עזרה בבחירת מכשיר אנדרואיד עסקי - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה בבחירת מכשיר אנדרואיד עסקי


rgb00

Recommended Posts

שלום,

אני מחפש מכשיר סלולרי עבור:

1. שיחות - איכות שמע טובה

2. עריכת קבצי וורד ואקסל

3. גלישה מצומצמת - דוא"ל בעיקר

4. הקלדה נוחה באצבעות ממוצעות - מקלדת וירטואלית תהווה יתרון לסעיף הבא מבחינת גודל המסך

5. - חשוב שתוכנת ה- לא תיסגר במהלך קבלת שיחה, ושאוכל לענות לשיחה תוך כדי השימוש בתוכנה

6. ניהול שיחות על רשת ה-Wi-Fi

7. ממשק עברי

המכשיר נחוץ לעבודה יום-יומית ולכן חשוב שלא יהיה מועד לתקלות הנובעות משימוש סביר (המכשיר יישמר טוב מבחינה פיזית) ושהסוללה לא תיגמר מהר.

בנוסף, חשוב שתהיה אפשרות, באמצעות תוכנות מובנות או חיצוניות, לנהל את אנשי הקשר, את יומן הפגישות ואת שאר הפונקציות הארגוניות בצורה מתקדמת ונוחה. למשל - הוספת פגישה עם לקוח בכמה מועדים שנוחים לו מבלי לכתוב אותה כמה פעמים, ואפשרות נוחה לבחור את אחד המועדים ולמחוק את האחרים. דוגמה נוספת - שיוך כמה אנשי קשר לפגישה אחת, ולחיצה על איש קשר תוביל לכל הרשומות שהוא מופיע בהן.

א. האם תוכלו להמליץ לי על מכשיר מתאים? אני לא מכיר את העלויות ולכן אבקש המלצה על מכשיר שעונה על הדרישות שציינתי ולא כולל תכונות נוספות המייקרות אותו באופן משמעותי. אני מתכוון לבקש הצעה מאורנג' ופלאפון, אבל גם מכשיר שניתן לקנות בחו"ל בא בחשבון. לא מעוניין באייפון.

ב. האם יש מכשיר שאינו שעונה על הדרישות? על איזה מהן אצטרך לוותר כדי לקנות מכשיר כזה?

ג. ייתכן שאקנה את המכשיר באיטליה, אם זה ישתלם. במקרה כזה, מה עליי לוודא לגבי המכשיר טרם קנייתו (עברית, אחריות וכו')?

תודה מראש לכל המגיבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. לפי הדרישות שלך כל מכשיר אנדרואיד יתאים (אם כי תצטרך לרכוש תוכנה שתאפשר לך עריכת וורד ואקסל - אך זה יקרה כנראה בכל מערכת הפעלה שתבחר). המקלדות הוירטואליות די נוחות ומניסיוני כל מסך גדול מ-3.5 אינצ' (ואם האצבעות שלך לא גדולות במיוחד אז גם 3.5 אינצ') יתאים, וכיוון שאתה צריך חפש בכיוון ה-4-4.3 בשביל הנוחות.

ב. לא ככל הידוע לי. תצטרך לוותר על נושא הוורד והאקסל, הקלדה נוחה (כמעט ורק באמצעות מקלדת נומרית) ואולי גם על נושא ה-. כמו כן לא יהיה לך מסך מספיק גדול ככל הנראה.

ג. יתכן שזה ישתלם (אם כי בדוק פרטנית, בחנויות הפרטיות בישראל המחירים יחסית זולים). במידה ואתה מעוניין בממשק עברי קנה רק מכשיר הנמכר ברשתות בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובות.

אני זקוק למכשיר שני, ללא כל הפונקציות שציינתי אבל עם , כדי שיהיה אפשר לנהל דרכו שיחות בחינם עם המכשיר הראשון ומכשירים אחרים.

