עבור לתוכן

אחריות של KSP לא שווה כלום

Featured Replies

פורסם

כלום יש מילה קטנה מידיי

מסמך שנותן אחריות לכרטיס מסך שלהם ,אין מתקן , אין בדיקה ,אין החלפה

באם יש לך תלונות נאמר לי לך לבית משפט

תזהרו

פורסם

::) כל פעם יש סיפור אחר.... לפחות אם היית נותן קצת פרטים זה היה עוזר

אישית, 2 פעמים ממשתי אחריות מול KSP חיפה וקריות, בשני המקרים השרות היה מהיר וטוב

פורסם
  • מחבר

לפני שנה וחצי קניתי כרטיס מסך נאמר לי אחריות של היבואן הראשי בישראל

שהבאתי את הכרטיס התקול .

נמצא שבעצם היבואן הוא KSP וחיפשו איך לא לת אחריות ולא לעמוד בכרטיס כי אין להם תחליף או מתקן

פורסם

לדעתי לא שווה לקנות בKSP מוצרי חומרה

פורסם

בד"כ למטבע יש יותר מצד אחד.

לא חושב שזה נכון שאתה מצפה שנשפוט כל מקרה לפי הצד המתלונן בלבד.

פורסם
  • מחבר

בד"כ למטבע יש יותר מצד אחד.

לא חושב שזה נכון שאתה מצפה שנשפוט כל מקרה לפי הצד המתלונן בלבד.

העניין פשוט המנהל בחנות דיבר בטלפון עם תומכים בחיפה כולל עידן או מישהו "על" ונאמר לחפף אותי

ולחפש דרכים שאני יעלם

אין סיבה בעולם ששלחו את הכרטיס ליבואן של AMD וסירב לקבל כי טען לא ניקנה אצלו הכרטיס

ומנהל החנות מתפוצץ מצחוק שהוא ממציא סיפור חדש :nixweiss:

פורסם

נשמע כמו סיפור הזוי לגמרי. האם אתה לא מסוגל לספר הכל בצורה מסודרת? מה קנית? באיזה סניף? מה קרה לכרטיס? מה אמרת במעבדה ומה ענו לך?

פורסם

לדעתי לא שווה לקנות בKSP מוצרי חומרה

נכון! אם כבר לקנות שם אז רק לחם וחלב.

אדון giloman את דעתך אנחנו כבר מכירים!--רק RSM

ובמקרה הזה נדמה לי שמיהרת לקבל החלטות שכן קראתי את הדברים ועדיין לא הבנתי כלום.

פורסם

לדעתי לא שווה לקנות בKSP מוצרי חומרה

פורסם

נכון! אם כבר לקנות שם אז רק לחם וחלב.

אדון giloman את דעתך אנחנו כבר מכירים!--רק RSM

ובמקרה הזה נדמה לי שמיהרת לקבל החלטות שכן קראתי את הדברים ועדיין לא הבנתי כלום.

לדעתי אפשר לקנות בIQPC בTMS בRSM ובZIGZAG אבל לא בKSP

פורסם

אישית לא קניתי ולא אקנה מוצרי חומרי מעל 300 ש"ח ב KSP.

יותר מדי תלונות אני שומע עליהם מכל מקום.

פורסם

אם להוסיף קצת שמן למדורה , דווקא אני רוכש מהם לא קצת ולא רק לעצמי - ובדרך כלל אני לא צריך את האחריות

למרות שחודש שעבר שלחתי את הלוח אם של הHTPC שלי בגלל שהכרטיס רשת המובנה לא עבד - והם שלחו למעבדה הראשית והחליפו בלי בעיות.

פורסם

יצא לי לממש אחריות ב-KSP פעמיים - פעם אחת על DOK לא תקין ופעם אחת על HD לא תקין. בשני המקרים קיבלתי מוצר חדש בקופסא על המקום.

פותח הדיון - אי אפשר להבין מילה מהתיאורים שלך.

פורסם

לא קניתי ב-KSP שום דבר, חוץ מפאד לעכבר שלי, לכן אני רחוק מלהיות לקוח קבוע שלהם, אבל עדיין מה שפותח דיון סיפר נראה כמו סתם השמצות וחבל מאוד. או שהוא מביא את סיפורו בשלמותו עם כל הפרטים ונקבל את תגובה של KSP לזה או שת'רד הזה מומלץ שיסגר, כי זה סתם לא רציני.

פורסם

אני אסכם בכך שבכל חנות יש סיכוי לקבלת שירות שאינו עולה בקנה אחד עם ציפיות הלקוח.

לפני פרסום דיון מתלהם, רצוי תחילה לפנות לשירות הלקוחות או לחפש מענה אצל הנהלת החנות.

אין בדברים שלי להגן על צד אחד, או להוציא צד מהצדדים ידי חובתו.

מאחר והמקרה המתואר אינו מפורט דיו לצורך נקיטת עמדה, קשה להתייחס לדברים באובייקטיביות.

אם אין לכם דברים להוסיף, אני נועל את הדיון מאחר ונראה שנושא מיצה את עצמו.

אם פותח הדיון רוצה לפרט את פרטי המקרה המלאים, או נציג של החנות מעוניין להגיב - שיצרו איתי קשר בהודעה פרטית

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים