלום,

קניתי לפני כשבוע+ בהמלצת הפורום מסך מחשב. המסך הוא של DELL.

הדלקתי את המסך והכל עבד. כעבור יומיים-שלוש לפתע הופיע קו אדום באמצע המסך. פניתי לTMS והם אמרו לי שזה לא קשור אליהם אלא לDELL ואני צריך להתקשר אליהם. התקשרתי לDELL- הנציג אומר לי שהם יחליפו לי את המסך במסך מחודש.

מסך מחודש הוא א) מסך ישן יותר. כך שהוא יתקלקל מהר יותר ממסך חדש כמו שאני רכשתי. ב) מסך שיש בו יותר סיכוי לבעיות ממסך חדש.

בשוק החופשי מחירו של מוצר מחודש הוא כמובן נמוך יותר משל מוצר חדש.

הדבר הזה נשמע לי לא הוגן בכלל. שילמתי אלף שקל בשביל מוצר חדש ורוצים לתת לי מוצר משומש.

מה עלי לעשות? האם להפנות את האצבע המאשימה כלפי TMS ולדרוש מהם מוצר חדש (אם כי הם אומרים שזה לא קשור אליהם ואני צריך להפנות ענייני אחריות כלפי DELL)? או לנקוט משהו כלפי DELL? (מה?).

תודה רבה!

נ.ב אני לא יודע אם זה קשור, אבל כשדיברתי עם הנציג של DELL, גיליתי פיסת מידע מוזרה. הנציג אומר לי שמסתבר שאצלם רשום שהמסך נקנה לפני 3 חודשים והאחריות התחילה עוד אז ב2011. ז"א יש לי מינוס 3 חודשי אחריות. האם זה אומר שTMS מכרו לי מוצר משומש בעצמם? תודה.

  • תגובות 64
  • צפיות 11.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מבחינת תנאי DELL, כשמחליפים מסך באחריות אתה לא חייב לקבל מסך חדש, ואפשר לתת לך מחודש. בפועל, כמעט בכל המקרים נותנים מסך חדש.

משום שקנית את שלך לפני זמן קצר מאוד, יש לך קייס להתעקש על מסך חדש. תנסה לפעול במקביל גם מול DELL וגם מול TMS.

לא מכרו לך מסך משומש. מכרו לך מסך ששכב במחסנים שלושה חודשים, שזה נורמלי. החשבונית שברשותך שמציינת את תאריך הקנייה תיתן לך גיבוי. דבר עם DELL ושאל אותם איך אפשר לעדכן אחריות לפי תאריך החשבונית.

פורסם
  • מחבר

תודה על התגובה,

איך אתה מציע להתעקש מול DELL?

קיבלתי היום מייל מאיברהים שאומר "בדקתי את העניין מול המנהל שלי ותחת תנאי האחריות אנחנו יכולים להחליף רק במסך אחד מחודש".

מה בעצם אני יכול לעשות כאן?

האם יש לי במה לאיים? ז"א דל היא חברה גדולה. אני מתקשר למרכז השירות, יענה לי אחד הנציגים ויגיד "מצטער אבל אלו תנאי השירות, אני לא יכול לעזור לך". אני יכול להגיד שזה לא מקובל עלי (כמו שאמרתי אתמול לנציג השירות), אבל הרי כבר שילמתי את הכסף. מה עוד אני יכול לומר?

תודה רבה!

נ.ב כן, אני יודע שאני צריך שיעור באסרטיביות. לצערי יש לי מנטליות אירופאית...

פורסם

כאמור רוב הסיכויים שתקבל מסך חדש. מסך מחודש הוא מסך שתוקן והושבח ונמצא במצב יאות למכירה מחדש. לרוב זה אפילו מסך חדש מאריזה פתוחה שהוחזר.

מאחר וזהו דגם חדש (U2312 אני מניח) סביר להניח שהם עדיין לא קיבלו סטוקים של מסכים ולכן סביר+ שתקבל מסך חדש.

גם את אכן תקבל מחודש, הרי שהוא עדיין "חדש" ולמעשה אתה לא תרגיש בהבדל...

פורסם
  • מחבר

אכן, DELL ULTRASHARP LED 23" U2312HM

http://www.tms.co.il/product/10845

אני כמובן מעודד מהמילים שלכם לגבי המסך החדש, אבל בכל זאת אני נכנס כאן להגרלה, ובהגרלות אני בד"כ מפסיד (ז"א אפילו יותר מהסטטיסטיקה. נולדתי עם מזל נאחס) זו הסיבה שאני לא מהמר.

בדקתי באיביי, ונראה שבתחום של מסכים ההבדל בין חדש לבין REFURBISHED נע בממוצע בסביבות ה45% במחיר.

מסך חדש מאריזה פתוחה, אני מניח שזה בסדר (אם כי זה תלוי מדוע החזירו אותו ומה בדיוק עבר עליו), אבל מסך שתוקן (ובייחוד אם הוא יותר ישן מהמסך שלי)... תשמע... אני אחד שמתקן מפעם לפעם מוצרי חשמל בבית במקום לזרוק אותם... זה לא אותו הדבר כמו מוצר מקביל שלא התקלקל. לא יודע אם זה בגלל שמכלול הרכיבים של אותו מוצר הם פחות איכותיים או שהסיבה לקלקול היא בתנאים שהופעלו על המכשיר והבלאי של שאר הרכיבים הלא מקולקלים הוא בהתאם, או סיבה אחרת... אבל זה פשוט לא אותו הדבר.

אני צריך לדעת בוודאות מה אני מקבל.

