פורסמו מחירי המכונית החשמלית של בטר פלייס - עמוד 5 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פורסמו מחירי המכונית החשמלית של בטר פלייס


KrustyTheKlown

Recommended Posts

חבל שלא מקדמים את כל נושא התחבורה הנקייה,כי בסה"כ אנחנו מדינה קטנה,אם האוצר היה משקיע בזה באופן רציני (ולא מנסה לעשות מזה כמה שיותר כסף) היינו מדינה נקייה לחלוטין-הגז (שלא מזהם) יפעיל את תחנות הכוח ואנחנו ניסע במכוניות חשמליות/תחבורה ציבורית חשמלית.

מקווה שההייפ מbetter-place ינותב לנושא,כי פונטנציאל יש פה בשפע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 115
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אף פעם לא הבנתי למה מייבאים לארץ מכוניות שנוסעות במהירות גבוהה מ-130 - גם ככה מגבלת הנסיעה היא על 110 במקסימום אז אני באמת לא מבין מה הטעם ברכבים שעושים יותר.

לא הבנתי. אתה מציע לאסור ייבוא של 99% (או אולי 100?) מהרכבים בעולם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שלא מקדמים את כל נושא התחבורה הנקייה,כי בסה"כ אנחנו מדינה קטנה,אם האוצר היה משקיע בזה באופן רציני (ולא מנסה לעשות מזה כמה שיותר כסף) היינו מדינה נקייה לחלוטין-הגז (שלא מזהם) יפעיל את תחנות הכוח ואנחנו ניסע במכוניות חשמליות/תחבורה ציבורית חשמלית.

מקווה שההייפ מbetter-place ינותב לנושא,כי פונטנציאל יש פה בשפע.

בטר פלייס לא קיבלו הנחנות גדולות מאוד במיסוי של הרכבים ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף פעם לא הבנתי למה מייבאים לארץ מכוניות שנוסעות במהירות גבוהה מ-130 - גם ככה מגבלת הנסיעה היא על 110 במקסימום אז אני באמת לא מבין מה הטעם ברכבים שעושים יותר.

באופן כללי אני נוסע מקסימום על 100-110 וגם זה רק בכבישים מהירים וגם אני מאיץ מאוד לאט ומשתדל לנהוג חסכוני ככל שניתן - עולה לי פחות בכיס בלאי פחות של הרכב שלא לדבר על בטיחות בדרכים.

גם מבלי להתייחס לעובדה שלא מעט כבישים מתאימים גם לנהיגה של 140, תחשוב על הסיטואציה הבאה - אתה נוסע לאילת/בצפון בכביש עם נתיב אחד לכל כיוון, ותקוע מאחורי משאית. אני לא חושב שרבים ישרדו עקיפה עם שמוגבל ל-110 קמ"ש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי. אתה מציע לאסור ייבוא של 99% (או אולי 100?) מהרכבים בעולם?

לא.

אפשר להגביל את המהירות אלקטרונית

ורק כדרך אגב - חוץ מאשר גרמניה ואולי עוד כמה מקומות בודדים ברב חלקי הולם המגבלה עומדת על סביבות 100-120 אז אני מלכתחילה

לא מבין למה ליצר מכונית משפחתית שמגיעה למהירות כזו.

בוא נחשוב גם ככה - מכונית שמלכתחילה תהיה מוגבלת בסביבות 110 קמש מבחינת יכולת - אפשר יהיה גם לתכנן גיר יותר יעיל - יותר חסכוני ויותר קל.

את המכוניות המהירות באמת יהיה ניתן לפגוש במסלולים מיוחדים - שם מקומן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טיפוסי, מראים לכם מה כן עובד ואתם עוד טוחנים מים... :nixweiss:

למה לא מכונית על מים? למה לשלם על חשמלי מחיר מופקע, כאשר הבטריה אפילו לא בבעלותכם? למה להקים במימון יקר

את כל התשתיות שנחוצות לזה אם זה לא הפיתרון האידיאלי? למה לשלם מחיר מופקע על חשמל? למה? מה זה נותן? מי מרוויח מזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא.

