עבור לתוכן

שילמתי על משהו שלא קיבלתי במשך שנה. איזה פיצוי לדרוש?

Featured Replies

פורסם

שלום. בטח אתם כבר מכירים אותי מהדיונים הקודמים.

היום רציתי להתנתק מבזק בינלאומי באופן סופי, הם כמובן התחילו להציע לי כל מני מבצעים, עד שהגענו למצב שהסברתי לנציגת שירות הלקוחות שיש לי בעיות בגלישה ובספק אחר זה לא קורה. היא הציעה לי לעשות שיחת וועידה עם התמיכה הטכנית.

מתברר, שהגדרות החשבון שלי לא היו נכונות בכלל, החייגן שלי שהוגדרר בבזק בינלאומי לא היה מוגדר כראוי אצל התשתית, HOT, וחבילת הגיימר ששילמתי עליה במשך שנה שלמה - לא היתה מוגדרת לי בחשבון!

האם יכול להיות המצב שהגדרות אלה שיבשו לי גם את הגלישה? כי להגיד לכם את האמת, בשנה האחרונה הגלישה שלי היתה על הפנים אצל בזק בינלאומי.

ולשאלה החשובה:

1. הפסדתי 240 שקל (בתנאי שלא שילמתי את המחיר הרגיל, את זה אני עוד צריך לברר)

2. במשך שנה האחרונה היו לי בעיות גלישה

עובדות:

* היתה לי חבילת גיימר גם בין 2006-2007. התברר שגם אז החשבון שלי לא היה מוגדר כראוי. אז עזבתי את המקרה ולא התוכחתי איתם ולא דרשתי פיצוי, כי לא היה לי זמן לזה. אבל המקרה הזה חוזר על עצמו בפעם השניה (!!)

* במשך השנה הזאת כשהתקשרתי לתמיכה הטכנית של בזק בינלאומי, הובהר לי כל הזמן הזה שהחשבון שלי תקין והבעיה כנראה בתשתית, אך מעבר לזה לא היה שום נסיון בטיפול הבעיה. הם הועילו בטובתם לבדוק את החשבון שלי לעומק רק כאשר איימתי עליהם בניתוק, היום.

האם זה יכול להועיל לי איכשהו לcase?

מה להגיד להם כשיחזרו אלי? לדרוש מהם איזשהם פיצוים/החזרת מחיר מלא/מחיר קטן יותר (מ44 שקל שהם כבר הבטיחו לי עבור 12 מגה לשנה התחיבות)

תודה מראש לעוזרים! (ומצטער על כל החפירות של השבוע האחרון עם בזק בינלאומי ;) )

פורסם

קודם כל, יש לך הקלטות של הכל?

פורסם
  • מחבר

קודם כל, יש לך הקלטות של הכל?

לצערי לא, אני עכשיו בעבודה. אבל וידאתי איתם שזה רשום בפניה וביקשתי מהם את מספר הפניה.

את זה שהיתה בעיה עם החבילה בין 2006-2007 אין לי על זה פרטים, אבל אם הם יטענו אחרת, אני אתנתק מהם. כי כל הסיפור הזה התחיל מזה שבאתי אליהם להתנתק, והם בוודאי רוצים שאני אשאר אצלם. אחרת הם לא היו איתי על הקו במשך שעה כדי לבדוק את הגדרות החשבון ולהציע לי חבילות זולות יותר.

פורסם

היי JupitersCock,

שלח במייל שבחתימה שלי, או בהודעה פרטית את הפרטים הבאים:

שם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר טלפון ושעות נוחות לחזרה,

ונציג יחזור אליך לבדיקת הגדרות ובדיקת נושא החיוב.

לוטם בזק בינלאומי

פורסם
  • מחבר

שלחתי את המייל.

פורסם

תחשבו איזה מצחיק זה אם תתקשר לבזק ותגיד להם "שלום מדבר JupitersCock" :D .

עם כל הסרטונים שהכנת, פסחת על נושא ההקלטות, תקליט כל שיחה איתם זה אחד הדברים הכי חשובים, בלי ההקלטות את תתקשה מאוד להוכיח כל דבר פשוט כי יגידו לך "לא שמעת טוב", "לא הבנת", "מעולם לא אמרתי את זה".

