פעם אחרונה שאני קונה משהו בKSP - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פעם אחרונה שאני קונה משהו בKSP


shubi_moto

Recommended Posts

סתם שאלה

בתור בעליה הגהה של מקלדת מייקרוסופט סיידווינדר X6

אני לא יכול להבין את ההגדרה של "מקשים מתקלפים"

המקלדת בעלת תעורה אכורית - מה שאומר שהמכש הוא שחור והאות חרוטה בלבן/שקוף

אני לא קולט מה יכול להתקלף פה בכלל...

תעלה תמונה, זה מסקרן ומאתגר אותי מחשבתית וקונספטואלית !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בתור טכנאי בהווה ובעבר שעבד ועובד במספר חנויות מפתח של קטנה,

אני יכול לומר לך, אין כזה דבר החלפה במקום, חנות שמבצעת את זה סופגת בעצמה את האחריות.

ליבי ליבי עם החנות. שניה, אני מוחה דמעה.

מר חולה נפש (זה הניק שלך, לא? :lol: ), בוא אני אענה לך בקצרה: לא אכפת לי. חנויות המחשבים הגדולות בארץ עושות די והותר רווחים על חשבון ציבור הלקוחות, אם זה עקב מחירים שאף בחו"ל לא מרשה לעצמה לקבוע (אפילו בקיזוז מע"מ ומשלוח), אם זה עקב מכירת מוצרים שכלל לא מתאימים למה שהלקוח ביקש, העיקר למכור, ואם זה בגלל הציבור הלא מתמצא שקונה מחשב "מתקדם" באלפי שקלים יותר ממה שהוא צריך לשימושיו. במצב הנ"ל, אני מצפה שאם קרתה תקלה כלשהי ברכיב זה או אחר, בעיקר כשמדובר ברכיב זול יחסית, החנות קודם כל תטפל בלקוח (גם אם זה אומר לספוג נזק כלכלי כלשהו, וגם אם התקלה לא נוצרה באשמת החנות) ורק אח"כ תתחשבן עם היבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

VIC - זה פשוט לא נכון. מתח הרווחים של חנויות אלקטרונקה ומחשבים בארץ הוא מאוד מאוד נמוך - ממש לא מתגלגלים במיליוני דולרים בבריכה עם סיגרים קובנים בפה. אל תמעיט בצרות של אחרים שלא ימעיטו בצרותייך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משעשע אותי איך הגעת למסקנות, ובנית לך דימוי שלם על משהו שאין לך מושג בו.

כמה שזכור לי, פותח הדיון לא עדכן אתכם איך זה נסגר, כמה ולמה.

אני אישית יודע איך נסגר, אבל לא מקומי פה לעדכן אתכם. החלטה שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שלא תפסתי את הדיון הזה בזמן...

מתחיל להימאס עלי דיונים חד צדדיים כאלה (לפחות כאלה שמתחילים כך).

אני בהחלט חושב שיש הגיון רב לדרישתו של פותח הדיון למקלדת חדשה, אבל אי אפשר לדרוש מהחנות לספוג זאת על חשבונה במקום לממש את תנאי האחריות.

בתור תושב הפריפריה מאז ומעולם אני בהחלט מזדהה עם הלוגיסטיקה הכרוכה אבל שוב - זו אינה אחריות החנות והיה עליך למצות את הצעדים הנדרשים כדי לממש את האחריות לפני שאתה שופך כאן קיתונות של זעם וחרון צרכני.

בלי קשר, אני מכיר לא מעט חנויות שכן היו עושות את הצעד הנוסף הזה לקראת הלקוח ואלו חנויות שאני תמיד אמליץ לקנות מהן.

אני מבקש מפותח הדיון לפרט כיצד נסגר העניין כדי להשלים את התמונה וכדי לנהוג בהגינות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שעה אני חופר ובסוף אתם אומרים לי:

שים לב! דיון זה לא היה פעיל במשך 7 ימים או יותר.אלא אם אתה בטוח שאתה מעוניין להגיב בנושא זה, אנא פתח נושא חדש.

לא, לפי זה לא ברור לי מה רצית להגיד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...