פורסם

הנה - קיבלת מסך חדש שלא התקלקל, והוא התקלקל לך. :(

אולי זה אותו מזל נאחס שאתה מזכיר. ;)

מה שנקרא "תבחר את המלחמות שלך". לא בטוח שלבזבז שעות על ויכוחים עם כל מיני גורמים שווה לך כדי לחסוך את הסיכוי הקטן של לקבל מסך מחודש, אבל זו זכותך.

דעתי היא שללא ספק מגיע לך מסך חדש בגלל התקופה הקצרה.

בסופו של דבר, החוק מאפשר לך פשוט להחזיר לTMS את המסך ולדרוש החזר כספי מלא, שכן המסך תקול. תשקול גם את האופציה הזו.

פורסם

אני רק יכול להגיד שאני קניתי DELL מחנות כלשהי המסך הגיעה כולו מרצד למחורת חזרתי לחנות שהימה טלפון לDELL שבמקום הורו לחנות להחליף לי לחדש באותו רגע נכנסו למחסן והוציאו לי חדש.

לא יודע אם זה DELL אן החנות שאחאית לצעד המדהים הזה

פורסם

אני מאמין שהחנות יכולה לסייע לך. בצגים בדרך כלל חנות יכולה לתת לך איזושהי תקופת חסד על מסך חדש. תבהיר להם שמדובר במסך בן כשבוע (אל תשתהה) ותבקש שיוחלף חדש.

לי החליפו בקי אס פי מסך אחרי 8 ימים בגלל פיקסל מת בודד.

פורסם

לדעתי תקבל מסך חדש, לי התקלקל מסך אחרי 35 חודשים! אמרו לי אותו דבר, קיבלתי מסך חדש מהקופסה.

Sent from my HTC HD2 using Tapatalk

פורסם
  • מחבר

הנה - קיבלת מסך חדש שלא התקלקל, והוא התקלקל לך. :(

אולי זה אותו מזל נאחס שאתה מזכיר. ;)

חחח, אשכרה. אני צריך למלא טפסי וינר ואז לגבות אחוזים מאנשים שימלאו את ההפך. למרות שאם אני מרוויח מזה, אז כנראה בכלל יהיה גשם או רעידת אדמה וכל המשחקים יבוטלו. זה יהיה סופו של הספורט הישראלי.

אוקיי, אני אפנה לחנות מחר. יש לי שאלה. החנות נמצאת בנתניה אני נמצא בדרום. בחרתי בחנות בגלל שכל המחיר כולל משלוח היה 950 (והובהר לי בטלפון שבמסך הזה כל הבעיות שלי יטופלו אצלי בבית או תוך שליחה בחינם בדואר. הכוונה שלהם כמובן הייתה בקשר לאחריות של DELL). האם הבקשה להחליף עכשיו את המסך לחדש צריכה להוציא ממני גם עלויות שילוח לחנות בנתניה? כי אני מניח שזה יעלה עוד איזה 200 ש"ח ואת כל התקציב שלי כבר הוצאתי על המסך (בעצם הוצאתי יותר מהתקציב שלי. לקחתי אפילו הלוואה קטנה מאחותי).

תודה.

פורסם

אתה יכול לתעקש על מסך חדש בלבד במקרה זה. אם יש בעיה והם לא מוכנים בשום פנים באופן תרשום לי הודעה פרטים אני אנסה לעזור בדרכים אחרות.

סופ"ש נעים.

פורסם

לא מכרו לך מסך משומש. מכרו לך מסך ששכב במחסנים שלושה חודשים, שזה נורמלי. החשבונית שברשותך שמציינת את תאריך הקנייה תיתן לך גיבוי. דבר עם DELL ושאל אותם איך אפשר לעדכן אחריות לפי תאריך החשבונית.

יש לך טעות גדולה, מוצר ש"שוכב במחסן" חנות לא דופק פזם של האחריות, האחריות מתחילה ברגע שהמוצר נמכר ללקוח פרטי.

פורסם

מבחינת החוק, ברור. מבחינת הת'כלס - ועוד איך דופק. פשוט כי היצרן לא יודע מתי המוצר נמכר ללקוח הסופי, אלא רק מתי נמכר למפיץ שלו. באחריות המפיץ לעדכן את האחריות, אך לא תמיד עושים זאת, ואז הלקוח צריך לעשות.

פורסם

בשביל זה יש הוכחת קניה = קבלה

Sent from outta space

פורסם

פניתי לTMS והם אמרו לי שזה לא קשור אליהם אלא לDELL ואני צריך להתקשר אליהם.

אם אכן עברו רק כמה ימים כמו שפותח הדיון אומר, והופיע כזאת בעיה והם אומרים שזה לא קשור אליהם אז זו

מה ההבדל אם הלקוח היה קונה את המסך בכל חנות דרק אחרת,

ולמה שנחזור ונקנה אצל TMS אם האחריות שלהם כחנות לא שווה כלום ולא שונה מכל חנות דמיקולו אחרת?

למה לא לרדוף אחרי הלקוח ולטפל בבעיה עד פתרון ראוי? למכור יודעים לתת שירות לא יודעים?

ואני מדבר בתור מי שעבד בחנות דומה וכשקורה דבר כזה ראוי קצת להתבייש ולטפל בלקוח שהשקיע כסף והמוצר גורם לו להפסיד עוד כסף ובריאות במרדף אחרי פתרון.

אם הלקוח חשוד בנזק מצידי שיעבירו אותו גיהנום, אבל אם המוצר מתגלה כפגום מן הראוי לעשות הכל כולל מתן מסך זמני עד מציאת פתרון הולם שיספק את הלקוח ובמקרה המתואר לא מן הראוי שיקבל מסך מחודש אלא חדש כמחיר ששילם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים