דיון - מה צריך להופיע ב"דיל השבוע" - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיון - מה צריך להופיע ב"דיל השבוע"


tmpusr

Recommended Posts

אנחנו מאוד משתדלים לעדכן ואם משהו נשאר רלוונטי אז הוא נשאר...

ניסו לפרסם פה בעבר את דפי המבצעים של באג ו-RSM אבל זה לא לעניין לדעתי.

כאן עובר הגבול הדק בין פרסום חינם ולא ענייני לבין שירות צרכני. לפחות לטעמי.

אחרת, באותה מידה היינו צריכים לפרסם את כל דפי הפייסבוק של כל החנויות למשל ואולי גם את אתרי המכירות הפומביות כי "אולי יהיה שם דיל? מי יודע?" אין לזה סוף.

פה אנחנו משתדלים לתת לינקים למוצרים משתלמים במיוחד ואם אפשר נותנים כמה לינקים ממקורות שונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כבר נוגעים בזה, אז אני גם לא רואה שום דבר פסול בלהוסיף בדף הראשי "נספח" עם קישורים לטאב קופון היום בעמודי הפייסבוק לבאג / KSP / דף הבית של זיגזג וכל חנות אחרת שתבוא ביוזמה שכזו.

לדעתי זה יהיה מקור טוב לדילים עדכניים שמתחלפים בתדירות גבוהה מידי בשביל להשאיר את הת'ראד מעודכן, ככה שמי שמבקר בת'ראד הזה יוכל לראות את הדילים הקיימים באותו הרגע מבלי לחכות לעדכון של מודר, שעד אז כנראה כבר לא רלוונטיים. ואפשר לראות כבר עכשיו שדף הדילים לא מתעדכן בתדירות "מספקת" - ובצדק, זה לא קל.

ואחרי הכל אלו דילים למוצרים ספצייפים, הם פשוט מתחלפים פעם ביום, ולפעמים אפילו תקפים פחות מ 24 שעות.

בנוגע לפרסום, כמו שאמרתי, ממילא יש פה עשרת לינקים לחנויות, וזה שהם לא מתחלפים כי הם פשוט עדיין עדכניים, לא אומר שהחנות לא מקבלת "פרסום". אז נוריד את כל הלינקים שנמצאים פה חודש+? לא חושב. זה בכלל לא שונה מלינק קבוע לאזור קופונים בחנות מסויימת.

אם פתאום אחרי יישום רעיון שכזה נתחיל לראות חנויות שמעלות "מיניסייטים" פיקטיביים (ואני לא חושב שזה יקרה) רק כדי לקבל פרסום - אז אפשר להעיף אותם פה במקום - אבל כרגע יש לחנויות דילים זמניים משתלמים לא פחות מהמוצרים הזולים שנשארים תקפים לחודש, ולפעמים יותר. אז זה מה אם אותם דילים תקפים למקס' יומיים? נכון, זה לא אומר שצריך לפרסם כל דיל שעולה, אבל גם לא אומר שצריך להשמיט אותם לגמרי - כי הם יכולים לעזור לקהילה לא פחות - ומה המהות של הדיון אם לא לעזור ליוזרים לחסוך?

בכל אופן נתתי את דעתי - לשיקולכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם

אנחנו קצת חורגים מהנושא ,

אני מסכים עם TMPUSR , בנושא הגבול הדק בין פרסום לשירות לצרכנים .

זה אף פעם לא יגמר אם יתחילו לפרסם בפורום כל מיני קישורים לדילים שעתיים , יומיים , שמפורסמים בהרבה מאוד אתרי מכירות ומכירות פומביות .

כפי שזה מוצג כעת זאת הדרך הכי טובה , מכוון שיש מתמשך שפונה לצרכן ומשך זמן ארוך ולא רגעי .

הפורום לא צריך להיות מדור פרסומי , ומה שאתה מציע LOSNIR יהפוך את הפורום לכזה .

אבל אני מציע שנפתח את הדיון הנ"ל לאיזור אחר באתר .

חבל להעמיס על איזור זה .

לילה טוב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אוסיף את ה 2 cents שלי ואז נמשיך - פשוט כי הייתי חייב להגיב על זה.

הדילים והקופונים שמפורסמים פה אלו מחירים נמוכים משמעותית, שקופים לחלוטין (לא צריך להציע "הצעות") והם בשום דרך לא דומים למכירה פומבית. נכון - במכירות פומביות באתרים מסויימים אתה יכול להביא מוצרים בזול יותר. אבל מכירה פומבית היא דבר שקיים בדרך קבע 24/7 ולא כדיל מזדמן שמציע הנחה קבועה עם מחיר שידוע כבר מראש. אין קשר בכלל בין הדברים.

בנוסף גם המון דילים שמפורסמים פה יורדים אחרי יום-יומיים, אז נשמיט גם אותם? לא. העניין הוא שהם בכלל לא מתעדכנים בעמוד הראשי אלא מופיעים ע"י תגובות משתמשים וכבר פגי תוקף עד שמגיע העדכון לשרשור. אז נאסור לפרסם גם אותם? לא חושב. בכלל, מאיפה ידוע אם אותו דיל ישאר באתר יום, יומיים, שבוע, חודש או חודשיים?

דבר אחרון, אף אחד לא דיבר על הפורום כמדור פרסומי. יש פה שרשור אחד שמרכז את הכל. אין פה שום דרך "לזהם" את הפורום שהוא בכלל פורום מפרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי קצב העדכון יש מידה רבה של צדק בדבריכם, אבל זו לא סיבה לשנות את אופיו של הדיון.

זו נטו מגבלה שלנו כמודרים - כולנו כאן בהתנדבות מלאה, על חשבון זמננו ה(לא)חופשי וזה קשה מאוד לשמור על קצב עדכון, מה עוד שיש לנו אתה שמדורים שבאחריותנו, לענות למשתמשים ולשמור על הסדר בפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם יכולים לקחת עוזרים לנושא,זה לא "מגבלה".

בכ"מ,אני חושב שלא צריך להימנע מלשים "קופונים" ומבצעים מיוחדים,אם המחיר יותר נמוך משמעותית והלקוח יהנה-זה מצדיק "פרסום בחינם" של החנות.

אני נגד הרעיון של דיל לכמה שעות,אבל אם הוא למשך כמה ימים,אני בעד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתם שואלים אותי התמונה כאן די ברורה - עקב מגבלת כח האדם אי אפשר לצפות מהדף הראשי להתעדכן כל הזמן ברמת הקופונים היומיים וכו'..

דילים מזדמנים לכמה שעות / ימים יכולים להתפרסם (ורצוי שיתפרסמו ) בדיון , אבל בראשי צריך לשים רק לינקים למוצרים עם מחירים קבועים "יחסית.."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי פה זה בדיוק המקום לדילים הזמניים.

לשיקולו של מנהל המדור איזה דיל לשים בעמוד הראשי ואיזה לא.

יש הרבה מאוד אנשים ששמו פה הודעות מעקב בדיוק בשביל העניין הזה - כדי לתפוס את הדילים הטובים באמת בזמן שהם מתפרסמים כשהכל מרוכז להם במקום אחד במקום שיצטרכו לעבור כמה עשרות אתרים ולבדוק בעצמם האם הם העלו דיל חדש ואם הוא שווה או לא. זה בדיוק הכוח של הקהילה - כל אחד נכנס מדי פעם לאיזה אתר ואם הוא רואה משהו מעניין הוא מפרסם אותו פה וכמה שיש יותר משתמשים ככה יכולת הכיסוי שלנו גדולה יותר.

בקיצור:

דיל זמני לכמה שעות/ימים - אין צורך לעדכן עמוד ראשי.

מחיר טוב וקבוע למוצר משתלם (יחס עלות:ביצועים גבוה) - לעדכן עמוד ראשי ולהסיר אותו אם נגמר המלאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זיגזג שיחקו אותה. אני אוהב את החנות הזו גם לפניי הדילים המצויינים שלהם ובעיקר כי הם מאד גלויים עם הלקוחות שלהם וככה הם קנו אותי כלקוח קבוע. לדעתי אלו בדיוק הדילים שכולנו מחפשים, מחיר טוב למוצר גם אם זה לזמן קצר. זה בדיוק הסיבה שדיל השבוע זה משהו שהולך טוב והגיע לקרוב ל- 100 עמודים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור:

דיל זמני לכמה שעות/ימים - אין צורך לעדכן עמוד ראשי.

מחיר טוב וקבוע למוצר משתלם (יחס עלות:ביצועים גבוה) - לעדכן עמוד ראשי ולהסיר אותו אם נגמר המלאי.

שזה בדיוק מה שקורה עד היום.

עניין נוסף- האם להוסיף לעמוד הראשי רק את חמים והנחה משמעותית, או גם פשוט את המוצרים במחיר הזול ביותר שנמצא- גם אם הפרש המחירים בין המוצר הזול ביותר לאחד שמעליו הוא כמה עשרות שקלים לדוגמא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...