הדיון הראשי: אופניים (עיר /שטח, המלצות ציוד, טכניקות רכיבה ועוד...) - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הדיון הראשי: אופניים (עיר /שטח, המלצות ציוד, טכניקות רכיבה ועוד...)


alex.turovsky

Recommended Posts

שתי הבייביס שלי.

אחד 26ER SS כרומולי של KHS, שלדה מ-95 בערך, צביעה על הפנים אבל נוחות רכיבה מדהימה - אצל זוגתי כיום! :-*

אחד 29ER SS כרומולי של KHS משנתון מתקדם יותר.

כמובן יש גם זוג מתקפלים לרכבת ואלומיני של ג'יאנט אצל חבר,

אני מקווה להיכנס לתחום הכביש/CX בקרוב.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 63
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

1. חוק מעכשיו - כל פעם שאתם כותבים קיצור - (כתבו בסוגריים משמעותו). מה זה ש"מ?

2 . למה אתה חושב שזו הרכיבה הראשונה שלי בשטח ? זו הרכיבה הראשונה שלי בחרובית

ש"מ = שיכוך מלא.

ז"ק = זנב קשיח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה יופי שגם פה יש כמה רוכבים רציניים ,

אני בן 25 , התחלתי בשטח עם אופני cannondale f5 (ז"ק-2010) עדיין ברשותי אך נזנחו קצת לאחרונה

בחודש האחרון עברתי לכביש לאופני trek 1.5 2010 , אפשר לומר שזה עולם אחר - הרבה יותר מהיר , יותר והרבה יותר קילומטרים שעוברים

אבל מאוד מסוכן .

אני חייב להזכיר את התאונה שקרתה היום , שני רוכבי אופניים -שלום גרוסמן ויצחק סימון נהרגו מפגיעה של ילד מ***** שחזר הבייתה כשהוא לא במצב לנהוג ועדיין החליט לנהוג ופשוט הרס כמה משפחות ברגע של ניקור על הכביש .

זה מאוד מרגיז ומאוד מפחיד איך שזה קורה , אבל לא נראה לי שאנשים יפסיקו לרכב בכביש , צריך למצוא פתרונות בטיחות שימזערו את הסיכויים לפגיעה קטלנית .

אלכס ,לגבי רכיבה בחרובית , רכבתי שם גם פעם ראשונה לפני כמה זמן עם חברים , לכולם היו אופניים עם גלגלי 26 מי שהכיר את המסלול ובכושר טוב לא היה לו קושי מיוחד , זה המון עניין של טכניקה ואיך לעבור מכשולים איך להתנהל עם הילוכים , נראה לי הרבה יותר משפיע מאיזה גלגלים יש לך תרכב עוד כמה פעמים שם תראה איך הדברים משתפרים ונראים אחרת מרכיבה לרכיבה , גם חשוב לסוע עם חבר'ה עם ידע שגם מעוניינים לשתף ולעזור ככה אפשר ללמוד המון על איך לרכב טוב יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נושק ל20 ורוכב על IRONHORSE שהם תכלס של אחי maverick 3 נראה לי הדגם.

נהנה בסינגלים בבין שמן (ביחד עם כל הארץ זה נראה) ומחפש להתקדם לשיכוך מלא שאני יקנה ביד שנייה הבעיה שאני לא מבין באופניים עצמם יותר מידי (רק באיך לנהוג בהם) אז אתם מומלצים לעזור לי....

אם אני רוכב סינגלים ופרירייד לקחת באמת 29?? הם בישכוך מלא או לא??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בן 27, רוכב משנת 2003 לערך, עם תקופות ON\OFF.

רוכב על GIANT VT1 משופרות מאד (בולם PIKE 140, מערכת הידראולית 8", צמיגי טיובלס וכ"ו).

עניין ה-29 הולך לשני כיוונים מצד אחד ישנו גיהוץ שטח ועבירות גבוהה יותר, מצד שני יכולות תאוצה פחותות, ענייןש ל העדפה אישית, לא כל כך מבין את כל האנשים שחושבים שזה מה שיהפוך אותם לרוכב על, זה סתם אופציה נחמדה לחברות האופניים לרענן דגמים אצל הלקוחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל השאלה אם זה מהדברים שאם אתה לא משקיע בהם לפחות איזה 4-5 אלף שקל לא כדאי... (כדוגמת גיטרות PRS אם לא הייתי ברור)

השאלה מה הכי כדאי לי לקחת מיד שנייה (או חדש אם כי נראה לי לא כדאי) בהשקעה של 2-3 אלף שקל בשביל שבילים וקצת פרירייד.

