פורסם 2011 במאי 1814 שנים זה: http://en.wikipedia.org/wiki/Environment_in_the_People%27s_Republic_of_China זה:http://news.nationalgeographic.com/news/2007/07/070709-china-pollution.html זה: http://www.physorg.com/news/2011-02-beijing-air-pollution.htmlזה: http://blogs.wsj.com/chinarealtime/2010/11/25/shanghai%E2%80%99s-air-bad-but-crazy-bad/ זה: http://www.350resources.org.uk/2011/05/05/china-shanghai-air-pollution-at-record-high-severe-or-hazardous/ זה: http://www.msnbc.msn.com/id/23581237/ns/world_news-world_environment/t/clean-air-olympics-no-problem-china-vows/ זה: http://www.huffingtonpost.com/2010/04/28/los-angeles-tops-nation-i_n_555249.html זה: http://www.time.com/time/specials/2007/article/0,28804,1661031_1661028,00.html אבל תשמעו אם Milford Cubicle אומר אחרת מי אנחנו שנתווכח.
פורסם 2011 במאי 1814 שנים יש עוד גורם "קטן" ששוכחים-ה 160 ק"מ טווח הם בנסיעה "רגילה" כפי שמוגדרת ע"י BP, או בפועל, בנסיעה של 90-95 קמ"ש.מכיר מישהו בישראל שנוסע על כביש בין עירוני במהירות כזו? מי שרוצה לחסוך דלק.
פורסם 2011 במאי 1814 שנים אין שום בעיה לנסוע 100-110 ולחסוך דלק, כל עוד אין יותר מדי תאוצות/האטות ביניים.
פורסם 2011 במאי 1814 שנים רוצה להתחשבן על אגורות? תוודא שמתי שאתה נוסע מתחת ל 50 קמ"ש וחם לך החלונות יהיו פתוחים, המזגן במקרה הזה לוקח יותר. נוסע 90? שלא תעז לפתוח חלון, תדליק מזגן. סע רק לכיוון שבו יש לך רוח גבית סע מאחורי משאיות, רצוי במרחק של פחות מ 3 מטר תאיץ מ 0 ל 100 בלא פחות מ 20 שניות, לא משנה על איזה רכב אתה שים איזולירבנד על כל קוי התפר ברכב תעשה את כל הדברים האלו ואתה יכול לחסוך 20 אחוז בצריכת הדלק או שאתה יכול להיות בנאדם שפוי, לנסוע במהירות שתואמת את המהירות של הנהגים האחרים על הכביש, ועדיין לא להתבאס שאתה מבזבז יותר מדי דלק כי אם אין יותר מדי תאוצות ביניים ההבדל לא רציני בכלל. (לא רציני- הפרש של פחות מק"מ לליטר)
פורסם 2011 במאי 1914 שנים אין שום בעיה לנסוע 100-110 ולחסוך דלק, כל עוד אין יותר מדי תאוצות/האטות ביניים.בדקתי על הגרוטאה שלי. בנסיעה על 110-120 צריכת הדלק עמדה על 10 ק"מ לליטר. נסיעה במהירות 90-100 בלי עקיפות שיפרה את צריכת הדלק ל-13.5 ק"מ לליטר. 35% אחוז שיפור! מבוסס על מספר תדלוקים. כמובן שהשיפור ישתנה בין רכב לרכב.
פורסם 2011 במאי 1914 שנים נשמע הגיוני רק אם הרכב שלך עצבני בטורים כמו הניסאן ג'וק שבשביל לשייט ב 100-110 אתה צריך לשבת על 3500 סל"ד.תעשה את אותו המבחן על ה 107 שאתה מקבל עוד מעט, אתה תראה איך ההפרש פתאום מצטמצם למתחת 15% (ואם תרד ל 100-110 ולא 110-120, ההפרש ירד לאפילו פחות)
פורסם 2011 במאי 1914 שנים אני לא מבין גדול, אבל במדינה כמו בישראל שחשמל בה מיוצר ברמביתו מדלק מאובנים לא יתכן שמכונית חשמלית תיהיה יעילה אנרגטית. אלא אם כן חוק שימור אנרגיה השתנה, כאשר אתה לוקח אנרגיה ממיר אותה לאנרגיה אחרת ואז לאנרגיה אחרת יש לך איבוד אנרגיה.