אפשר להגביל את המהירות אלקטרונית

אפשר גם להגביל את האינטרנט ולחסום את הגישה לפייסבוק כי הוא מאפשר להקים מרד נגד הממשל.

למיטב ידיעתי מדינת אומנם עושה כמה דברים מאוד רעים לאזרח, אבל אנחנו עדיין לא אירן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף פעם לא הבנתי למה מייבאים לארץ מכוניות שנוסעות במהירות גבוהה מ-130 - גם ככה מגבלת הנסיעה היא על 110 במקסימום אז אני באמת לא מבין מה הטעם ברכבים שעושים יותר.

באופן כללי אני נוסע מקסימום על 100-110 וגם זה רק בכבישים מהירים וגם אני מאיץ מאוד לאט ומשתדל לנהוג חסכוני ככל שניתן - עולה לי פחות בכיס בלאי פחות של הרכב שלא לדבר על בטיחות בדרכים.

את ההרפתקנות שלי בכבישים סיימתי איפשהו לפני גיל 30 וגם זה היה על דו גלגלי. היום כבעל משפחה מתרחבת - אני ממש לא רואה את הטעם בנסיעה מהירה ואו פרועה.

כן צריך שיהיה בארץ מסלולי מרוץ וספורט מוטורי וחינוך מוטורי נאות - אבל זה עניין לדיון אחר. וכמו שכבר אמרתי בפוסט אחר - המכונית ההיברידית היחידה שהרעיון מאחוריה הוא הבר קיימא זה השברולט וולט.

כל טוב,

גבריאל

אה זה פשוט מאוד, זה כי אתה מת מבפנים...

img0216cp.th.jpg

ואפילו עם הרכב הנ"ל, שממש אינו חסכוני, בשילוב עם נהיגה לא חסכונית ולמרות שאני מתדלק 98 (גם אם אני לא באמת צריך), גם אם הייתי עושה 20 אלף ק"מ בשנה, ואני ממש לא, בקושי חצי מזה, עדיין זה היה פחות או יותר אותו מחיר כמו שהם דורשים על החבילה הכי בסיסית.

ואגב בנוגע לכמה נקודות שהועלו:

- התחממות גלובלית היא דבר אמיתי. השאלה היא האם מדובר במעשה אדם, עד עכשיו לא שמעתי הסבר הגיוני מצד אלו התומכים בכך ללמה הם חושבים שזה המצב אם ידוע, שבעבר היו רכוזי CO2 פי 12 מהיום, שהיו תקופות חמות יותר ושיש מחזורי חום וקור ושאנחנו כרגע בסוף המחזור, בשלב ההתחממות.

- נסיעה במהירות גבוהה יותר היא לא בהכרח בזבזנית יותר. מקרה קיצון: תל אביב חיפה על הילוך ראשון. גם בלי מקרה קיצון, מנוע בעירה אינו לינארי, היעילות שלו משתנה ביחס לסל"ד. יכול להיות שהתוספת יעילות של עוד 500 סל"ד יהיו גדולים יותר מהאנרגיה הנוספת הדרושה לנסוע 10 קמ"ש יותר.

- למי שחושב שאנרגיה סולרית היא אמצעי בר קימה לאנרגיה, אני ממליץ לשחק simcity 2000.

- עומרי השווה את הרכב שלו לפלאנס דיזל והגדיל את הפיןטרנט שלו בעשרות מונים, רק שהוא שכח לציין שהרכב שלו עולה כ-50-60 אלף שקל יותר, ואפשר לקנות הרבה דלק בסכום הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון שסתם חיפשת תירוץ לתקוע את התמונה של הרכב שלך? ;D

וגבריאל6-

לא מגבילים כל כי אין סיבה להגביל אותו. באירופה ארה"ב ויפן, 3 המקומות העיקריים שאחראיים לרכבים שנמצאים בשוק הישראלי (כן, ידוע שרכבים אמריקאיים שמגיעים לפה לא מיוצרים בכלל בארה"ב, אבל הבנתם את הנקודה) יש מסלולים שאפשר לעלות עליהם עם הרכב שלך, זה דבר ראשון. אבל זו לא הסיבה העיקרית.

