זהירות – KSP מוכרת מארז אחד ומרכיבה אחר – Sharkoon - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

זהירות – KSP מוכרת מארז אחד ומרכיבה אחר – Sharkoon


okarmi

Recommended Posts

שלום לכולם,

ההודעה הזאת ממוענת לכל מי שרכש לאחרונה מארז Sharkoon Vaya Black מרשת KSP.

אם רכשתם את המארז הנ"ל, יכול להיות שסיפקו לכם את הדגם הזול יותר, Vaya Value Sharkoon

במקום את הדגם ששילמתם עליו.

שימו לב לדוגמא להבדל במקומות למאווררים בין המארזים.

איך גיליתי?

רכשתי לפני שבוע מחשב ברשת קייאספי בסניף רמת אביב. במסגרת מפרט מומלץ, רכשתי את מארז הVaya ובנוסף שני מאווררים נוספים (צד ואחורי). שהתקשרו אלי לומר שהמחשב מוכן, אמרו לי שלא הרכיבו את המאוורר הצידי בגלל שלא היה מקום ושאין צורך בכך. חשדתי שהם טעו במארז ואחרי בירור הנציג בדק באתר וראה שהם התקינו את דגם ה Value.

במסגרת השירות הגרוע, מנהל הסניף הסביר לי איך זה לא בעיה ואיך שאני בכלל לא זקוק למאורר בצד. אחרי ויכוח בו דרשתי את המארז שרכשתי, הנציג אמר לי לבחור מארז אחר במקום מכיוון שאין להם את המארז הזה.

בחרתי מארז אחר (במחיר קרוב, 50 שקל יותר) ומכיוון שהמארז החדש מכיל כבר כמה מאוררים, ביקשתי להוריד מאורר אחד (40 שקלים). מנהל הסניף אמר שאשלם 10 שקלים (ההפרש במחיר הסופי של המחשב). לא הסכמתי ושוב דרשתי או את המארז שרכשתי או את המחשב עם המארז החדש ללא תוספת מחיר עליו (מדובר על פיצוי של 50 שקלים על מחשב שעלה 2600 שקל). המנהל היה צריך לבדוק מול ההנהלה ולחזור אלי.

היום הוא חוזר אלי ומציע לי שוב שהם יורידו מאוורר, ושהפירוק וההרכבה החדשים עליהם. החוצפה שהוא מציע לי פירוק והרכבה עליהם כאשר הם טעו ממש הרתיחה אותי. הם טעו והרכיבו לא נכון והוא מציע לי פיצוי שהם יתקנו את מה שהם עשו. שדרשתי לבטל את העסקה, המנהל אמר שלא יחזירו לי את 200 השקל שכבר שילמתי בתור מקדמה בתור חיוב על עבודת הטכנאי שהרכיב את המחשב (עם המארז הלא נכון).

אני אפנה להתלונן ברשת. הדרישה שלי כאמור היא או לקבל את מה שהזמנתי או את המחשב עם המארז החדש (פחות מאורר) ששווה פיצוי של 50 שקלים.

אם גם אתם רכשתם את המארז הנ"ל, אני ממליץ לכם לבדוק שלא סיפקו לכם דגם אחר.

דרך אגב, החנות החליפה את תיאור המוצר באינטרנט, השם עכשיו כולל את הValue והלינק מפנה לValue אבל התיאור עדיין נשאר כמו מקודם (שימו לב לכמות המקומות למאווררים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע לפירוק והרכב זה אכן שירות שעולה כסף, וזה די הגיוני שלא ירצו להחזיר, אולם אני חושד שבמידה ומגיעים לדיון בבית משפט אף צד לא ייצא מזה טוב מכיוון שאתה כלקוח "כאילו" לא רצית להתפשר והם כחנות שלא סיפקו את המוצר אותו רצית.

בשביל זה כשמדובר במחשבים אני אוהב לקנות חלקים בנפרד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנוגע לפירוק והרכב זה אכן שירות שעולה כסף, וזה די הגיוני שלא ירצו להחזיר, אולם אני חושד שבמידה ומגיעים לדיון בבית משפט אף צד לא ייצא מזה טוב מכיוון שאתה כלקוח "כאילו" לא רצית להתפשר והם כחנות שלא סיפקו את המוצר אותו רצית.

בשביל זה כשמדובר במחשבים אני אוהב לקנות חלקים בנפרד.

תודה על התשובה, נשמע כמו תשובה מלומדת.

זה שרציתי מארז אחר קצת יקר יותר במקום לא נחשב ניסיון לפשרה? (שוב, 50 שקל על 2600 שקל. אני לא חושב שזה נחשב מישהו שמנסה לעשות קופה על הגב שלהם). אני גם מוכן שיורידו במחיר מכיוון שהמארז פחות טוב. אבל אני לא משלם את המחיר הרגיל על מארז הvalue (לא כולל את ההפרש במחיר כי יש מאורר אחד פחות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבדוק מה רשום בחשבונית שלך מהחנות.

אם הזמנת מוצר אחד וקיבלת מוצר אחר, אין להם שום זכות לדרוש את עלות ההרכבה/פירוק- הטעות היא הרי שלהם ב 100%.

אם תקנה אוטו ויספקו לך דגם לא נכון, אני ממש לא חושב שיבקשו ממך לשלם על הדלק אליך וחזרה לסוכנות של הרכב השגוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבדוק מה רשום בחשבונית שלך מהחנות.

אם הזמנת מוצר אחד וקיבלת מוצר אחר, אין להם שום זכות לדרוש את עלות ההרכבה/פירוק- הטעות היא הרי שלהם ב 100%.

אם תקנה אוטו ויספקו לך דגם לא נכון, אני ממש לא חושב שיבקשו ממך לשלם על הדלק אליך וחזרה לסוכנות של הרכב השגוי.

בחשבונית כתוב מארז Vaya Black ולא הValue.

דרך אגב, מישהו יכול לעזור לי למצוא אתר שמוכר גם את הVaya וגם את ה Vaya Value בשביל שיהיה לי הערכה בכמה זול יותר המארז שהתקינו לי?

זה לא משנה אם זה בארץ או לא בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

okarmi - יש לך הוכחה שהמארז שקבלת אינו זה שהזמנת ? האם יש לך הוכחה שהזמנת Black ושקבלת Value ?

אם בטופס ההזמנה כתוב Black הם מחויבים לספק אותו. לא יכולים ? שיבטלו את ההזמנה ויחזירו לך מיידית את מלוא כספך. אם התבלבלו - השגיאה היא שלהם. שיכבדו את שהבטיחו או שיבטלו מצדם את העסקה מבלי נזק כספי לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כ"כ לא מפתיע!

הרשת הזאת עושה מה שבא לה ומתייחסת ללקוחות שלה כמו לטפילים!

קניתי אצלם לפני שנה מחשב לאחי, הם עשו איזו טעות חישוב של 200 ש"ח לטובתי (בעסקה של 6000 ש"ח), אמרתי לבחור בקופה שיש לו טעות. הוא אמר שזה מה שכתוב במחשב ולכן אין טעות.

ואחרי חודש (חודש!!!) התקשרו אלי כדי להגיד לי שהם עשו טעות ושאני צריכה לבוא לשלם את זה................... כאילו, בגודל כזה לא יכולה לספוג 200 ש"ח בשביל שיהיה לה לקוח חוזר ומרוצה?

אחרי שאמרתי להם שכל הסיפור הזה הוא פשוט בושה לחברה בגודל הזה, הם רדפו אותי עם עורכי הדין הנחשיים שלהם ואיימו עלי במשפט.

בסופו של דבר נשבר לי ושילמתי את ה"ייתרה".

וכל זה בזמן שבחשבונית כל שורה ריקה בדף עלתה לי שקל. נחמד, לא? (:

הם לא לוקחים אחריות על טעויות שלהם. הם עושקים לקוחות, והשירות שלהם גהנום!

ועכשיו, אחרי האשכול הזה אני מתחרטת שלא בדקתי את המחשב לפרטי פרטים כשאספתי אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

okarmi - יש לך הוכחה שהמארז שקבלת אינו זה שהזמנת ? האם יש לך הוכחה שהזמנת Black ושקבלת Value ?

אם בטופס ההזמנה כתוב Black הם מחויבים לספק אותו. לא יכולים ? שיבטלו את ההזמנה ויחזירו לך מיידית את מלוא כספך. אם התבלבלו - השגיאה היא שלהם. שיכבדו את שהבטיחו או שיבטלו מצדם את העסקה מבלי נזק כספי לך.

ברור. בחשבונית כתוב Vaya Black ואין שום אזכור לValue.

בכל מקרה, עדכון חם מהתנור!

הרגע התקשר אלי מי שאני חושב שהוא מנהל שירות לקוחות.

לגבי המארז - הוא אמר שפעם מגיע מארז עם מקום למאוורר בצד ופעם בלי. זה נשמע קצת מצחיק לא?

הוא לא מסכים לטענה שלי שמדובר בשני דגמים (מה שניסיתי להראות בהודעה הראשונה).

בנוסף, הוא הודיע לי שמכיוון שבחרתי לפעול בצורה שפעלתי קרי - פרסמתי בפורום הזה הודעה, הם רוצים לבטל את העסקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...