חיפשתי באתר של אורנג' מכשיר שלא מוגדר כסמארטפון, בהנחה שיהיה זול יותר, ומצאתי שלושה מכשירים "דור 3.5" (מצ"ב תמונה).

א. כיצד אפשר לשוחח במכשירים אלה באמצעות ה- עם מכשירים אחרים (כולל סמארטפונים)?

ב. האם ניתן לגלוש דרכם לאתרים חיצוניים (מלבד הפורטל של אורנג')?

תודה.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנוקיה 5800 הוא היחיד שיתאים לצרכיך (אגב, הוא כן סמארטפון רק שאורנג' אינו מגדירה את כך משיקולים מסחריים). בכל מקרה קנה אותו בחנות פרטית במחיר שפוי (אורנג רוצה עליו 1350 שקל בערך, אפשר להשיג אותו ב-850 והוא לא שווה יותר מ-500 לדעתי), או שעדיף שתקנה מכשיר אדרואיד זול כמו ה-X10 mini שעולה החל מ-650 שקל (וכבונוס תקבל ממשק עברי מלא במכשיר - זה לא טריוויאלי), ובעזרת תוכנות חיצונות תוכל לבצע שיחות על גבי ה-WIFI (למשל viber בחינם ו SIPDROID עבור ספקיות SIP).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממשק עברי חשוב מאד לגבי 2 המכשירים. כל מכשיר אנדרואיד שנמכר בארץ, כולל בחנות פרטית, מגיע עם ממשק עברי מלא?

באופן כללי, מה היתרון של מכשירי אנדרואיד זולים כמו ה-X10 mini על ה-5800 מבחינת ניהול שיחות על-גבי וגלישה בסיסית?

כלקוח עסקי הציעו לי באורנג' מכשירי בלקברי (יש להם כרגע איזה אינטרס לדחוף אותם, ראה פרסומת בעמוד הראשי) אבל בגלל המסך הקטן, ההצעה רלוונטית אולי רק למכשיר השני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנוקיה מריץ מערכת הפעלה מיושנת על חומרה מיושנת, ה-X10 מיני חדש יותר, חומרה חזקה יותר ומערכת אנדרואיד "חיה" ולא סימביאן "מתה".

לא כל מכשיר אנדרואיד מריץ ממשק עברי, ה-X10 מיני כן.

הבלאקברי הוא (הם - אורנג' מוכרים את ה-9105, 9700 ומחליפו ה-9780) מכשיר (עסקי) נפלא עם יתרון אחד עצום - זמן סוללה יחסית עצום (ביחס לרוב מכשירי האנדרואיד האחרים), אך אין טעם לרכוש אותו היום שכן יצאו כבר המחליפים של הדור הנוכחי ואמורים להיות מושקים בארה"ב בשבועות הקרובים (יגיעו לחנויות הפרטיות בארץ בטח תוך כמה שבועות). בכל מקרה אם זה אפשרי אל תרכוש מכשיר ברשת עקב כך המחירים מאוד יקרים (חפש על חוק ניתוק זיקה) - למשל, הבלאקברי 9780 עולה 2800 שקלים באורנג' ו-1700 שקלים מחוץ לאורנג'. בכל מקרה יש לו בעיה אחרת - ככל הידוע לי אין לו תוכנות שאיפשרו שיחה על גבי (לא חינמית ולא לא-חינמית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על העזרה. מנעת ממני מקח טעות בעניין הבלקברי. באמת שכחתי לציין שהמכשירים שאקנה צריכים לתמוך ב-VoIP (כי חבל לשלם אם יש רשת אלחוטית זמינה ל-2 הצדדים).

א. לגבי המכשירים שמותקן בהם (מה שאקנה), האם הם בעלי ממשק זהה לחלוטין מבחינת תוכנה, וההבדל המשמעותי בין המכשירים הוא המעבד?

ב. האם יש מכשירי עם דיבורית קבועה לרכב (אנטנה חיצונית), או שכדי להימנע מבלוטות' האפשרות היחידה היא להתקין מכשיר קבוע לרכב?

ג. המכשיר ה-1 ישמש לצורך עבודה אדם שעד היום הסתובב עם הרבה ניירת בכיס, כלומר, לא יספיקו לו לוח פגישות ויומן תזכורות כמו במכשיר הנוכחי. הוא זקוק לממשק שיאפשר לו להכניס רשימות רבות ושונות זו מזו, עם אפשרות לקשר בין אנשי הקשר בספר הטלפונים לבין הפריטים ברשימות, ועם אפשרויות חיפוש מורחבות (לדוגמה ע"י הכנסת תגיות). מין מאגר נתונים צולב, שאפשר לשלוף ממנו בקלות את הנתונים הרלוונטיים בכל פעם. האם יש מכשירים (לא חשוב איפה הם נמכרים, חשוב שיהיו בעלי ממשק עברי) שיש להם יתרון בנושא?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. לא בהכרח. יש הרבה מאוד דגמים, חלקם עם חומרה שונה ותוכנה זהה, חלקם עם חומרה זהה ותוכנה שונה וחלקם עם תוכנה שונה וחומרה שונה. רק חשוב להדגיש - שאני אומר תוכנה אני מתכוון לממשק מערכת ההפעלה. בפנים מדובר באותה מערכת (עד כדי הגרסה - ה-X10 מיני למשל יגיע עם גרסה 2.1 שהיא קצת מיושנת אבל לא אמורה להיות בעיה להפעיל עליה תוכנות SIP - אני רק מסייג כיוון שזה לא מניסיוני, ב-3 מכשירי האנדרואיד בבית יש גרסה 2.3. בכל מקרה ניתן להתקין רומים צד שלישי שיתנו לך גרסת תוכנה מתקדמת יותר).

ב. ככל הידוע לי לא אבל אולי יש מכשיר קבוע לרכב. בכל מקרה, למה אתה רוצה להמנע מ-BT? אגב, הפתרון שלי הוא לחבר את הטלפון לאוטו בעזרת כניסת AUX (כניסת 3.5 מ"מ סטנדרטית), והמיקרופון של הטלפון מספיק רגיש ככה שאין בעיה.

ג. אני נוטה להאמין שכל מכשיר יהיה מסוגל לעשות דבר כזה, ואם לא בעזרת אפליקציות מובנות אז בעזרת אפליקציות חיצוניות. אני יודע בוודאות שניתן לצרף אנשים לאירועים בלוח השנה המובנה של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה, הוספתי בהודעה הראשית. אני מוכן לשלם כל סכום עבור מכשיר שעונה לדרישות ולא חורג מהן באופן כזה שמייקר אותו משמעותית.

Yoav, תודה. עבור המכשיר הראשון אני מעדיף מכשיר קבוע לרכב מכיוון שהקרינה הכלואה ברכב (BT+אנטנת המכשיר) מזיקה יותר.

במידה ויותקן מכשיר נפרד לרכב שהשיחות יתקבלו בו, ובאותו הזמן בסמארטפון תפעל תוכנה כמו , האם זה יפריע לה לקבל נתונים אודות הנסיעה - מסלול, עומס תנועה וכו'?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Yoav, תודה. עבור המכשיר הראשון אני מעדיף מכשיר קבוע לרכב מכיוון שהקרינה הכלואה ברכב (BT+אנטנת המכשיר) מזיקה יותר.

מאיפה הבאת את זה? אי אפשר לכלוא קרינה ברכב. אם היא הייתה נכלאת ברכב היא גם לא הייתה נכנסת פנימה. אם אתה חושש מקרינה אל תשתמש בסלולריים. עד היום הרופאים לא יהיו מוכנים לחתום לך שזה לא מזיק בכל טווח, מיקום ואופן שימוש. אף אחד פשוט לא יודע.

במידה ויותקן מכשיר נפרד לרכב שהשיחות יתקבלו בו, ובאותו הזמן בסמארטפון תפעל תוכנה כמו , האם זה יפריע לה לקבל נתונים אודות הנסיעה - מסלול, עומס תנועה וכו'?

