פנדה סגרו את הבאסטה- ומה לגבי האחריות? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פנדה סגרו את הבאסטה- ומה לגבי האחריות?


bariko

Recommended Posts

שלום רב,

לפני כשנה רכשתי מחשב קומפלט בסניף של "פנדה" בחיפה.

בין היתר שילמתי גם תמורת האחריות למשך שלוש שנים, וכן עבור שירות של איסוף והחזרה.

סה"כ הוצאתי יותר מ-6k על העסקה הכוללת.

עד עתה, ניצלתי את האחריות והאיסוף פעם אחת, אך השאלה מה הלאה?

מה יקרה אם שוב פעם תהיה אצלי תקלה שתחייב תיקון במעבדה?

האם יש דרך לממש את האחריות מול חברה שנעלמה מן הראדאר ?

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה מיכאל,

בוא נגיד שיש דברים הרבה יותר חשובים בחיים, שראוי להתפלל למענם, אבל בהחלט נקווה שהמחשב יוכל לסחוב תקופה ממושכת, ללא צורך בתיקוני מעבדה.

רק לצורך הבהרה, האם לחברת RSM יש קשר כלשהו לפנדה?

בכל אופן אני מאוד מודה על נכונותכם לעזור.

כל טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התפרצות קטנה: האמת שיושב פה לידי כבר תקופה מסויימת הרדיסק 2TB של WD שהתקלקל ובאופן אירוני דווקא הוא מבין כל עשרות הכוננים שעברו אצלי נקנה בפנדה... יש עליו אחריות לעוד שנה (בדקתי לפי סריאל באתר של WD) אבל פשוט אין לי זמן להתחיל להתרוצץ בין יבואנים (אני אפילו לא יודע מי היה היבואן שפנדה קנו ממנו, אם זה משנה בכלל) אז הוא סתם יושב פה ומחכה..

אם יש לכם הצעה יצירתית אני אשמח לשמוע :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Kirill-TMS

לגבי רכיבים בדידים, זה ברור.

אני התכוונתי יותר לאחריות כוללת על המחשב.

סתם דוגמא, נניח פתאום מערכת ההפעלה לא עולה, ושום שחזור (ארכוניס או נורטון) לא עוזרים.

למי ניתן לפנות?

חוץ מזה שילמתי סכום לא מבוטל עבור הרחבת האחריות על המחשב למשך שלוש שנים, וכן על איסוף והחזרה.

אם פנדה נסגרה, ברור שלא אזכה ליהנות משירותים אלו, במידה ואזדקק לכך.

האם יש דרך לדרוש את כספי חזרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מערכת ההפעלה לא עולה לא ניתן לפנות לאף חנות, זה שהמערכת הפעלה נדפקה לא קשור לקניה שלך (אולי זה סימפטום שאחד הרכיבים נדפק, זה משהו אחר)

ולא, אין דרך לדרוש את כספך, אפשר להגיד עליו קדיש ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואי...

אני באותה בעיה כמו אצל Milford Cubicle.

גם דיסק קשיח שנקנה מפנדה והתמלא בסקטורים רעים.

לפי סיריאל יש לי אחריות עד 2014.

וגם אותי WD שולחים לרשימת יבואנים בארץ.

מה עושים בנדון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוקו,

צר לי, אבל אני חולק עליך.

פנדה קיבלו ממני תשלום מיוחד עבור הרחבת אחריות ואיסוף מבית הלקוח למשך שלוש שנים.

ברגע שהם סגרו, אין ספק שמדובר כאן בשירות שלא אוכל לקבל, ולכן יש לי את כל הזכות לדרוש חזרה את כספי.

השאלה רק איך וממי.

כנראה שאצטרך להתייעץ עם אנשים שמבינים בדיני צרכנות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וכידוע עסק פושט רגל כשנגמרים לו המקורות הכספיים. כלומר לא רק שהקופה ריקה אלא גם החובות בבנקים גדולים. ככה שאין מה לתבוע מאחר ולא נשארו מזומנים.

כל זה בהנחה שלא מדובר בהונאה ובעצם הבעלים עו"ד ברח עם הקופה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...