הדיון הראשי: אופניים (עיר /שטח, המלצות ציוד, טכניקות רכיבה ועוד...) - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי: אופניים (עיר /שטח, המלצות ציוד, טכניקות רכיבה ועוד...)


alex.turovsky

Recommended Posts

חברה זה לא שלא יצא לי לרכוב, אני רוכב כבר שנתיים שלוש עם הזנב קשיח שהזכרתי ממקודם.

פשוט אני חושב להשתדרג ומחפש למה...

חפש בלוח הרים שיכוך מלא יד שניה בתקציב המתאים לך, וקח אותם לסיבוב. בסופו של דבר כל היצרנים מציעים אופניים ברמות איבזור דומות, ככה שאתה יכול לקנות אופניים שזהים כמעט לגמרי מלבד השלדה ועוד כמה פיצ'פקעס, מכל היצרנים. תבדוק מה נראה לך יפה, מה יהיה לך נוח.. ממש לתת דגמים וזה לא בטוח שיעזור לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שייח, מה החוויות שלך ממעבר בגלגלי 26 לגלגלי 29 ?

בהחלט דריסת מכשולים משופרת ויציבות גבוהה יותר בתנועה, כמו לעבור ממשפחתית לג'יפ.

אי אפשר לחזור אחורה (Once you go black...).

יש קצת יותר בעייה להרים גלגל קדמי, ויכולת התמרון במהירות נמוכה פחותה מ- 26ER.

בדורות החדשים של ה- 29ER נפתרו בעיות הגיאומטריה והיום יש חברות שממש מתמחות ב 29ER.

Niner, Trek (GF), Kona, Singular. ועוד הרבה חברות שמוציאות דגמים כדי לא לאבד לקוחות.

לדעתי השילוב של 29ER וסינגלספיד בהחלט שולט בתחום הרכיבה הקלה, XC וסינגלים לא טכניים במיוחד.

פידבק מיידי של כח בדיווש ושקט מחשבתי ופיזי, של האופניים. :beerchug:

ויש שילוב 69ER, למשל הבחור בתמונה באמצע זכייה במקום שני באליפות האחרונה (ניל אובריין)

47908680.jpg

חד הילוך ללא שיכוך, מראה שרוב הטכנולוגיה היא ברגליים של הרוכב. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, התחת שלי יתנקם בי קשות אם אתן לו לעבור עשרות קילומטרים של סינגל ללא שיכוך אחורי.

דבר שני, להלן WALLPEPERS מדהימים בנושאי רכיבה

http://www.wallpapersonly.net/biking-desktop-wallpapers.html

אתם מוזמנים להביא עוד פינוקים.

על הדרך שאלות חדשות:

א. על אילו צמיגי שטח אתם ממליצים? אני מחפש להחליף צמיגים.

ב. על איזה לחץ PSI בגלגלים אתם רוכבים בשטח והאם עם גלגלי TUBELESS (ללא פנימית) או עם גלגלים רגילים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמונה שצלמתי בעבר.

PSI - אין לי מושג, אני ממלא עם משאבה ידנית לפי הרגש. אני רוכב עם צמיגים רגילים + ג'יפה.

מה דעתכם על הקורס הזה? (קורס מדריכי אופניים)

http://www.wingate.org.il/Index.asp?ArticleID=258&CategoryID=809

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ אם עדיין לא עשו את זה לפניך, תמציא פטנט. ;)

אני מתכנן להזמין מנקה לשרשרת: (בארץ זה עולה פי 2)

http://www.dealextreme.com/p/convenient-bicycle-block-chain-washer-21479

מישהו ניסה להשתמש, זה באמת משהו ששווה להשקיע בו?

המלצות לפנסים מ- DX:

http://www.tapuz.co.il/communa/ViewmsgCommuna.asp?Communaid=32594&msgid=45662755

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים בונים כאלו בכל העולם.

חלק אפילו משלבים את זה עם CARBON FIBER.

http://www.bmeres.com/bambooframe.htm

http://www.google.com/search?hl=en&biw=747&bih=443&q=bamboo%20bike&gs_sm=e&gs_upl=1524l5947l0l6123l14l12l0l1l1l0l559l2324l0.5.3.1.0.1l10l0&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

שמישהו יתחיל לבנות כאלו גם בארץ.

זה חומר פנטסטי.

התמונה הזאת הצחיקה אותי:

BambooBike1.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב חבר'ה, הרחבתי פה את החלק הראשון מבין הנושאים שאשים בעמוד הראשי לבסוף. מה דעתכם?

צמיגים הם (כמו ברכב למעשה) אחד הדברים החשובים באופניים ולכל צמיג מאפיניים משלו.

ברכיבה טכנית חשובה מאוד אחיזה בקרקע משתנה.

בגלגל הקידמי יש לשים צמיג רחב יותר בעובי 2.35 בערך שיהיה בעל אחיזה משופרת כי מופעל עליו לחץ(משקל) נמוך יותר ופחות שטח ממנו נוגע בקרקע.

בגלגל האחורי אפשר לשים צמיג בעובי מופחת של 2.1 בערך שיהיה בעל אחיזה משופרת כי מופעל עליו לחץ(משקל) גבוה יותר ויותר שטח ממנו נוגע בקרקע.

