פורסם 2012 בינואר 2213 שנים KSP במיוחד ואייבורי הם ביזיון לחנויות המחשבים בארץ!! פשוט מגעיל לבוא ולקנות שם....אני באר שבכעי ופעם אחת הספיקה לי עם KSP. פשוט גועל נפש!!! להתרחק כמו מאש.. היחס ללקוחות, השירות, איכות המוצרים, פשוט גועל נפש!!... חבל שסגרו את PANDAS. ....אני לא מכיר עוד רשת מחשבים שאני יכול לסמוך עליה.... אני לא רוצה להשמע רע... יחד אם זאת פנדס מחשבים פשטו רגל.. ואייבורי וKSP עדיין פועלים. ויש המון חנויות מדי שנה שנפתחים ונסגרים. בענף של מחשבים. אז כנראה יש הצדקה כל שהיא בשיטות הנוקשות שלהם. בנוסף: דעה אישית KSP אכן יכולים להיות יותר שרותיים - זה לא יפגע חזק ברווחים. ואני דובר רוסית
פורסם 2012 בינואר 2313 שנים 1. נכון2. פעם אחרונה שאני מתנהג כמו אדיוט ולא בועט במי שמבקש ממני מקדמה על הערת פאיט מחנות אחת לשניה.3. תכלס נכון (ואני את הלקח שלי למדתי היטב), אבל:4. הקופסה, כפי שנאמר כאן, היא שקופה. בשניה שראיתי אותה ידעתי ש DOK בכזה גודל לא מתאים לי לשום שימוש (לדעתי זה לא מתאים לאף אחד..).5. ונכון, אתה צודק בזה שחשבתי שכל ה DOK-ים הם באותו גודל פחות. על זה כבר כתבתי בדף השני של דיון זה.הבעיה שהיתה היא לאו דווקא ששילמת מקדמה לפריט. היא ששילמת מקדמה לפריט שלא היית סגור עליו.בכל מקרה, שיהיה בהצלחה בקניות עתידיות.
פורסם 2012 באפריל 1613 שנים יצא לי כמה פעמים לעבור בסניף של אייבורי מול קניון איילוןמזכיר מרכז שירות של חברות סלולאריות, תורים בלי סוף.לעומת זאת שלושה סניפים סמוכים של KSPמתקתקים עבודה. אין לי סבלנות לחכות שעה בתור.בזה אפשר להסכים 100%. לא תהיה בסניף KSP יותר מ-15 דק'. הייתי ביום מאוד עמוס בצהריים, שלושה אנשים בתור שהרכיבו מחשב ועדיין יצאתי עם הכרטיס מסך שלי תוך עשר דק' בלבד. בניגוד ל-Ivory ששם קניתי מסך (לא קיבלתי אותו בכלל באותו היום, הזמינו אותו מסניף אחר) וחיכיתי בתור של 4 אנשים 45 דק'!!!! הבחור שעבד שם לא זז. לסניף היה מראה מאוד מוזנח, בנוסף לכך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.