The Elder Scrolls V- Skyrim - הדיון הראשי - עמוד 30 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Elder Scrolls V- Skyrim - הדיון הראשי


Guyn

Recommended Posts

איך השגת את השיריון הזה?

אני משתמש בdragon armor והוא באמת דיי מכוער בהשוואה לזה.

בקיצור, מאיפה השגת? :)

תודה

עריכה:

אז זה דאדריק, חבל שלקחתי את המסלול השמאלי :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 584
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שריונות קלים באמת מאכזבים בסקיירים. במשחקים הקודמים במיומנות גבוהה הם היו שווים בהגנה שלהם לשריונות כבדים, אבל הפעם הם נראים לי ממש חלשים. לא בדקתי באף רשימת חפצים אבל לפי כל מה שיצא לי למצוא השריונות הקלים היו ממש חלשים בהגנה שלהם בהשוואה לשריונות הכבדים, קשה גם להגיד שיש להם יתרון כלשהו אם ממילא אפשר להתגנב גם בשריון כבד בעזרת הפרקים המתאימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידעתם שאפשר לכייס את הלב של ה forsworn ולהרוג אותם? ???

קראתי על זה לפני כמה ימים וחשבתי שזה סתם גליצ' של המשחק, אבל פה בסרטון אפילו רואים כשהוא מת שהלב שלו נתלש מהחזה.

טוב הגעתי לאותו קטע במשחק , גם אם אתה לא "מכייס לו את הלב" האנימציה של "ניתוח לב פתוח" מופיעה וגם הלב שלו ישנו (גם במידה ולקחתם לו היא מופיעה ) .

40 שעות משחק ועוד לא סיימתי את הקווסט הראשי :xyxthumbs::yelclap: :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אי אפשר למצוא בהמשך שריון דאדרי ?

אני מצאתי battle axe וdagger עד עכשיו וזהו.

אבל בכל מקרה אתה לא תוכל לשדרג אותם טוב בלי הפרק אז השיריון לא יהיה כזה טוב ביחס למה שכן יש לך פרק שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכי יעיל לקוסמים שמצאתי זה הROBק של הARCH MAGE עם המסכה של הDRAGON PRIEST את שניהם מקבלים בליין משימות של הקוסמים. לאחר מכן לבזוז מגפיים וכפפות של הThalmar כי אפשר לעשות להם Encahntment ומטה לבחירתך אני אישית מעדיף Lightning Storm.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישבתי עכשיו וחשבתי על זה שבעצם הPerks די הרסו את הרוח של המשחק.

הרי במשחקים הקודמים למרות שהיו Skills ששבוחרים ויורצים מין קלאס מוחד וכולי וכל המערכת הייתה שונה היה כלל ברזל אחד שתמיד היה קיים,

רוצה להיות מיומן עם חץ וקשת? תתאמן.

רוצה להיות מיומן עם קסמים מסויימים? תתאמן.

וכולי.

עכשיו הרעיון הגדול היה שככל שהדירוג גבוה יותר בסיכום הכללי ככה היכולות של הדמות משתפרות. לדוגמא אם אני זוכר נכון מאובליביון אז היה סקיל של אקרובטיקה שהיו משדרגים על ידי קפיצה ושחייה ושיט שכזה אבל ככל שהוא היה יותר גבוה ככה הדמות יכולה הייתה לשרוד נפילות מגובה יותר גבוה.

ואני יכול להביא עוד ועוד דוגמות כאלה.

התחושה הכללית שלי שלקחו את הסגנון משחק של TES ופשוט רצחו אותו כי אם רוצים באמת לנצל יכולת מסויימת חייבים להשקיע בPERKS אבל מתוך 251 אפשרי לבחור רק 80 אז מה הרעיון?

תמיד במשחק TES הרעיון היה שהם כל כך גדולים ויש כל כך הרבה מה לעשות והמון לחקור שלא יוצרים דמות חדשה כל פעם שרוצים לנסות סגנון משחק אחר (התגנבות, התנקשויות, לוחמה, קסמים וכיוב) פשוט מתאמנים קצת ומפתחים את היוכולות, כך לדוגמא באובליביון יכלתי להנאתי לעשות את כל הקווסטים במשחק עם אותה הדמות כאשר היו בהחלט מקומות שהייתי צריך להשקיע יותר זמן כדי להביא לידי ביטוי את היכולות של הדמות אבל מצד שני היו במשחק הקודמים אפשרויות נוספות שהיום לא קיימות.

אחת האפשרויות המרגיזות שנעלמו היא המאמנים. כרגע במשחק אפשר להתאמן ביכולת מסויימת אצל מאמן תמורת תשלום עדל מקסימום של 5 פעמים עבור כל רמה שזה אומר שאם הייתם במבוך ועליתם רמה פספסתם 5 אימונים. מצד שני גם קיצצו בכמות הסקילים שהיו קיימים במשחקי הסדרה.

בכללי אני מרגיש שהם בטעות יצרו מצב שיש משחק ענק עם מאות שעות משחק פוטנצאליות לדמות בודדת שצריך לשחק אותם מחדש אם רוצים לנסות סגנון משחק שונה בניגוד למשחקים הקודמים בהם בעזרת אימון אפשרי היה לעשות את כל הקווסטים במשחק עם אותה הדמות.

