פורסם 2012 בפברואר 1813 שנים שלום רב,לפני כשנה רכשתי מחשב קומפלט בסניף של "פנדה" בחיפה.בין היתר שילמתי גם תמורת האחריות למשך שלוש שנים, וכן עבור שירות של איסוף והחזרה.סה"כ הוצאתי יותר מ-6k על העסקה הכוללת.עד עתה, ניצלתי את האחריות והאיסוף פעם אחת, אך השאלה מה הלאה?מה יקרה אם שוב פעם תהיה אצלי תקלה שתחייב תיקון במעבדה?האם יש דרך לממש את האחריות מול חברה שנעלמה מן הראדאר ?תודה רבה
פורסם 2012 בפברואר 1813 שנים שלום לך כולנו (ממש כל משמשי הפורום ) יתפללו שלא תיהיה לך בעיה במערכת . אבל במידה ותיהיה בעיה כלשהיא פנה אליי בפרטי ואני יעזור לך . יום נפלא מיכאל
פורסם 2012 בפברואר 2013 שנים מחבר תודה מיכאל,בוא נגיד שיש דברים הרבה יותר חשובים בחיים, שראוי להתפלל למענם, אבל בהחלט נקווה שהמחשב יוכל לסחוב תקופה ממושכת, ללא צורך בתיקוני מעבדה. רק לצורך הבהרה, האם לחברת RSM יש קשר כלשהו לפנדה? בכל אופן אני מאוד מודה על נכונותכם לעזור. כל טוב.
פורסם 2012 בפברואר 2013 שנים לאף חברה אין קשר לפנדה. אבל אם מדובר בחלק שנרכש מיבואן בארץ והוא עדיין באחריות ניתן לעזור במימוש אחריות.
פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים התפרצות קטנה: האמת שיושב פה לידי כבר תקופה מסויימת הרדיסק 2TB של WD שהתקלקל ובאופן אירוני דווקא הוא מבין כל עשרות הכוננים שעברו אצלי נקנה בפנדה... יש עליו אחריות לעוד שנה (בדקתי לפי סריאל באתר של WD) אבל פשוט אין לי זמן להתחיל להתרוצץ בין יבואנים (אני אפילו לא יודע מי היה היבואן שפנדה קנו ממנו, אם זה משנה בכלל) אז הוא סתם יושב פה ומחכה.. אם יש לכם הצעה יצירתית אני אשמח לשמוע
פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים תבדוק אם אפשר למלא RMA ישירות מול WD בחו"ל ולשלוח להם. סיגייט למשל מאפשרים זאת.
פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים ניסיתי, למרות שעשה רושם שזה אפשרי, בשלב מסויים של הטפסים או שעשיתי משהו לא נכון או שהם שלחו אותי ליבואנים שלהם..
פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים מחבר Kirill-TMSלגבי רכיבים בדידים, זה ברור.אני התכוונתי יותר לאחריות כוללת על המחשב.סתם דוגמא, נניח פתאום מערכת ההפעלה לא עולה, ושום שחזור (ארכוניס או נורטון) לא עוזרים.למי ניתן לפנות?חוץ מזה שילמתי סכום לא מבוטל עבור הרחבת האחריות על המחשב למשך שלוש שנים, וכן על איסוף והחזרה.אם פנדה נסגרה, ברור שלא אזכה ליהנות משירותים אלו, במידה ואזדקק לכך.האם יש דרך לדרוש את כספי חזרה?
פורסם 2012 בפברואר 2113 שנים אם מערכת ההפעלה לא עולה לא ניתן לפנות לאף חנות, זה שהמערכת הפעלה נדפקה לא קשור לקניה שלך (אולי זה סימפטום שאחד הרכיבים נדפק, זה משהו אחר) ולא, אין דרך לדרוש את כספך, אפשר להגיד עליו קדיש
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים ואי...אני באותה בעיה כמו אצל Milford Cubicle.גם דיסק קשיח שנקנה מפנדה והתמלא בסקטורים רעים.לפי סיריאל יש לי אחריות עד 2014.וגם אותי WD שולחים לרשימת יבואנים בארץ.מה עושים בנדון?
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים מחבר שוקו,צר לי, אבל אני חולק עליך.פנדה קיבלו ממני תשלום מיוחד עבור הרחבת אחריות ואיסוף מבית הלקוח למשך שלוש שנים.ברגע שהם סגרו, אין ספק שמדובר כאן בשירות שלא אוכל לקבל, ולכן יש לי את כל הזכות לדרוש חזרה את כספי.השאלה רק איך וממי.כנראה שאצטרך להתייעץ עם אנשים שמבינים בדיני צרכנות...
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים יש לך הזכות לדרוש, אבל לא תקבל כלום.כשעסק פושט רגל, יש רשימת נושים ארוכה. לקוחות קצה הם האחרונים ברשימה.
פורסם 2012 בפברואר 2513 שנים וכידוע עסק פושט רגל כשנגמרים לו המקורות הכספיים. כלומר לא רק שהקופה ריקה אלא גם החובות בבנקים גדולים. ככה שאין מה לתבוע מאחר ולא נשארו מזומנים.כל זה בהנחה שלא מדובר בהונאה ובעצם הבעלים עו"ד ברח עם הקופה.
פורסם 2012 בפברואר 2613 שנים בעניין הכוננים, מיכאל מRSM וקיריל מTMS (למיטב הבנתי, תקנו אותי עם אני טועה) הציעו את עזרתם. למה לא להיעזר בהם?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.