עבור לתוכן

חנויות יעשו הכל כדי לא לקבל ביקורת שלילית

Featured Replies

פורסם

מצאתי משחק PS3 בZAP במחיר טוב אצל Mediagame. התקשרתי אליהם, אומרים לי יש רק יד שניה.

בהתחלה לא רציתי להזמין אבל המוכר שכנע אותי שהם בודקים את הדיסקים ושהכל יהיה בסדר. אז חסכתי 50 שקל ובמקום לקנות יד ראשונה ב150, קניתי יד שניה ב100 שקל.

שוב פעם אני מדגיש, המוכר אמר שלפני שהם שולחים את הדיסק, הם בודקים אותו בקונסולה ושהוא לא שרוט.

מגיע אלי משלוח, אני מסתכל מאחורה ואין אפילו סנטימטר אחד בלי שריטה. ה-כ-ל שרוט. כמובן שהקונסולה שלי מתקשה לקרוא אותו.

דיברתי עם החנות, והם אומרים שאני צריך לשלוח להם את הדיסק ואולי הם יחליפו לי אותו. כל זה היה נחסך ממני אם הם היו אשכרה שמים את הדיסק בקונסולה שלהם בחנות כדי לבדוק אם הדבר הזה בכלל עובד.

אבל לא בגלל זה פתחתי את הדיון.

הלכתי לZAP לפרופיל של mediagame, ופתחתי תלונה על זה שהם הבטיחו לשלוח לי דיסק שהם בדקו שעובד, אבל הם לא עשו את הבדיקה. עד כאן בסדר? זכותי? יופי.

לאחר יום, אני מקבל תגובה מZAP, ומה הם רושמים לי? הם יצרו קשר עם mediagame, ולטענת החנות, לא הזמנתי בכלל את המוצר. מספר הקבלה שנתתי לZAP (שאותו בדקתי מספר פעמים לפני שליחה) לא קיים אצל מדיה גיים בכלל!

מזל ששמרתי את הקבלה.

רק תראו לאן הגענו. החנויות האלה יעשו הכל כדי לא לקבל ביקורת שלילית בZAP.

פורסם

אם זה לא קיים אצלם הקבלה הזאת, אז הם מעלימים מס!

פורסם
  • מחבר

הקבלה קיימת אצלי (מזל שלא זרקתי). שלחתי סריקה לZAP. אבל העניין שמדיה גיים בחרו לשקר כבר מראה על החנות הרבה.

פורסם

כל הכבוד על השקעת הזמן והמאמץ. למען שיפור הצרכנות בארץ חשוב שתעמוד על שלך ולא "תעזוב" את זה.

פורסם

אם זה נשמע כמו ביזיון

אם זה נראה כמו ביזיון

אז זה ביזיון.

פורסם

כל הכבוד לך, יש חנויות שחושבות שהלקוח הוא מפגר ולא יודע מה מגיע לו.

פורסם

באמת שירות בזיוני לצערנו כולנו עושים טעויות מדי פעם למזלנו אנחנו גם כולנו לומדים מטעויות

פורסם

יש פה כמה אופציות:

1) הם זייפו לך חשבונית והם מעלימים מס.

2) הם שיקרו ל- ZAP.

3) ZAP שיקרו לך כי החנות משלמת להם כסף ואתה לא.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים