מחשב נכבה באופן פתאומי, גם לאחר החלפת ספק. עדכון: גם לאחר החלפת הלוח. - עמוד 2 - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נכבה באופן פתאומי, גם לאחר החלפת ספק. עדכון: גם לאחר החלפת הלוח.


Oranl

Recommended Posts

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

בסופו של דבר החלטתי לנסות ולהחליף קבלים. החלפתי שלושה שהיו בעלי ראש מפוצץ אבל למרבה הצער הלוח ממשיך לקצר.. לפחות כך נראה. זה קורה עם הספק החדש (Corsair CX430) שנדלק לשנייה ונכבה, אבל זה לא קורה עם ספקים גנריים אחרים. הם עובדים ואפילו לא נכבים. ייתכן שהספק "לא מתאים" למערכת?

נגמרו לי הרעיונות ונראה שזה מצריך החלפת לוח אלא אם כן יש לכם רעיונות אחרים? אני לא רוצה לקנות לוח ולגלות שגם שם לא נמצא שורש הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הספק שלך בסדר גמור והלוח אם - גמור.

:D

עכשיו אני בודק לוחות חלופיים ושמתי לב לבעיה שאין לי מושג איך להתגבר עליה: תצורת החיבורים של ה-Front Panel בלוחות החדשים הם לא כמו בלוח הקיים וזה כשלעצמו לא משנה, רק מה? חיבורי ה-Front Panel במארז מאוגדים ליחידה אחת! אי אפשר לפרק אותם, איך אוכל לחבר אותם ללוח החדש כשזה לא באותה תצורה?

שמתי להסבר: החיבורים הם לא בתפזורת כמו בתמונה הראשונה אלא כיחידה אחת כמו בתמונה השנייה.

מקווה שהצלחתי להבהיר את הבעיה.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, אני יודע שהתמונה השנייה מראה חיבורי AUDIO, אבל שמתי אותה רק לשם ההמחשה. חיבורי ה-Front Panel במארז הקיים (כן, הוא האשם) מאוגדים לכדי חיבור אחד כפי שנראה בתמונה השנייה. מכיוון שהתצורה של חיבורי ה-Front Panel יהיו שונים בלוח החדש (מצורפת תמונה להסבר) אי אפשר יהיה לחבר את חיבורי המארז בתצורתם הנוכחית אלא יהיה צריך להפריד אותם איכשהו..

מקווה שעכשיו הצלחתי להסביר טוב יותר.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב לאחר חיתוכים וכו' הוצאתי פלאגים ממארז ישן וחיברתי לחיבורי ה-Front Panel. התקנתי את הלוח החדש (GA-M68M-S2P) יחד עם הספק החדש (Corsair CX430). הכל עבר בהצלחה רק שהבעיה חוזרת!

המחשב ממשיך לכבות את עצמו לחלוטין לאחר כמה דקות עבודה, גם במצב ביוס! הרצתי MEMTEST כדי לבדוק את הזכרונות, הם יצאו תקינים (למרות שהמחשב נכבה כמה פעמים במהלך הבדיקה).

מה לעזאזל קורה פה? אני כבר אובד עצות :s07::facepalm:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, תודה על כל העזרה דאנדי..

אני לא יודע אם זה שייך, אבל משום מה המאוורר של ה-CPU עובד ב-FULL SPEED. לא נראה לי שזה קשור לטמפ' כי כך גם המאוורר האחורי שנראה שעובד על RPM מירבי. לא ברור לי למה זה שייך אבל זה לא אמור להיות ככה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז זהו, שזה לא במאמץ והטמפ' של ה-CPU אחרי שהמחשב כבר דולק לא מעט זמן (שעה פחות או יותר) היא רק 47-48 מעלות והסל"ד הוא כ-5000RPM. טמפ' ה-SYSTEM היא 37 מעלות ומאוורר המארז על 3325RPM. נראה שהטמפ' בסדר אבל ה-RPM's גבוהים מדי, לא?

בביוס לא מוגדר לו לעבוד על FULL SPEED אלא בהתאם לטמפ' המעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר בקירור גנרי של . הוא נקי מאבק לחלוטין והוא גם לא מתחמם בכלל כשאני נוגע בו.. לא רעננתי משחה תרמית אבל אולי אעשה זאת.

להפעיל מחוץ למארז אנסה מאוחר יותר היום אבל בינתיים השארתי אותו כל הלילה בביוס והוא לא נכבה. זה מרגיש כמו בעיה חשמלית כלשהי שגורמת לנפילות וגם לסל"דים הגבוהים. יכול להיות מעבד :s05:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...