The Elder Scrolls V- Skyrim - הדיון הראשי - עמוד 29 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

The Elder Scrolls V- Skyrim - הדיון הראשי


Guyn

Recommended Posts

  • תגובות 584
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

THE STEED שווה מאוד לדעתי.

ה+100 מועיל מאוד.

ושריון כבד לא משפיע עליך מבחינת משקל (כמו הPERK הסופי של הTREE) כולל נזק נפילה ומהירות תזוזה. (ואולי גם SNEAK אני לא בטוח)

מבחינתי הכלל הנכון לבחור GUARDIAN STONE (או כל דבר אחר במשחק) זה צורך.

מה שהכי מציק לך קח לזה תוספת שתשפר את העניין.

מה שיעשה לך הכי טוב, לך על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי בDLC עתידי. אגב שווה לדעתכם לרוץ צפונה בשביל האבן של The Steed או פשוט להשתמש בCompanion שלי בתור בהמת מסע?

בכל מקרה תשתמש בcompanion בתור בהמת מסע אבל לדעתי עדיף להשתמש בlover stone ה+15% לכל הסקילים עוזר יותר בטווח הארוך(למשל שיש לך 100 אנצ'אנטינג כל רינג שאתה שם עליה שני דברים שווה כמה אלפים והכסף מפסיק להיות בעיה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת ראיתי כמה סרטונים באינטרנט וכל הסקילים שהם קשורים לCrafting בדרך זו או אחרת ממש קלים לשדרוג לדוגמא Smithing הראו שיטה שבה יוצרים כמויות מטורפות של Iron Dagger וזה תוך שניות מעלה את הסקיל. בנוגע לAlchemy יש חנות שמוכרת מוצרים בנושא בעיר ווייטראן ויש שם גם שולחן אלכימיה אז לקנות את המוצרים הכי זולים ופשוט ליצור שיקויים, לאחר מכן למכור אותם וזה גם משדרג את הSpeech.

האמת ששיחקתי קצת עם הדמות החדשה שעשיתי (Dunmer Assassin/Thrief Pro Empire) ובהחלט ישר אחרי Riverwood טסתי צפונה ולקחתי את The Steed. פשוט גאוני כמה שה100 נקודות האלה עוזרות עם השלל. גם קראתי באיזה מקום שמבחינת שלל מה כדאי לקחת ומה לא (לדוגמא אם כתוב לכם שמשהו שווה X כסף אז לפי הspeech שלכם כמה תקבלו עליו, ואז לעשות חשבון של משקל מול רווח ולפי זה לבחור מה לקחת).

ואגב ניקיתי את כל Black Falls (המבוך הראשון ליד riverwood עם Sneak וחצים. היה לי קטע מצחיק שדפקתי במישהו חץ לראש עם סניק והחרב שלו טסה לי לתוך הפרצוף כשהוא מת. חחחח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה אתם ממליצים - לקחת Blacksmith או לא?

קיבלתי את המדריך של Prima, ואני מתכוון לעשות את כל הקווסטים (עד כמה שאפשר), ולחקור את כל המקומות עם דמות אחת.

האם Blacksmith יהרוס לי את המוטיבציה לחקור כל מערה? אני אוכל למצוא את כל החפצים שיכלתי להכין באמצעות Blacksmith?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עקרונית משתלם לשדרג את הSmithing מכיוון שזה מאפשר לשדרג כלי ושיריונות ככה שיהיו להם נתונים טובים יותר. אין צורך בכל הפרקס שיש שם רק בSTEEL ובשני שאחריו שמאפשר לשדרג שיריונות קסומים. מעבר לזה יש שני צדדים האחד דדריק (שדים) והשני דרקונים שלמיטב ידעתי את הדרקונים רק דרך חישול עצמי בFORGE אפשר להשיג. הדדריק אפשר גם למצוא ולקנות אבל לדעתי מדובר בשיריון מכוער להפליא, אני אישית מסתובב עם שיריון DRAGON בגרסה הכבדה יש לו קסדה מגניבה אש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני 49 על הדמות הזאת, יש לי סט של שיפור של שרשרת טבעת שיריון וברסרס עם +28% לשיפור של נשקים ושיריונות.

האמת שאין לי מספיק פרקים כדי להעלות את הlight armor ממש(יש לי שם 3 נקודות) אבל אני ממש לא צריך את זה יש לי בערך 800 חיים ואני הורג כמעט הכל בפחות משלושה חצים :\.

עקרונית משתלם לשדרג את הSmithing מכיוון שזה מאפשר לשדרג כלי ושיריונות ככה שיהיו להם נתונים טובים יותר. אין צורך בכל הפרקס שיש שם רק בSTEEL ובשני שאחריו שמאפשר לשדרג שיריונות קסומים. מעבר לזה יש שני צדדים האחד דדריק (שדים)(לא, יש צד קל וצד כבד ושנייהם מגיעים לדרקונים בסוף)והשני דרקונים שלמיטב ידעתי את הדרקונים רק דרך חישול עצמי בFORGE אפשר להשיג. הדדריק אפשר גם למצוא ולקנות אבל לדעתי מדובר בשיריון מכוער להפליא(אני כמעט לא ראיתי אף שיריון או deadric ויש לי שלוש דמויות מעל 40 עכשיו), אני אישית מסתובב עם שיריון DRAGON בגרסה הכבדה יש לו קסדה מגניבה אש.

אין שום סיבה להשתמש בdragon armor מה גם שהוא הרבה יותר מכוער ופחות טוב :\

ובכל מקרה אני ממליץ לכל מי שמשחק לא ללכת על השיריונות הקלים(elven glass וכל השאר) רק על הכבדים כי אם לא אתם לא יכולים להכין deadric weapons ואלו הנשקים הכי טובים במשחק ובכל מקרה תגיעו לדרקונים שזה השיריון הקל הכי טוב שיש.

אין לי מושג איך אתה אומר שdeadric זה מכוער זה השיריון הכי יפה בהרבה לדעתי.

נראה כך למי שלא מכיר

deadrichw.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...