פורסם 2011 ביולי 814 שנים חברים עיתונאים שלי מהעיתונים הגדולים החלו להתעניין בסיפור, זה יכול להתגלגל למשהו רציני.*ובכל מקרה זה לא כשר שרשת מוחקת ככה כל תקשורת עם הלקוח גם אם הם מתכננים איזה משהו. תמיד מודיעים ללקוח שהכל בסדר וזה רק שינוי כלשהו.אם זה נראה כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז, זה ברווז.
פורסם 2011 ביולי 814 שנים לפני שבועיים אורלי מפנדה שלחה לי מייל ושאלה על השירות לאחר קניה. היא אפילו החזירה לי תשובה במייל אחרי שהתלוננתי על כמה דברים - אז לפחות הכ ניראה תקין.
פורסם 2011 ביולי 914 שנים לפני שבועיים אורלי מפנדה שלחה לי מייל ושאלה על השירות לאחר קניה. היא אפילו החזירה לי תשובה במייל אחרי שהתלוננתי על כמה דברים - אז לפחות הכ ניראה תקין.קודם כל זה היה לפני שבועיים, ושנית, מה ציפית שהיא תגיד? "שלום אדוני, החברה שלנו כנראה עומדת לפשוט את הרגל, לפטר את כל העובדים ולהתנתק מכל מחויבות משפטית שהייתה בעבר. שיהיה לך יום טוב, אורלי :)"
פורסם 2011 ביולי 914 שנים חברים עיתונאים שלי מהעיתונים הגדולים החלו להתעניין בסיפור, זה יכול להתגלגל למשהו רציני.*ובכל מקרה זה לא כשר שרשת מוחקת ככה כל תקשורת עם הלקוח גם אם הם מתכננים איזה משהו. תמיד מודיעים ללקוח שהכל בסדר וזה רק שינוי כלשהו.אם זה נראה כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז, זה ברווז.אחרי שפנדה והמנכ"ל שלה כיכבו מספר פעמים בכתבות לא מחמיאות, הגיוני שהם ישעטו על מציאה כזו... רק שנראה לי שכבר מאוחר מידי ללקוחות (אם באמת פנדה "נעלמה" מהשטח).
פורסם 2011 ביולי 914 שנים ניסיתי ליצור קשר אך שנית ללא הצלחה.אני חושב שכבר אפשר להכין את הממחטות ולהפרד יפה מפנדה.
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים זה מצחיק ששאלית את אורלי "למה הורדתם את הלוגו של אמון הציבור מהאתר?" ושבועיים אחרי הם ניתקו קשר איתנו!
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים בפעם הראשונה והאחרונה שניסיתי לממש אחריות אצלהם קיבלתי יחס מבזה. אם נסגרו, אני אישית ממש לא מצטער (בלשון המעטה).
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים חבל שהם נסגרו, הם היו החנות הדיפולטית שלי במשך 10 שנים. היה להם מבחר גדול, ומחירים סבירים. אבל השירות שלהם בחצי שנה האחרונה היה פשוט מזעזע ברמות שעוד לא נתקלתי. זה התחיל מהזמנה שהתעקבה חודש ורק לאחר שהתקשרתי הם נזכרו לציין שאין להם את הזיכרות במלאי וגם ליבואן לא, המשיך בכך שלמרות שהורדתי את הזיכרון מההזמנה (וקניתי אותו בנועה) הם עדיין חייבו אותי, סיפקו לי את המארז הלא נכון (Storm Sniper הרגיל ולא גרסאת ה-Black) ולא היו מוכנים להודות בטעות. בנוסף על כל זה, הפיצוי על המארז והזיכוי על הזיכרונות נגררו במשך חודשים ועל פני עשרות מיילים.
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים תראו עובדי החברה מחויבים לסודיות מסוימת הם לא יכולים לספר מה קורה בחברה אז כול החבר'ה שאומרים :"למה לא הודיעו לנו שהחנות נסגרת?" :כמו שציינתי,עובדי החברה לא יכולים לציין פרטים פנים חברתי בטח לא על בעיה בעסק.
פורסם 2011 ביולי 1014 שנים http://www.google.co.il/#q=%D7%A4%D7%A0%D7%93%D7%94+%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D&hl=iw&lr=lang_iw&tbs=lr:lang_1iw,qdr:w&prmd=ivns&source=lnt&sa=X&ei=gWYZTofLH4-AhQff1oHNBQ&ved=0CCMQpwUoAw&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=55213a387344d171&biw=1024&bih=485על פי גוגל הם פשטו רגל כמו כול חנות קטנה למחשביםעדיף לקנות מרשתות גדולות..מאז FOXPC וSKYPC אני כבר לא רוכש בחניות קטנות ובינוניות רק גדולות...פנדה מחשבים קניתי משם כמה דברים...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.