פורסם 2011 במאי 1514 שנים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4068756,00.htmlהרכב יעלה 123 אלף ש"ח, כאשר ישנה גם "חבילה חודשית" שעל הלקוח לשלם עליה. החבילה הזולה ביותר עולה 1090 ש"ח בחודש עד 20 אלף קילומטר בשנה. בחישוב מהיר המחיר לקילומטר הוא 0.654 אגורות. ברכב בנזין שעושה בממוצע 12 קילומטר לליטר המחיר לקילומטר כיום הוא 0.635, וזה עוד אחרי על העליות שראינו בתקופה האחרונה...אני מפספס משהו או שכל הפרויקט הזה הוא בלוף אחד גדול ?
פורסם 2011 במאי 1514 שנים זה כנראה כמו הבלוף של היתחממות כדור ארץ.מיליארדים הולכים למחקר על היתחממות ומחזיקים עשרות אלפי חוקרים ואוניברסיטות בעולם - אז איך יהיה מצב שבעצם אין התחממות ?לא בדקתי חשבון שלך אבל בכל מקרה חשמל לאוטו הזה מיצרים מפחם/גז/מזוט ומזהמיםכדור ארץ כמו עם בנזין/סולר ששמים באוטו וכדור ארץ ימשיח להתיחמם/לא להיתחמם עם/בלי אוטו חשמלי .........
פורסם 2011 במאי 1514 שנים לא בדקתי חשבון שלך אבל בכל מקרה חשמל לאוטו הזה מיצרים מפחם/גז/מזוט ומזהמיםכדור ארץ כמו עם בנזין/סולר ששמים באוטו וכדור ארץ ימשיח להתיחמם/לא להיתחמם עם/בלי אוטו חשמלי .........1. מכונית חשמלית יעילה משמעותית ממכונית בעירה פנימית, במיוחד במתווה נסיעה עירוני.2. חשמל ניתן לייצר מ-1001 מקורות לא מזהמים, או כאלו שמזהמים פחות מנפט (לדוגמא - גז).
פורסם 2011 במאי 1514 שנים וחשוב לומר שכן יש תופעה של התחממות כדור הארץ וזה לא בלוף. נכון שנחמד לחשוב שהכל בסדר וכל המיליארדים שמשקיעים במחקר הם סתם, אבל זו חשיבה שנובעת מחוסר ידע. מודלים צופים התחממות של 2-6 מעלות עד 2100, ולזה יכולה להיות השפעה קטסטרופלית. גישה של כדור הארץ גם ככה מתחמם אז זה לא משנה מה נעשה היא שגויה.
פורסם 2011 במאי 1514 שנים העלות של המכונית עצמה- יקר יותר משל מקבילת הבנזין, ודומה לשל מקבילת הדיזל.עלות הנסיעה- גבוהה קצת מהמקבילה המונעת בנזין, יקרה בהרבה מהמקבילה המונעת בסולר.הסיכוי למכור את הגרסה החשמלית אחרי כמה שנים- אפס. והם גם לא מתחייבים לרכישה חוזרת או לתת אופציה לטרייד אין.אני בעד מכוניות חשמליות, אבל נגד הנסיון להגבלה מכל כיוון אפשרי (קניתי את הרכב. למה אני לא יכול לנסוע כמה שבא לי ולטעון בבית? במחירים הרגילים של חשמל? למה אני צריך עמדת הטענה מפגרת שמוכרת לי "חשמל אגסי" במחיר של בערך פי 30 ממה שעולה החשמל מהשקע בבית?) ונגד העובדה שזה כרגע יהיה מונופול שגוזר על המשתמשים בשירות שלו וואחד קופון שלא ראיתי כדוגמתו בעשור האחרון.
פורסם 2011 במאי 1614 שנים נניח יש התחממות. אבל מה סיבה שלה ? זמנים של קרח וחום היו הרבה מאד פעמים לפני היה בכלל זיהום של אנשים אז מי יודע מה באמת הסיבה ? אף אחד לא יודע. מי שמומחה בנושא ואומר שזיהום זה כנראה לא סיבה מתקיפים אותו ומחרימים אותו ומשתיקים אותו מהאקדמיה שאותה מענין הכסף למחקרים. מה הנכון גם אני לא יודע. אבל זוכרים החור הגדול באוזון ? לאיפו החור הזה הלך ? מה, הוא נעלם בגלל איוון החליף גז במזגנים שלו ? .
פורסם 2011 במאי 1614 שנים אותי זה מעציב, אני ממש רציתי את הרנו החשמלית אחרי שיצא לי לנהוג בה.רכב ממש כיפי.