פורסם 2011 במאי 1914 שנים נשמע הגיוני רק אם הרכב שלך עצבני בטורים כמו הניסאן ג'וק שבשביל לשייט ב 100-110 אתה צריך לשבת על 3500 סל"ד.תעשה את אותו המבחן על ה 107 שאתה מקבל עוד מעט, אתה תראה איך ההפרש פתאום מצטמצם למתחת 15% (ואם תרד ל 100-110 ולא 110-120, ההפרש ירד לאפילו פחות) א. אין לי שעון טורים. ב. עברתי לקיה פיקנטו בצבע חום מטאלי.
פורסם 2011 במאי 1914 שנים על סמך מה בדיוק אתה טוען את הטענה הזאת? היית באחת מהערים האלה פעם? אני הייתי. האוויר והשמיים בסדר גמור. סע לדלהי... או לסאן פרנסיסקו... בכל אופן זה לא הפיתרון, אני עם קקדו בנושא הזה, למה לא זה???כי אין להם דרך לקחת לכם מס, או למכור לכם מים (למרות שאני בטוח שכולכם שותים מים "מינרלים")...
פורסם 2011 במאי 1914 שנים אני לא מבין גדול, אבל במדינה כמו בישראל שחשמל בה מיוצר ברמביתו מדלק מאובנים לא יתכן שמכונית חשמלית תיהיה יעילה אנרגטית. אלא אם כן חוק שימור אנרגיה השתנה, כאשר אתה לוקח אנרגיה ממיר אותה לאנרגיה אחרת ואז לאנרגיה אחרת יש לך איבוד אנרגיה.תחנת כח המשתמשת בפחם יעילה הרבה יותר ממנועי בנזין, אפשר לשלוט בגובה הארובות והמרחק של התחנה ממרכזי אוכלוסייה, להבדיל ממכונית.
פורסם 2011 במאי 2014 שנים המחיר הוא דיי מחיר שיווי המשקל של הרכבים הנמכרים היום, בתוספת העובדה שהוא סוגר לך מעגל ואת כל הדברים שקשורים לרכב אתה עושה דרכו.מה שמעניין אותי הם שני דבריםא- עם תמחור כזה באירופה ובארה"ב הוא יכול לישון על האף- האם מוצר ישראלי יוצע בחצי מחיר בעולם?ב- אותי מעניין לראות מה יהיו תעריפי הביטוח, על פניו הרכב הזה נראה הרבה פחות גניב (הגנב יסע 200 ק"מ, תגמר לו הסוללה, מה הוא עושה?)
פורסם 2011 במאי 2014 שנים כיוון שמדובר במנוע חשמלי זה לא ממש משנה. הנצילות שלו גבוהה הרבה יותר משל מנוע בנזין, ולכן ההשפעה של מהירות הנסיעה על צריכת האנרגיה היחסית היא קטנה.לא ממש נכון בהתחשב בזה שהמהירות בכלי הרכב האלה מוגבלת (לפחות בנתיים) ל 130 קמ"ש
פורסם 2011 במאי 2014 שנים לא ממש נכון בהתחשב בזה שהמהירות בכלי הרכב האלה מוגבלת (לפחות בנתיים) ל 130 קמ"שאף פעם לא הבנתי למה מייבאים לארץ מכוניות שנוסעות במהירות גבוהה מ-130 - גם ככה מגבלת הנסיעה היא על 110 במקסימום אז אני באמת לא מבין מה הטעם ברכבים שעושים יותר.באופן כללי אני נוסע מקסימום על 100-110 וגם זה רק בכבישים מהירים וגם אני מאיץ מאוד לאט ומשתדל לנהוג חסכוני ככל שניתן - עולה לי פחות בכיס בלאי פחות של הרכב שלא לדבר על בטיחות בדרכים.את ההרפתקנות שלי בכבישים סיימתי איפשהו לפני גיל 30 וגם זה היה על דו גלגלי. היום כבעל משפחה מתרחבת - אני ממש לא רואה את הטעם בנסיעה מהירה ואו פרועה.כן צריך שיהיה בארץ מסלולי מרוץ וספורט מוטורי וחינוך מוטורי נאות - אבל זה עניין לדיון אחר. וכמו שכבר אמרתי בפוסט אחר - המכונית ההיברידית היחידה שהרעיון מאחוריה הוא הבר קיימא זה השברולט וולט.כל טוב,גבריאל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.