לסיכום, אין לקנות צמיגים דקים וניתן לנסוע עם צמיגים בעובי שונה שבתכלס יהיו עם אותו שטח נגיעה בקרקע תוך כדי נסיעה כשמופעל עליהם משקל.

המלצות (צמיגי MAXXIS נחשבים מאוד איכותיים ומככבים במבחני ביקורת רבים):

אם רוכבים הרבה רכיבה טכנית/ All Mountain=AM (שטח קשה, טכני, המון סלעים ומעברים קשים, קפיצות וכו'):צמיג אחורי Advantage 2.1

http://ofney-habira.co.il/search1.asp?x=0&y=0&qsearch=advantage

צמיג Maxxis advantage 26X2.10 עיצוב של Alison Dunlap לרכיבות XC אגרסיבי, צמיג עם אחיזה חזקה מאוד גם בסיבובים מטפס בקלות ועוצר בנחישות, הודות לעיצוב של הקו המוביל של הצמיג, צורת הקוביות והגודל והרווח בין הקוביות מאפשר לצמיג להתגלגל מהר במינימום חיכוך, המרחק בין הקוביות מאפשר גם ניקוי מהיר של בוץ, שוקל 680 גרם.

צמיג קדמי Ignitor 2.35

http://ofney-habira.co.il/search1.asp?x=0&y=0&qsearch=ignitor

IGNITOR 26X2.35 MAXXIS, צמיג שניצח בהרבה תחרויות, צמיג מעולה לרכיבת AM ו-FR, המרחק בין הקוביות בצמיג מאפשר לו להתגלגל עם התנגדות נמוכה מאוד במישורים, הקוביות בצדדים מחומשות מוסיף לאחיזה מצויינת בסיבובים, שוקל רק 795 גרם.

אם רוכבים על סינגלים קלים Cross Country=CS(סינגל=מעבר לרוכב יחיד. הכוונה לסינגל שאינו טכני לחלוטין, פנוי יחסית ממכשולים-סבבה כזה)

צמיג אחורי Advantage 2.1

*ראו פירוט מקודם

גצמיג קדמי High Roller 2.35

http://ofney-habira.co.il/search1.asp?x=0&y=0&qsearch=high+roller

צמיג היי רולר, הצמיג הכי פופלארי, אחד הצמיגים המובילים ביותר בעולם, והמוביל במהירות גלגול, צמיג שמקנה יציבות, מהירות, וחדות באחיזה גם בסיבובים, הפס באמצע הצמיג בקוו ישר מקנה שליטה חזקה מהירה ומצויינת, העיצוב של הצמיג מאפשר לו להתנהג בהתאם לכל סגנון רכיבה כולל XC-AM-FR-DH, צמיג קל ביותר שוקל רק 680 גרם(880 גרם בגרסת Tubeless =ללא פנימית).

או Cross Mark 2.25

http://ofney-habira.co.il/search1.asp?x=0&y=0&qsearch=Cross+Mark

צמיג MAXXIS LUST CROSS MARK 26X2.25 טיובלס, צמיג שפותח ביחד עם אלוף העולם Christoph Sauser, הצמיג הוא דרמתי לרוכבי XC תחרותי, שורת קוביות אמצעית רצופה מאפשרת גלגול סופר מהיר, אבל עדיין יש מספיק מקום לאחיזה טובה גם בשורשים רטובים וסלעים, המבנה של הקוביות בצדדים מאפשרת אחיזה טובה בסבובים ולמהירויות גבוהות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק אני מתאב שיכוך מלא? תאמת שלאחרונה עברתי שדרוג עצבני באופני יומיום שלי, מאופניים ש200 שקל, לאיזה KHS ענתיקות אבל נחמדות לעיר, ואני חייב לציין מבחינת תמרון יש שיפור משמעותי גם לעומת האופני שטח שלי (שהם גם לא אייאיי אבל הם סבבה).

פתאום אפשר לקחת סיבובים במהירות גבוהה, האופניים לא רועדות לך ביד. בשיכוך מלא לא רק שאתה מאבד אנרגיה בכל פידול שלך גם אתה מרגיש חסר יציבות מוחלט. לא יודע, אני מחפש שנים אופניים איכותיות שהן לא שיכוך מלא אבל אני לא מוצא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון, באופני שיכוך מלא עם בולם ברמת האופניים שלי ופחות מזה, יש סגירה כמעט הרמטית של הבולם עם לחצן בורר מיוחד על הבולם של FOX.

דבר שני, נו אז מאבדים מעט אנרגיה, זה רק עוד דבר שתורם לכושר.

באופני זנב קשיח בשטח, משתמשים במירוצים בדיוק בגלל זה, כי חייבים לנצל כל טיפת כח למהירות ולהימנע מעייפות, אבל זה למשתתפי מירוץ מקצועיים.

למצוא אופני זנב קשיח איכותיות זה בעייה? לכל חברה יש סדרה מירוצים זנב קשיח וזנב קשיח רגילות. רק תבחר את הגיומטריה שלך וזהו.

דוגמה:

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain/cross_country

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain/sport

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...