איך הספקית FAST? (זה רק 30 ש"ח ל-12MB ללא התחייבות!!!) - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך הספקית FAST? (זה רק 30 ש"ח ל-12MB ללא התחייבות!!!)


AngryBirds

Recommended Posts

יש לי HOT, שלאינטרנט אני משלם להם 60 ש"ח, ועוד 20 ש"ח לבזק. בנוסף לכך האינטרנט פשוט נורא! הורדה של 7GB (TORRENT) יכול לקחת עד 4 שבועות, מה שאצל חברים (עם 2.5MB גם) תוך 3 ימים ככה...

קיצר אז שמעתי על FAST, איך היא? יש לכם ניסיון איתה?

ללא התחייבות, 12MB, רק 30 ש"ח לחודשhttp://www.fast.net.il/?p=3

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כולם היום זה ללא התחייבות תתעורר :hi:

אם אתה בהוט אז אתה לא בבזק, אתה בבזק בינלאומי (או יותר מוכרים כנזק בינלאומי) שאם רק היית עושה חיפוש בפורום היית רואה כמה מתלוננים בתקופה האחרונה ואפילו גורמים רשמיים שלהם רשמו כאן לגבי הבעיות שלהם.

כמו שאמרת אין התחייבות, תתחבר תראה מה קורה איתם ותחזור לספר חוויות...

אגב אם יש אצלך תשתית באזור אתה יכול לשדרג אצל ל12 מגה באותו מחיר כמעט (10 שקל תוספת) וגם אצל הספקיות זה בערך 40 ש"ח ל12 מגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אצל נטוויזיון וגם אצל בינלאומי הציעו לי 12 מגה ועוד 3 חודשים חינם ב- 30 שקל אבל בסוף בחרתי בנטוויזיון אחרי שקראתי כן בפורום שיש הרבה בעיות בבזק בינלאומי.

פשוט תתקשר לבזק בינלאומי ותגיד להם שאתה רוצה להתנתק כי בנטויזיון / קווי זהב הציעו לך 12 מגה ב-30 שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

למה סתם לדבר שטויות?

אני עובד ב018 בבקרה, הם סבבה, אבל בוא לא נשווה לנטוויז'ן, יש לי חינם דרף 018 בכל מהירות שאבחר, אני עדיין מעדיף את נטוויז'ן, תאמין לי שבדקתי הכל לפני שכתבתי פה משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נטוויזן היו יכולים להיות סבבה, עם הרבה "אם רק לא...".

שבוע שעבר התנתקתי מקו הטלפון הביתי שלהם, כשרק התקינו אותו אצלי הוא עבד חודש-חודשיים בלי שום בעיה, הטלפון היה עובד כל הזמן וכדי להתחבר לאינטרנט הייתי מדליק את המחשב ומתחבר עם חייגן רגיל לאינטרנט של 018. יום אחד אני חוזר הביתה, מדליק את המחשב בערב מנסה לחבר את החייגן... שגיאה 809. אחרי הרבה מאוד חפירות מול תמיכה טכנית של 018 והוט גילינו שהבעיה היא נטוויזן, המתאם חוסם את החיוג ל018 - בלי המתאם הכל עובד, עם המתאם שגיאה 809.

נטוויזן עד שהתנתקתי בשבוע שעבר, 8 חודשיים אחרי, לא היא מוכנים לקחת אחריות. הפתרון היחיד שהם היו מסוגלים להציע זה להגדיר חייגן במתאם דבר שלי לא נוח. יום חמישי האחרון התנתקתי מהם סוף סוף וגיליתי את זה כשפירקתי את הציוד שלהם:

.

בזק בינלאומי בעיניי יותר סבבה מנטוויזן, לפחות כרגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

איזו דרמטיות " עד שגיליתי את זה"...

בוא לא ניסחף, בכל אופן, אני יודע בדיוק מה הולך ב018, יש לי יוזרים בלי סוף, בדקתי אדב את כל הספקיות האפשריות, נטוויז'ן עם פינגים טובים לחו"ל, מהירות הורדה קבוע ויציבה תמיד, העלאה מצויינת, נטען חלק על 1080p...שוב, 018 אחלה , אבל אין מה להשוות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקתי את כל הספקיות האפשריות, נטוויז'ן עם פינגים טובים לחו"ל, מהירות הורדה קבוע ויציבה תמיד, העלאה מצויינת, נטען חלק על 1080p...שוב, 018 אחלה , אבל אין מה להשוות

מצטרף, אני מנוי בנטויז'ן 9 שנים ועכשיו אני מתחיל את השנה העשירית וחוץ מפעמיים בכל התקופה הזאת לא היו לי נפילות של האינטרנט שנגרמו בגלל נטויז'ן (היו עוד אבל הם נגרמו בגלל התשתית של בזק).

וגם המהירות תמיד יציבה וגבוהה וגם המחירים לא יקרים.

למחבר הנושא תתחבר לאיזה חברה שבא לך ותראה מי יותר טוב לך מבחינת הגלישה ומבחינת המחיר ואם התחברת לספקית שלא מצאה חן בעיינך אתה יכול תמיד להתנתק ולהתחבר לספקית אחרת (כל הכבוד לשר משה כחלון!).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...