המלצות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכיבה רצוי וכדאי להתחיל מאופניים זולות, אין שום יתרון בקניית אופניים ב-10000 שקל על ההתחלה, ברור שזה נחמד, אבל זה גם אחת הסיבות המרכזיות שניתן למצוא ביד 2 המוני אנשים שהתלהבו ואחרי חודש מוכרים. להתאהב באופניים ורכיבה אפשר גם עם זוג סביר ב-1500-2000 שקלים.

אתה גם תדע להעריך יותר את מכונת ה-XXXXX שקלים שלך הרבה יותר אחרי זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במחירי יד שניה שמפורסמים היום, לדעתי אין סיבה למה לא להשקיע 5-6 גם ולקנות אופניים שעלו חדשות לכיוון ה15-20... ברור שהרוכב הוא זה שמשנה ולא האופניים, אבל אופניים יקרות אומר יותר שיכוך, יותר בלימה, יותר יכולת תמרון וחלקים איכותיים יותר.. יש המון יתרונות. אתה יכול לטעות והאופניים יהיו סלחניים הרבה יותר. מה גם שבפשטות, הבלאי יהיה נמוך יותר, חלקים איכותיים יותר בכל זאת. ברור שבשביל חווית הרכיבה, במיוחד אם אתה לא יודע כמה אתה בכלל אוהב אותה, אופניים זולים גם יעשו את העבודה. אבל לרדת הר עם אופניים של 2000 שקל לעומת כאלה של 10 פלוס.. זו חוויה שונה מהותית ללא קשר לכמה ריסקת את האגן או לא על אופני זנב קשיח :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אופניים יקרות אומר יותר שיכוך, יותר בלימה, יותר יכולת תמרון וחלקים איכותיים יותר.. יש המון יתרונות. אתה יכול לטעות והאופניים יהיו סלחניים הרבה יותר. מה גם שבפשטות, הבלאי יהיה נמוך יותר, חלקים איכותיים יותר בכל זאת.

אני לא ממש מסכים עם השורה הזו. מה יותר יקר לתחזק, בולמי דיסקים פשוטים או מעצורי V?

ככל שאתה מתקדם באופניים, חלקי החילוף יקרים יותר בצורה משמעותית.

*לגבי האמינות, אני לא יודע.

תגידו, אתם מחליפים שרשרת כל 1000 ק"מ? אני נותן לה הרבה יותר. מעדיף לא להכנס להוצאות, בכל זאת אני לא רוכב תחרותי.

כל פעם שאני בא לטיפול בחנות אומרים לי להחליף שרשרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה פדלים של אמצע הדרך שברת? כמה כסאות? הנוכחיים שיש לי על האופניים לא הוחלפו מעולם, לעומת 3 פדלים וכסא בזוג האופניים הקודם שלי.. וזה לא שהנוכחיות לא חטפו מכות. נכון שיותר יקר לתחזק את מעצורי הדיסק, אבל את שאר החלקים זו אותה עלות תחזוקה (גירוז, שימון), רק אתה יודע שהחלקים האלה יחזיקו יותר זמן וכנראה יצריכו פחות תחזוקה. יכול להיות שאני טועה לגמרי במותגים שלא קניתי, מהנסיון שלי אתה מקבל מה שאתה משלם עליו גם במובן הזה.

ופעם אחת החלפתי שרשרת, בהמלצת חנות חח. אין לי מושג כמה ק"מ היא עשתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי פדלים - אני חושב שפדל מפלסטיק זה הדבר הכי מיותר שקיים. באופניים הקודמים שלי, כבר לא נשאר ממנו יותר מדי. פדאל ממתחת זה כיף, שהוא חוטף מכות וחוץ מקצת צבע שיורד לא קורה לו כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מתלבט בקשר לרכישה של אופניים, חברת "CTC" עורכת ימי הדגמה לאופניים שאותם היא משווקת.

הייתי באירוע שלהם, ביער בן שמן. הם מאפשרים לך לרכב על זוג במשך חצי שעה, לחזור ואח"כ לנסות זוג אופניים נוסף.

לפרטים נוספים:

http://www.ctc.co.il/?CategoryID=141

אם אני זוכר נכון, זה הדגם שאותו ניסיתי: (גיהצתי איתם סלעים, ודווקא העליות היו לי קלות יחסית)

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain/cross_country/29er_race/x_caliber/#/us/en/model/details?url=us/en/bikes/mountain/cross_country/29er_race/x_caliber

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...