והכל נובע מהPERKS על פני הסקילים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישבתי עכשיו וחשבתי על זה שבעצם הPerks די הרסו את הרוח של המשחק.

הרי במשחקים הקודמים למרות שהיו Skills ששבוחרים ויורצים מין קלאס מוחד וכולי וכל המערכת הייתה שונה היה כלל ברזל אחד שתמיד היה קיים,

רוצה להיות מיומן עם חץ וקשת? תתאמן.

רוצה להיות מיומן עם קסמים מסויימים? תתאמן.

וכולי.

עכשיו הרעיון הגדול היה שככל שהדירוג גבוה יותר בסיכום הכללי ככה היכולות של הדמות משתפרות. לדוגמא אם אני זוכר נכון מאובליביון אז היה סקיל של אקרובטיקה שהיו משדרגים על ידי קפיצה ושחייה ושיט שכזה אבל ככל שהוא היה יותר גבוה ככה הדמות יכולה הייתה לשרוד נפילות מגובה יותר גבוה.

ואני יכול להביא עוד ועוד דוגמות כאלה.

התחושה הכללית שלי שלקחו את הסגנון משחק של TES ופשוט רצחו אותו כי אם רוצים באמת לנצל יכולת מסויימת חייבים להשקיע בPERKS אבל מתוך 251 אפשרי לבחור רק 80 אז מה הרעיון?

תמיד במשחק TES הרעיון היה שהם כל כך גדולים ויש כל כך הרבה מה לעשות והמון לחקור שלא יוצרים דמות חדשה כל פעם שרוצים לנסות סגנון משחק אחר (התגנבות, התנקשויות, לוחמה, קסמים וכיוב) פשוט מתאמנים קצת ומפתחים את היוכולות, כך לדוגמא באובליביון יכלתי להנאתי לעשות את כל הקווסטים במשחק עם אותה הדמות כאשר היו בהחלט מקומות שהייתי צריך להשקיע יותר זמן כדי להביא לידי ביטוי את היכולות של הדמות אבל מצד שני היו במשחק הקודמים אפשרויות נוספות שהיום לא קיימות.

אחת האפשרויות המרגיזות שנעלמו היא המאמנים. כרגע במשחק אפשר להתאמן ביכולת מסויימת אצל מאמן תמורת תשלום עדל מקסימום של 5 פעמים עבור כל רמה שזה אומר שאם הייתם במבוך ועליתם רמה פספסתם 5 אימונים. מצד שני גם קיצצו בכמות הסקילים שהיו קיימים במשחקי הסדרה.

בכללי אני מרגיש שהם בטעות יצרו מצב שיש משחק ענק עם מאות שעות משחק פוטנצאליות לדמות בודדת שצריך לשחק אותם מחדש אם רוצים לנסות סגנון משחק שונה בניגוד למשחקים הקודמים בהם בעזרת אימון אפשרי היה לעשות את כל הקווסטים במשחק עם אותה הדמות.

והכל נובע מהPERKS על פני הסקילים.

לא הבנתי מה ניסית לטעון לגבי זה ש "אחת האפשרויות המרגיזות שנעלמו היא המאמנים", אבל זה בדיוק כמו שהיו במשחקים הקודמים (מורווינד ואובליביון): אפשר להתאמן 5 פעמים בכל פעם שאתה עולה רמה ויש מאמנים לכל אחת מהסקילים, צריך פשוט למצוא אותם.

לגבי הפרקים, אני גם בדיוק חשבתי על זה לפני כמה ימים, אבל בדקתי את זה וזה לא ממש נכון. קודם כל גם בלי פרקים כשאתה משפר מיומנות אתה בהחלט נהיה חזק יותר בה - עושה יותר נזק עם , מסוגל לייצר שיקויים יותר חזקים וכו'. הפרקים רק מוסיפים לך בונוסוים שיכולים להיות חלשים ולא משמעותיים או במקרים מסוימים חזקים למדי אם נניח אתה לוקח פרק מסוים חמש פעמים.

בדר"כ הפרק הראשון שאפשר לקחת 5 פעמים הוא הכי חזק כי הוא מכפיל את החוזק של המיומנות פי שניים: למשל תוספת של 100% לנזק של חרב או ליכולת ההגנה של שריון. לדעתי קשה מאוד להגיע למצב שאין לך יותר פרקים להשקיע ונתקעת עם מיומנות גבוהה.

לכן בקיצור הפרקים יותר מאפשרים לך להתמקע ולבחור בונוסים, אבל הם לא באים על חשבון הסקילים עצמם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני לא טועה באובליביון יכולתי לאמן אצל כל טריינר שראיתי בו זמנית ולא הייתי מוגבל רק ל5 נקודות כלליות אצל כל המאמנים ביחד. אולי אני טועה אבל זה היה מזמן.

בנוגע לפרקים ממה שקראתי הסקילים של הקסמים נגיד Destruction לא באמת עושים יותר נזק שהסקיל עולה אלא רק מאפשרים לרכוש פרקים יותר חזקים. וכולי.

אבל שורה תחתונה לדעתי זה די מקלקל את החווייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...