מפרט למחשב משחקים בסבובות 4K ללא ציוד הקיפי - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מפרט למחשב משחקים בסבובות 4K ללא ציוד הקיפי


morbiton

Recommended Posts

אני לא מסכים איתך YZ.

ל-CF כל הזמן יוצאים CAP חדשים, והרבה פעמים זה מגיע לרמה של 5-6 CAP לכל חבילת CCC עד שיוצא עדכון חדש. 95% מהמשחקים החדשים אתה מוכרח לחכות 3-4 ימים עד שייצא ה-CAP שיאפשרו תמיכה טובה יותר ב-CF, בעוד שכרטיס בודד לרוב יש לו את מה שצריך גם בלי תמיכה שוטפת כדי לעבוד טוב.

לך על מה שמתאים לך - יש כאלה (כמוני למשל) שלא ייתקרבו שוב למערך של CF או כי הם נכוו ממנו, ויעדיפו לבחור בדרכים אחרות (שדרוג של כרטיס מסך בודד אחד למשל עוד שנה-שנה וחצי). מצד שני מערך של 4850 שירת אותי מעולה לאורך השנים, יחד עם מארז טוב ומקורר ורק עכשיו, 3 שנים אחרי הם מתחילים טיפה לקרטע (ועדיין יכולים להריץ משחקים על 1920X1200 בהגדרות בינוניות, כן?).

אין שספק שמערך של CF הוא פיתרון טוב ויצירתי. הכל תלוי בדרישות ובתכנון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה אינדיוידואלי לחלוטין. אם לך זה לא מפריע כל פעם שיוצא משחק חדש לחכות שבועיים, להיכנס כל יום לאתר של בתקווה שהיום הם כבר העלו את ה-CAP, לגלות שהוא עוד לא מושלם, להצטרך להמתין עוד שבועיים, לשחק בינתיים על כרטיס אחד ואז בסוף שהפיתרון יהיה פשרה - זה בסדר גמור (אגב, לא מקרה שהמצאתי. זה מה שקרה עם Witcher 2) וכמו שאמרתי, זה אינדיוידואלי לחלוטין.

הכל תלוי בדרישה ובמה שאתה מוכן לעשות בשביל זה, כמו גם בתכנונים העתידיים. לקחת מערך של 6850 עכשיו ל-3 שנים זה בהחלט דבר אפשרי וחכם לעשות. לקחת GTX570 יחיד ועוד שנה וחצי להחליף אותו בכרטיס חדש יותר באותו המחיר זה גם דבר שאפשר לעשות (וחלק יגידו לך שזה חכם יותר כי אין לך את הכאב ראש של CF/SLI, והוא יהיה חזק יותר מכל צמד שאתה יכול לחבר היום).

זה הכל טוב ויפה - תלוי במה שפותח הת'רד רוצה. אם הוא רוצה מחשב ל-3-4 שנים בלי לעשות שום שדרוג ושום כלום - כן הייתי ממליץ ללכת על CF של 6850.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...