פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים כלום יש מילה קטנה מידיימסמך שנותן אחריות לכרטיס מסך שלהם ,אין מתקן , אין בדיקה ,אין החלפה באם יש לך תלונות נאמר לי לך לבית משפט תזהרו
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים : כל פעם יש סיפור אחר.... לפחות אם היית נותן קצת פרטים זה היה עוזר אישית, 2 פעמים ממשתי אחריות מול KSP חיפה וקריות, בשני המקרים השרות היה מהיר וטוב
פורסם 2011 באוגוסט 1114 שנים מחבר לפני שנה וחצי קניתי כרטיס מסך נאמר לי אחריות של היבואן הראשי בישראל שהבאתי את הכרטיס התקול .נמצא שבעצם היבואן הוא KSP וחיפשו איך לא לת אחריות ולא לעמוד בכרטיס כי אין להם תחליף או מתקן
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים בד"כ למטבע יש יותר מצד אחד.לא חושב שזה נכון שאתה מצפה שנשפוט כל מקרה לפי הצד המתלונן בלבד.
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים מחבר בד"כ למטבע יש יותר מצד אחד. לא חושב שזה נכון שאתה מצפה שנשפוט כל מקרה לפי הצד המתלונן בלבד. העניין פשוט המנהל בחנות דיבר בטלפון עם תומכים בחיפה כולל עידן או מישהו "על" ונאמר לחפף אותי ולחפש דרכים שאני יעלם אין סיבה בעולם ששלחו את הכרטיס ליבואן של AMD וסירב לקבל כי טען לא ניקנה אצלו הכרטיס ומנהל החנות מתפוצץ מצחוק שהוא ממציא סיפור חדש
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים נשמע כמו סיפור הזוי לגמרי. האם אתה לא מסוגל לספר הכל בצורה מסודרת? מה קנית? באיזה סניף? מה קרה לכרטיס? מה אמרת במעבדה ומה ענו לך?
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים לדעתי לא שווה לקנות בKSP מוצרי חומרהנכון! אם כבר לקנות שם אז רק לחם וחלב.אדון giloman את דעתך אנחנו כבר מכירים!--רק RSMובמקרה הזה נדמה לי שמיהרת לקבל החלטות שכן קראתי את הדברים ועדיין לא הבנתי כלום.
פורסם 2011 באוגוסט 1214 שנים נכון! אם כבר לקנות שם אז רק לחם וחלב.אדון giloman את דעתך אנחנו כבר מכירים!--רק RSMובמקרה הזה נדמה לי שמיהרת לקבל החלטות שכן קראתי את הדברים ועדיין לא הבנתי כלום.לדעתי אפשר לקנות בIQPC בTMS בRSM ובZIGZAG אבל לא בKSP
פורסם 2011 באוגוסט 1314 שנים אישית לא קניתי ולא אקנה מוצרי חומרי מעל 300 ש"ח ב KSP.יותר מדי תלונות אני שומע עליהם מכל מקום.
פורסם 2011 באוגוסט 1314 שנים אם להוסיף קצת שמן למדורה , דווקא אני רוכש מהם לא קצת ולא רק לעצמי - ובדרך כלל אני לא צריך את האחריותלמרות שחודש שעבר שלחתי את הלוח אם של הHTPC שלי בגלל שהכרטיס רשת המובנה לא עבד - והם שלחו למעבדה הראשית והחליפו בלי בעיות.
פורסם 2011 באוגוסט 1314 שנים יצא לי לממש אחריות ב-KSP פעמיים - פעם אחת על DOK לא תקין ופעם אחת על HD לא תקין. בשני המקרים קיבלתי מוצר חדש בקופסא על המקום.פותח הדיון - אי אפשר להבין מילה מהתיאורים שלך.
פורסם 2011 באוגוסט 1314 שנים לא קניתי ב-KSP שום דבר, חוץ מפאד לעכבר שלי, לכן אני רחוק מלהיות לקוח קבוע שלהם, אבל עדיין מה שפותח דיון סיפר נראה כמו סתם השמצות וחבל מאוד. או שהוא מביא את סיפורו בשלמותו עם כל הפרטים ונקבל את תגובה של KSP לזה או שת'רד הזה מומלץ שיסגר, כי זה סתם לא רציני.
פורסם 2011 באוגוסט 1314 שנים אני אסכם בכך שבכל חנות יש סיכוי לקבלת שירות שאינו עולה בקנה אחד עם ציפיות הלקוח.לפני פרסום דיון מתלהם, רצוי תחילה לפנות לשירות הלקוחות או לחפש מענה אצל הנהלת החנות.אין בדברים שלי להגן על צד אחד, או להוציא צד מהצדדים ידי חובתו.מאחר והמקרה המתואר אינו מפורט דיו לצורך נקיטת עמדה, קשה להתייחס לדברים באובייקטיביות.אם אין לכם דברים להוסיף, אני נועל את הדיון מאחר ונראה שנושא מיצה את עצמו.אם פותח הדיון רוצה לפרט את פרטי המקרה המלאים, או נציג של החנות מעוניין להגיב - שיצרו איתי קשר בהודעה פרטית
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.