פורסמו מחירי המכונית החשמלית של בטר פלייס - עמוד 8 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פורסמו מחירי המכונית החשמלית של בטר פלייס


KrustyTheKlown

Recommended Posts

לא ממש נכון החלק האחרון, מנסיון גם ספורטיבי יחסית לא יכול להתקרב לתאוצות של אופנוע סטנדרטי, שלא לדבר על אופנוע ספורט\סופרספורט. בקשר לבלימה אתה צודק בהחלט (אחד מהחסרונות שאופנוענים מנוסים יודעים שצריך לקחת בחשבון) ובקשר לפניות זה לפעמים היתרון לטובת הדו- גלגלי ולפעמים לטובת הרכב, ככל היתרון לרכב הוא כשיש פניה של 90 מעלות בצמתים. הבעיה מבחינת הדו- גלגלי שיש הרבה פניות כאלו, אבל בפניות אחרות (הכוונה לעיקולים ופניות בכבישים מהירים) אין שאפילו יכול להשאר קרוב לדו גלגלי אם הוא מחליט לנסוע.

לצמיגים של יש שטח מגע גדול יותר עם הכביש. לכן למרות שצמיגים שאופנועי כביש הם מתרכובת רכה, אפילו ממוצע עם צמיגים נורמלים יכול לפנות ולבלום יותר מהר. במידה והיה הרכב בעל הנעה אחרוית כמו אופנוע ובעל אותו יחס כס\טון ויחסי העברה היה גם מאיץ יותר מהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 115
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

whoa, dude

yigael_o - לא שמעת על כפתור העריכה? למה לפרסם 4 תגובות ברצף?

הטיעון שמה שאמרת פה "ולכן ההשפעה של מהירות הנסיעה על צריכת האנרגיה היחסית היא קטנה" הוא לא נכון.

למה? יש הרבה גורמים אפשריים להגבלת מהירות הנסיעה, לא רק נצילות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

whoa, dude

yigael_o - לא שמעת על כפתור העריכה? למה לפרסם 4 תגובות ברצף?

למה? יש הרבה גורמים אפשריים להגבלת מהירות הנסיעה, לא רק נצילות.

הנצילות היתה הסיבה שהחברה עצמה נתנה. שאני אתווכח איתם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 שנה מאוחר יותר...
רעידת אדמה בחברה בת של החברה לישראל - שי אגסי הודח לפני שעה קלה מתפקידו כמנכ"ל בטר פלייס העולמית, כך נודע ל"כלכליסט". את אגסי יחליף הממונה על הפעילות של בטר פלייס באוסטרליה.

http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3583928,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4068756,00.html

הרכב יעלה 123 אלף ש"ח, כאשר ישנה גם "חבילה חודשית" שעל הלקוח לשלם עליה. החבילה הזולה ביותר עולה 1090 ש"ח בחודש עד 20 אלף קילומטר בשנה.

בחישוב מהיר המחיר לקילומטר הוא 0.654 אגורות.

ברכב בנזין שעושה בממוצע 12 קילומטר לליטר המחיר לקילומטר כיום הוא 0.635, וזה עוד אחרי על העליות שראינו בתקופה האחרונה...

אני מפספס משהו או שכל הפרויקט הזה הוא בלוף אחד גדול ?

לעזאזל כבר עם ההקפצות האלה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המדינה מרוויחה המון ממכוניות רגילות

דלק\מסי יבוא וקניה \טסטים \ביטוחים\תיקונים וכו

מתגלגל שם המון כסף ,אולי בגלל זה אין מספיק שבילי אופנים ,התחבורה הציבורית מסריחה

ומיזמים כאלו נופילם

היתה תקופה שהיו 2 חברות שהרכיבו מכוניות בארץ ,וזה יתפוגג (היתה סוסיתה ועוד חברה מתחרה )

היום אפילו אין נסיונות כאלו ,למרות שבתאוריה אפשר להזמין את כל החלקים ואפילו תוכנית מוכנה למכוניות מחול

הממשלה פשוט גרמה לזה להיות מסוכן מידי למשקעים

לי היה ברור מהתחלה שבטר פלאס תיכשל ברגע שאמרו את המחירים ,עם הממשלה היתה רוצה לתמוך באמת בירוקות

היו מורידים מס משמעותית על איברדיות וחשמליות ,אבל אז היה להם הרבה פחות כסף מהדלק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה לא חוסך כסף אז הסיבה היחידה שאנשים ירצו לקנות את המכוניות היא שיפור איכות הסביבה.

חוץ מכמה אנשים עשירים שרוצים לשדר מצפון חברתי, אף אחד לא יקנה אותם כל עוד זה לא משתלם באמת.

עכשיו השאלה עולה האם באמת זה ישפר את איכות הסביבה? הרי גם יצור חשמל בישראל יוצר זיהום אוויר.

אז אולי היתרון הוא בריכוז הזיהום באיזורים מסוימים, ואולי צימצום קטן באופן כללי מבחינה ארצית.

לא עדיף להשקיע את הכסף בתחבורה ציבורית יעילה?

הרי התמורה תהיה הרבה יותר גדולה לאיכות הסביבה, ומהרבה יותר בחינות.

כשמסתכלים על השיטה בה אגסי ובטר פלייס מהנדסים את נושא טעינת הבטריות, אפשר לראות בבירור שהכוונה למכור נוחות ביוקר לאותם כמה ירוקים עשירים שרוצים ארוחת גורמה צימחונית.

אם המטרה היתה לגרום לשינוי אמיתי באיכות הסביבה, הדרכים לטעינת הבטריות היו פתוחות לציבור הרחב, שיכול לשלב פתרונות ירוקים כמו אנרגיה סולארית, שתפחית את התלות והשימוש בחומרי בערה, ותקטין את זיהום האוויר אף יותר.

מה יותר נכון ואמיתי לכוונה, מאשר לנסות לבטל לגמרי את תלות התחבורה בנפט פחם וגז.

חבל שבמקום זה בטר פלייס מתעסקים בלהגדיל את התלות בהם, על חשבון איכות הסביבה.

צביעות? פרדוקס? עבודה בעיניים?

שי אגסי וחבריו בבטר פלייס חושבים שאנשים טיפשים ויאכלו כל חרא שיאכילו אותם בסגנון חברות הסלולר?

אנשים לא טפשים, והם כועסים מאוד על חברות הסלולר ועל שיטות הניצול המגעילות של חברות תשתיות חיוניות.

הדבר האחרון שהם רוצים זה לאפשר לחברה עם כוונות מפוקפקות לדפוק אותם בנושא התחבורה.

פאק יו בטר פלייס.

פאק יו שי אגסי.

אותי לא שכנעתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...