הסיבה העיקרית היא שלכל מדינה יש הגבלות מהירות שונות-

באיטליה באוטוסטרדות הגבול נע בין 130-150 קמ"ש, תלוי באיזור

בצרפת דרכים מהירות מוגבלות ל 130

בגרמניה יש אוטובאנים, שבחלקם יש הגבלה למהירויות בין 110-150 (בסביבות 50% מהם מוגבלים), והשאר בכלל לא מוגבלים

וכל יצרן מעוניין מן הסתם גם בייצוא. האמריקאי בשברולט רוצה שגם אירופאים יקנו את הרכב שהוא מציע, האיטלקי בפיאט רוצה שגם הגרמנים יתעניינו בתוצרת שלו, הגרמני ב BMW יודע שהבריטים מתים על גג נפתח, אז כל יצרן לוקח את הדרישות המשותפות הניכרות ביותר, ומנסה לענות על כמה שיותר דרישות של כולם. המכנה המשותף הנמוך ביותר הוא המהירות- אף אירופאי לא יקנה שמוגבל ל 130 קמ"ש, כי בכביש המהיר הוא בקושי יוכל לצאת לעקיפות. המינימום של המינימום שבא בחשבון זה 160 קמ"ש.

אבל לגרמני ולאיטלקי זה לא מספיק, אז צריך יותר, וכך הלאה וכך הלאה.

ובגלל שכמה טמבלים בישראל מוגבלים ל 90-100 קמ"ש (או סוף סוף, 110) באמת שלא יתחילו להגביל את המהירות רק בשבילנו (ואנחנו גם לא רוצים את זה).

ברכבים עתירי כוח יש לפעמים הגבלה, אבל מדובר על הגבלה של בין 230-250 קמ"ש, שהיצרן שם כי, לדוגמה, למרות שהמכלולים של הרכב מסוגלים לעמוד במהירויות גבוהות יותר, הם דואגים לשחיקה מהירה מדי של הצמיגים, וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההגבלה ל-250 קמ"ש של BMW, מרצדס אודי ושות' היא נטו מטעמי "כבוד" הדדי. מין הסכם ג'נטלמני שכזה ביניהם, מטעמי בטיחות.

ממש אכפת להם מהשחיקה של הצמיגים למי שנוסע מעל 250 קמ"ש... נו באמת.

ויגאל, אתה רק שוכח שעבור עוד אותם 50 אלף שקל (נניח, אני לא יודע כמה הגרוטאה ההיא עולה) אתה מקבל גם מקבל מוצר טוב יותר.. ::)

זה בערך כמו שתגיד למישהו "איזה פראייר, שילמת 4,000 שקל על , ואני שילמתי 500 שקל על טלפון ישן של ובהפרש אני יכול לקנות הרבה מאוד דקות שיחה!!!"...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רואה שמכל ההודעה לא מצאת על מה להיטפל, אז אני אתן לך להינות מזה שבסוף תפסת איזו מילה או 2 בסוף שאפשר להתעלק עליהן. (וגם, באופן מיותר. אני אתן לך כמה רגעים לחשוב למה הזכרתי שחיקה של הצמיגים, ורמז- זה לא נוגע לזה שמישהו ירוויח יותר כסף בגלל בלאי מהיר...)

נ.ב- רואה את ה "וכו' " הזה בסוף? אני אתן לך לחשוב בעצמך למה הוא שם, אני לא הולך להתחיל עוד סבב תגובות ארוכות בצורה מיותרת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...