אין שום בעיה.

עוד טיפ קטן מהנסיון שלי עם אנשים ולא עם גדג'טים: מישהו שהסתובב עם ניירת עד היום, לא בטוח שכל כך מהר יסתגל לטלפון חכם. למרות שאני אישית לא אוהב את המכשירים שלהם, הייתי דווקא ממליץ על 4. מדובר במכשיר שיכול לעשות הכל מבחינה עסקית, וגם הממשק שלו פשוט ויעיל גם למשתמש מתחיל. עם כל האהבה שלי למכשירים מבוססי הם עדיין לא שם מבחינת הממשק. זאת דעתי.

דרך אגב לא יודע למה אתה נמנע מבלאקברי, אבל לצרכים שפירטת בלאקברי הוא מעולה, גם אם מדובר ב"סוס מת" מבחינת השוק. אפשר להשיג בלאברים מאוד זולים ביד 2 והם יעשו את העבודה מצויין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובה.

מי שעיניו בראשו יפעל ע"פ עיקרון הזהירות המונעת ועד כאן בעניין הזה.

כפי שנכתב קודם, אני לא מעוניין באייפון, ובלקברי לא תומך ב-VoIP. אשמח לשמוע על מכשירים נוספים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהירות מונעת? אתה קולט שניתן לומר את זה על כל דבר, נכון?

אני טוען שאתה צריך להפסיק לאכול אבטיחים כי יכול להיות שהם מסרטנים.

הרשה לי לצטט מהמאמר בויקיפדיה שקישרת אליו (אגב, שמת לב שפסקת החסרונות ארוכה מפסקת הניסוח?)

זהירות מונעת היא למעשה ניתוח סיכון-תועלת תוך הענקת משקל גדול מאוד לסיכון, משקל שניתן על פי תחושה סובייקטיבית במקום להתבסס על הסתברות וסטטיסטיקה. יתרה מזאת, פעמים רבות הוא מונע מפחד לא רציונלי והשימוש בו הוא כלי להעברת נטל ההוכחה לצד ההפוך מזה שמתבקש על פי השיטה המדעית.

וגם

ונקיטת זהירות מונעת עלולה ליצור קיבעון מחשבתי לפיו טרם הוכחו נזקים מתוך הנחה מראש שאלה קיימים.

שזה בדיוק מה שאתה (ועוד המון אנשים) עושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא התכוונתי להסיט את השרשור הזה לדיון על קרינה. אני רק רוצה לומר שאין שום דבר בטוח בסלולרים. זה שאתה חושב שיש קרינה באוטו או אין קרינה באוטו זה לא זהירות מונעת. כל עוד אתה משתמש במכשיר אתה חושף את עצמך לסכנה. לפי הרופאים אין שום דבר לצמצם את זה - כי אף אחד לא יודע מה הסכנה. זה כמו רמות ה SAR של המכשירים. הכל זה משוער. אף אחד לא יודע באמת מה הרמות הבטוחות.

אני לא משתמש בלאקברי, אבל תוך שניה הבאתי את זה:

http://tringme.com/mobilevoip.html

זאת תוכנת VOIP לבלאקברי שמומלצת על ידי עיתונים רבים. שווה בדיקה.

גם סקייפ תומכת בבלאקברי:

http://www.skype.com/intl/en-us/get-skype/on-your-mobile/skype-mobile/blackberry/

לדעתי כל הסמרטפונים היום יכולו לעשות את מה שאתה מבקש, אבל מבחינת מוכוונות לאנשי עסקים הבלאקברי הוא הכי טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מכיר את הטרינגמי הזה, אבל אני יכול לומר לך שאם היית בודק את זה טיפה יותר לעומק, היית מגלה שסקייפ לבלאקברי הוא שירות למכשירי ומנויי ורייזון האמריקאית בלבד :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...