פורסם 2011 במאי 1614 שנים אותי זה מעציב, אני ממש רציתי את הרנו החשמלית אחרי שיצא לי לנהוג בה.רכב ממש כיפי.כנ"ל. אני דווקא לא חושב שהמחיר הוא חסרון כל כך גדול - בסך הכל (והם אמרו את זה כבר מזמן) זה אותו מחיר של רכב משפחתי רגיל, give or take כמה שקלים לפה או לשם. יש לזה ערך מוסף כמו כל השירות ההיקפי שהם נותנים, אבל בשורה התחתונה זה כמו לקנות מכונית רגילה, רק שהיא לא מזהמת והיא כיפית לנסיעה (שקטה, אין העברת הילוכים).החסרון הכי גדול שאני רואה פה הוא בחוסר האפשרות למכור את הרכב אחרי X שנים - לא הגיוני שמי שקונה רכב כזה ייתקל בקשיים עצומים למכור אותו, כי מי שיקנה אותו עדיין יצטרך להיות מחויב לבטר פלייס. אם החברה הייתה מבטיחה לתת אפשרות טרייד אין - מילא. אבל היא לא.האמת שגם מדרגות התשלום שלהם דביליות - אם אני נוסע 10K ק"מ בשנה, למה שאני אשלם על 20K?
פורסם 2011 במאי 1614 שנים GLOBAL WARMING .?אז לא רק אני סקפטי..........http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=global+warming+hoax
פורסם 2011 במאי 1614 שנים כל עניין המכונית של בטר פלייס נשמע לי מופרך מהרגע הראשוןוההפתעה האחרונה של עמדות טעינה מיוחדות רק מוריד עוד יותר את העניין מהפרקהזיהום שהסוללות האלה מייצרות הוא לא פחות גרוע מגזי הפליטה של מכונית הבנזיןתוסיף לכל זה את השינוי הגדול בתשתית לעמדות החלפת הסוללה ותקבל משהו ממש לא רלוונטיהרכב ההיברידי היחידי שנראה לי זה השברולט וולט - הטריק שם זה שהמכונית כל הזמן נוסעת על מנוע חשמלי - יכולה להטען מהשטקר - ויש לה מנוע בנזין קטן אשר מטעין את הסוללות במידה ואתה גומר אותן (הוא גם מניע את הרכב כמו בהיברידית של הונדה)http://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Volt
פורסם 2011 במאי 1614 שנים הרכב ההיברידי היחידי שנראה לי זה השברולט וולט - הטריק שם זה שהמכונית כל הזמן נוסעת על מנוע חשמלי - יכולה להטען מהשטקר - ויש לה מנוע בנזין קטן אשר מטעין את הסוללות במידה ואתה גומר אותן (הוא גם מניע את הרכב כמו בהיברידית של הונדה)רעיון רע מאוד - אם אתה תטען את הרכב מהשקע הביתי רווחי המדינה מהבלו על הדלק (יותר ממיליארד ש"ח לחודש) ירדו. תהיה סמוך ובטוח שמיטב המוחות של משרד האוצר ימצאו דרך למנוע ממך טעינה ביתית או לחילופין להטיל עליך מס כזה או אחר בגינה.
פורסם 2011 במאי 1614 שנים עלות הנסיעה- גבוהה קצת מהמקבילה המונעת בנזין, יקרה בהרבה מהמקבילה המונעת בסולר.לא לעוד הרבה זמן.http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4069343,00.htmlתוך חצי שנה הבלו על הסולר יעלה בלא פחות ולא יותר (או אולי דווקא יותר..) מאשר 40 (!) אגורות שלמות לליטר.(תקרא את התוכן לפני שאתה מגיב לפי קריאת הכותרת בלבד)
פורסם 2011 במאי 1614 שנים רעיון רע מאוד - אם אתה תטען את הרכב מהשקע הביתי רווחי המדינה מהבלו על הדלק (יותר ממיליארד ש"ח לחודש) ירדו. תהיה סמוך ובטוח שמיטב המוחות של משרד האוצר ימצאו דרך למנוע ממך טעינה ביתית או לחילופין להטיל עליך מס כזה או אחר בגינה.את בעיית ההכנסות של ההוצאות של המדינה ניתן להקל בהרבה מאוד דרכים - לא על הגב שלי.רק לציין התייעלות במשרדי הממשלה השונים \ הבזבוז המטורף וחסר כל ההגיון בשטחים שיוחזרו עוד מעט (בלי להכנס לנקודת מבט של שמאל ימין),מכירת שטחים של בסיסים במרכז הארץ ומעבר לנגב ולרמת הגולן - ועוד כהנה וכהנה - יש המון כסף שמבוזבז סתם - התייעלות תוריד את הצורך למס.רק בשביל לסבר את האוזן - אם היתה בארץ תחבורה ציבורית יעילה וזולה - 24\7 (רמז - רכבת תחתית במטרופולין ת"א ורכבות סדירות ותכופות בין הערים הגדולות עם שירותי TRANSIT מהירים) לא הייתי קונה בכלל רכב שלא לדבר על להחזיק אותו. אבל במדינה כמו שלנו שסדר העדיפות שלה נקבע ומשתנה תדיר לפי מה שלשכנים מסביב מתחשק\מה שהרב אמר\ מה שראש הממשלה קרא בסקרים - אין יותר מדי מקום להתקדם.אבל אני מבין שלקחתי את השרשו הזה למקום אחר לגמרי.ורק כדרך אגב - זה שפקידי האוצר מחזיקים את המדינה הזו בבי~~ם זה לא חדש - רע אבל הוא קורח המציאות.כל טוב,גבריאל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.