קניית איימאק וחווית שירות לקוחות מאיידיגיטל. - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניית איימאק וחווית שירות לקוחות מאיידיגיטל.


mastersm

Recommended Posts

לאפל אין שום אשמה בעניין, האשמה הבלעדית היא של איידיגיטל, איך שלא תסובב את זה.

לא יודע באיזה מצב הגיע המכשיר עטוף המגבת/שמיכה לחנות, אבל בכל מקרה, אולי המוצר באמת לא נארז טוב ?

אולי הקופסא נפלה בהובלה ?

הבחור בבעיה ... לך תוכיח שאין לך אחות.

אולי המחשב נפל לו כשהוא ארז אותו ? אולי מישהו בחנות הפיל אותו ? אולי המשאית של DHL עברה תאונה והכל עף מצד לצד ?

יש כאן יותר מדי גורמים בסיפור הזה, וזה המילה של הלקוח מול המילה של החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פותח הדיון פעל ע"פ הצעדים הבאים:

ברר טוב טוב את העניין מול חברת השילוח, לא הגיוני שמשלוח פנימי של DHL יקח שבוע גם לא בארה"ב.

לאחר שביררת+השגת את ההוכחות הדרושות לזמני השילוח גש לבית משפט הקרוב לביתך ומלא טופס לתביעה בבית דין לתביעות קטנות על סכום שלדעתך הגיוני(עלות של תיקון+עוגמת הנפש).

כנס לאתר של רשם החברות:

http://147.237.72.24/WebOJSite/CompaniesList.aspx

חפש את חברת אייקון גרופ, מספר תאגיד 513955252.

חברת "אייקון גרופ" היא חברת האם של אידיגיטל, תוציא משם את הכתובת שלהם.

שלח להם מכתב "לכבוד אייקון גרופ ואיידיגיטל, יבואנית ונציגת מוצרי בישראל- המחלקה המשפטית".

נסח בצורה רהוטה ורגועה את אשר עבר עליך תוך כדי צירוף המסמכים מDHL+המידע שמצאת על הבעיה במסך במדובר.

תודיע להם כי הוגשה תביעה בבית דין לתביעות קטנות על סך X שקלים והוא יגיע אליהם בהמשך.

אל תיצור איתם עוד קשר הם יצרו איתך, אם הם מספיק טיפשים כדי ללכת איתך לבית דין לתביעות קטנות הם יקבלו שם בראש, השופטים תמיד נוטים לצד האזרח הקטן כשהצדק איתו , ושם אין ייצוג של עורכי דין ככה שאין לך מה לחשוש לא מהוצאות כספיות ולא מעורך דין שהם יביאו מולך(אסור להם).

חבל על האנרגיות והעצבים מנסיון רק ככה צריך לעבוד מול חברות כאלו, הליך הגשת תביעות קטנות הוא פשוט בעלות מינימאלית(40 שקלים כמדומני), ההליך המשפטי בדיון לא מצריך שום ידע במשפט, ואין ייצוג של עורכי דין תוסיף לזה יתרון ברור לצד החלש(במקרה שלך אתה), ותבין שלא כדאי להם להמשיך בנתיב שהם בחרו.

כול מה שכתוב אינו ייעוץ משפטי או מה שזה לא יהיה, כשאנו נתקלנו בדורסנות מצד חברה פעלנו כך והם מהר מאוד ירדו על 4.

רוב הסיכויים שבכלל לא תגיע למשפט והם ינסו להגיע איתך להסדר בתנאי שתבטל את התביעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שהשאלה המהותית פה זה איך בדיוק מאמתים אם הנזק נגרם ע"י הלקוח ששלח את החבילה, ע"י חברת השליחויות או ע"י החברה שקיבלה את המוצר לתיקון - הרי כול צד יכול להתנער מאחריות ולהטיל את האשמה על הצד האחר.

זה נדמה רק לי או גם לכם שהלקוח לפני שליחת חבילה צריך לצלם את המוצר מכול צדדיו ולהדגים תקינות עם העיתון של היום מצולם ברקע, או שברגע שיהיו בעיות הוא יהיה נתון לחסדיהם ואמינותם של הצדדים האחרים המעורבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...