פורסם
  • מחבר

אין לי כוח וזמן להוכיח. כרגע הם צריכים אותי יותר משאני צריך אותם (יש לי אינטרנט פי10 יותר טוב בספק אחר לעוד איזה 20 יום עד שהחודש נגמר)

אני פשוט נותן להם צ'אנס לתקן את המצב ואולי הם עוד ישכנעו אותי להשאר, אם כל התקלות במשתמש שלי יתוקנו. כי אני קראתי תגובות אחרות של משתמשים שאצלהם האינטרנט תקין בבזק בינלאומי.

אם שום דבר לא יתוקן, אני אגיד להם שלום, ואמשיך לשלם לטריפל סי.

אבל מה שהכי הכי מפחיד אותי, זה לחתום עם בזק בינלאומי לעוד שנה. גם אם אני אשלם 10 שקל פחות מטריפל סי (55 לטריפל סי בלי התחיבות, 44 שקל לבזק בינלאומי עם התחיבות לשנה), פשוט אין לי עוד אמונה בחברה הזאת. כמה פעמים הם שיקרו לי. פשוט נמאס.

מי מבטיח לי יחס שנתנתו לי אתמול, לאחר שאני חותם על עוד שנה? מבחינתם, מי שבתהחיבות, לא שווה התיחסות. וככה זה קרה בשנה האחרונה, כשביקשתי מהם עזרה, והם זרקו לי תירוצים של "המשתמש שלך תקין", "אלה בעיות של התשתית בכלל", וכו. פתאום, כשאני בא להתנתק, הם מוצאים את התקלה בפחות מ5 דקות! ואם אני אנסה להזכר, ביליתי על קו התמיכה בשנה האחרונה הרבה מאוד שעות במצטבר.

פורסם

תסביר לי משהו אחד.

יש לך כרגע אינטרנט ללא התחייבות אצל ספק אחר, שאתה מרוצה ממנו.

למה כל השטויות "אתן להם צ'אנס, אולי ישכנעו אותי"?

במיוחד לאור היעדר האמון שאתה מפגין פה כלפיהם.

מה אתה מנסה להשיג בזה שאתה מבזבז את הזמן שלך? הנחה של 10 שקלים בחודש? נו, באמת.

תגיד להם יפה (או לא יפה) "להתראות" ותמשיך עם הספק החדש שלך (CCC אם הבנתי נכון).

לחזור ל014 כלקוח חדש תמיד תוכל.

פורסם

להתנתק מהם זה לא מספיק, הוא רוצה לקבל מהם פיצוי על שחויב על חבילת גיימר

ולא נהנה ממנה בפועל.

פורסם
  • מחבר

להתנתק מהם זה לא מספיק, הוא רוצה לקבל מהם פיצוי על שחויב על חבילת גיימר

ולא נהנה ממנה בפועל.

בדיוק.

ונחזור לעובדות: 18 שעות לאחר ששלחתי מייל עם הפרטים כדי שיחזרו אלי, ועדיין לא חזרו (קיבלתי תגובה במייל שקיבלו את המסר שלי וצריכים לחזור אלי בהקדם)

168 שעות מאז ששלחתי מכתב לפניות הלקוחות באתר בזק בינלאומי, ועדיין לא חזרו אלי.

זה רק מראה עד כמה "שימור הלקוחות" שלהם פועל כראוי.

פורסם

JupitersCock,

בודקת למה עדיין לא חזרו אליך .

לוטם בזק בינלאומי

פורסם
  • מחבר

JupitersCock,

בודקת למה עדיין לא חזרו אליך .

לוטם בזק בינלאומי

תודה רבה.

פורסם
  • מחבר

JupitersCock,

בודקת למה עדיין לא חזרו אליך .

לוטם בזק בינלאומי

היי. יצר איתי קשר אחד העובדים, דיברתי איתו והגעתי להסכם כלשהו איתכם אבל השיחה משום מה נותקה. איך אני חוזר אל אותו בנאדם בלי לעבור שוב פעם את השיחה הסטנדרטית של שירות הלקוחות? הבעיה שאין לי אפילו מספר פניה.

תודה מראש על העזרה!

פורסם
  • מחבר

סידרו לי את הבעיה. תודה.

פורסם

פתחת שני עצים עשרות הודאות דאגת לעדכן על כל 'פיפס' או 'אין פיפס' ובעזרת הכוח של הפורום קיבלת את מה שרצית

ובמקום לספר מה נסגר כדי שגם אחרים ילמדו עברת למוד לקוני, אתה פשוט כפוי טובה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים