PC1 קשורה בצורה כלשהי ל-CD-LOG? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

PC1 קשורה בצורה כלשהי ל-CD-LOG?


Screw_Master

Recommended Posts

^

תשמע - כל עוד הוא נותן מפרטים ראויים, עם פירוט הולם והחנות נותנת שירות טוב באופן עקבי אין לי בעיה מיוחדת עם זה.

עם זאת, עליו "לשאת" תג של בעל עניין לצורך ההגינות והשקיפות.

שלום לך

אני ממש חולק על דעתך , משתמשי הפורום מקווים למצוא תגובות לא מבעלי עיניין , אפילו שהוא נותן שירות טוב , ומפרטים ראויים . - עדיין יש לו ניגוד אינטרסים , בין פרסום החנות או הציוד שהוא מוכר לבין טובת משתמשי הפורום .

אני לא בעד שבעלי עיניין יתנו מפרט ואפילו לא המלצה לציוד כלשהוא למשתמשי הפורום , יש כאן משתמשים טובים בפורום שיכולים לתת מפרטים אובייקטיבים וטובים למשתמשים שדורשים מפרטים .

לפי דבריך אין לך בעיה עם זה שבעל העיניין יציף את הפורום (ואיזור מפרטי המחשב בפרט) בהמלצות שונות ומבצעים על הציוד שנימכר בחנות . דבר שהוא שלילי בעיניי .

הפורום צריך להיות נקי מאינטרסים ובעלי עיניין לחלוטין .

סופ"ש נפלא

מיכאל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

זכותך המלאה לא להסכים, אבל כשאני בונה מפרט מחנות X זה (כמעט) רק בגלל שהממשק שלה נוח לי והמבחר/מחירים שלה טובים ומאפשרים לי לעמוד בדרישות המשתמש. אין בכך משום המלצה לקנות דווקא מאותה חנות, אחרת כל מפרט שאני בונה הוא בגדר הטיה, לא? לפי זה היו עוד חושדים בי כסוכן סמוי של IQPC או משהו בסגנון... :lol:

עם זאת, אני מקפיד לבנות אך ורק מחנויות שאני סומך עליהן ו/או שיש להם מוניטין טוב באתר כי אני חושב שהן ראויות להיות "מוצפות" בפורום - גם לטובתן וגם לטובת חשיפת הגולשים לחנויות איכותיות.

אני מסכים איתך שיש טעם מה לפגם בנציג חנות שבונה מפרטים מהחנות שלו אבל הרי ממילא אין לי דרך למנוע מאחד העובדים שלך להיכנס מהבית לאתר ולתת מפרטים מ-RSM, נכון? אז עדיף שזה יהיה גלוי ושקוף ואם אני אראה שאתה מציע מפרטים נחותים ו/או לא משתלמים רק כי הם מהחנות שלך - אני אדע לטפל בכך.

מה שמבטיח ש"הפורום נקי מאינטרסים ובעלי עיניין לחלוטין" זה כשהכל על השולחן, גלוי ושקוף בלי להסתתר מאחורי ניקים בדויים ומעקבי IP של הצוות לנסות לאתר בעלי עניין סמויים. כמו שנאמר (ואל תתפוס אותי בניסוח) - "אור השמש מחטא".

בכל מקרה, זה דיון מעניין מאוד אבל בוא נמשיך אותו במקום אחר כי זה לא נושא הת'רד. :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למען האמת, כשאני בונה מפרט הוא מבוסס לחלוטין על אם ממשק הבניה של החנות נוח או לא :)

עריכה: למרות שגם אני בונה אך ורק מחנויות שלא שמעתי עליהן הרבה דברים רעים. כמובן שלכל חנות יש את הלקוח או שניים שלה שכביכול נדפקו, אבל הרבה פעמים זו אשמת הלקוח ("הישראלי המכוער") ולא החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכם

אני חושב שוב שהפורום צריך להיות נקי מפרסומות , (מי שרוצה לפרסם , שיפנה לעתונים או ללוחות המודעות)

אני מגישה צנזורה מלאה על שמות חנויות בפורום , (בעיקר במפרטי מחשב) , ששם זה נהיה חגיגה .

אני בגישה כזאת שבונים מפרט במידה והמשתמש יבקש חלקים מסויימים הוא יכול למצוא אותם בכל חנות מבין רשימת חנויות שתתעדכן על בסיס חודשי , שבועי (או כל זמן אחר )

צריך לקחת בחשבון שהמחירים זהים פחות או יותר בכל החנויות המופיעות ומככבות בפורומים השונים .

מה שמבדיל בין החנויות זה 1 . השירות 2. המקצועיות 3. המלצות חברים 4. הקירבה למקום המגורים

לפי דעתי , כמה שקלים לכאן או לכאן לא עושים את ההבדל בין רכישה בחנות X לרכישה בחנות Y (תמיד יהיו לקוחות שיחפשו את המחיר הזול ביותר , אפילו אם יצטרכו לנסוע 4 שעות לכל כיוון )

לכן צנזורה של שמות החנויות זה הכי טוב והכי שקוף , אני מודע שהרבה לקוחות מגיעים אלינו מהפורומים השונים ויכול להיות שזה יפרסם אותנו פחות , אבל אני בטוח שהפרסום יבוא במידה ולקוח X יספר על חווית קניה מוצלחת או יחס מעודף , יותר טוב מאשר פרסום מפרטים מהחנויות השונות בפורום .

שוב אני אומר , חבל ל"זהם" את הפורום , על ידי בעלי עיניין .

סופ"ש נפלא

מיכאל

לפי דעתי זה לא המקום לנושאים מעין אלה וקצת גלשנו מהנושא העיקרי , אשמח שההודעות יעברו לנושא חדש שיפתח לשם כך .

ונמשיך את הדיון שם . :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מסכים איתך

המחירים אינם זהים בין חנות לחנות וזה בהחלט גורם שמבדיל בין החנויות.

לדעתי הפרמטר החשוב ביותר הוא הנגישות ללקוח ואחרי זה המחיר

השרות ממילא אחיד אצל כולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחירים אינם זהים בין חנות לחנות וזה בהחלט גורם שמבדיל בין החנויות.

...

השרות ממילא אחיד אצל כולם.

מסכים איתך על המחיר אבל לאמר שהשרות אחיד :nixweiss:

אתה אשכרה יכול להשוות שירות של 2 הרשתות הגדולות שלוקח שעה וחצי לתפוס אותן בטלפון, חצי שעה המתנה לנציג מכירות ועוד חצי שעה במחסן לקבל מוצר ואם יש לך תקלה לקבל יחס של "אנחנו עושים לך טובים שאנחנו בכלל מתייחסים אליך אז אתה צריך להשתחוות ולאמר תודה"...

יש לי ניסיון עם לא מעט חנויות וגם מימשתי אחריות ב IQPC, זיג זג ו RSM ואין פה מקום להשוואה אלא אם אתה שלושת הקופים ביחד אז אולי אתה לא מצליח להבחין

אני פעם חיכיתי לאחת הרשתות חודש שלם עד שהחליפו לי דיסק קשיח, חודש

ל RSM לקח יום להחליף לי תקול

מה אתה משווה בכלל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום כל חנות שותלת את העובדים שלה בפורומים, אין מה לעשות עם זה.

מה שמרגיז זה ש-CD_LOG בתור יבואן מוכר את המוצרים דרך החנויות שלו וכמובן יכול לשחק עם המחירים איך שבה לו ...

וחנויות עם שירות מעולה שקונות ציוד בארץ לא יכולות לעמוד במחיר נמוך כי החנות גם צריכה להרויח.

נראה את 1PC בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא אני אעזור לך:

שלב ראשון:

אתה נכנס לאתר של KSP ובוחר סניף

שלב שני:

בשורה למעלה במרכז יש לך אופציה של הרכבה עצמית

ksp01.th.png

שלב שלישי:

אתה בוחר אם להרכיב מפרט של כמו שמופיע לך על המסך

ksp02.th.png

או של אם אתה פשוט גולל למטה (וזה בא כבר מותאם מראש מבחינת חומרה)

שים לב מצד ימין ללחצן "העתקת המפרט לפורומים"

ksp03.png

זה ממש פשוט, אם אתה מסתבך עם זה אז :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שב-TMS עובד בחור בשם קיריל תפקידו לשבת בפורומים להפיץ מפרטים. כולם עושים ככה היום, אתה רוצה לקדם את החנות - לך לפורומים. פירסום חינמי.

אז זהו שלא:)

אני נמצא בפורום מתוייג כבעל עניין.

א.א. מחשבים לא שייכת ל-CD-LOG. רוב מוצרים שלה היא קונה משם.נוח מאד במחינת המיקום.דבר שני משתמש SCREWBALLL אכן עובד של א.א.מחשבים.

תפקידי לנהל את TMS ולא לשבת בפורומים ולבנות מפרטים. תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החנות תקבל את הפרסום שלה בכל מקרה אם היא תציע שירות טוב , יחס טוב , ומבחר גדול , חבל שאתה מניח על הכתפיים שלך מעמסה כל כך כבדה לפרסם את האתר שלהם , אם הם טובים (ואני מניח שכן לפי דברייך ) אז הם לא צריכים שום פרסום בצורה שאתה מפרסם .

מילים כדורבנות! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נמחקו כל ההודעות של בעל העניין שלא טרח להזדהות ככזה וההודעות של אלו שהגיבו אליו. אני אחזור על כך שוב אם זה לא ברור - אם אתה עוסק בתחום המחשבים או מסייע לאחד העוסקים בתחום, עלייך להזדהות בתור בעל עניין או שפשוט תיחסם לכתיבה בפורומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש יתרונות לעובדה שהיבואן צמוד לחנות.

היום קיבלתי בחזרה את הA-DATA 4GB 800MHZ CL4 של אחי (שנמצאו כתקולים) מTMS

הם הוחלפו תוך 3 ימים בזכרונות A-DATA חדשים מסדרת ה+ החדשה (במקום הVITESTA הישנה) ונשלחו אלינו לבית עם שליח UPS.

הכל ללא תשלום כמובן.

אני מרוצה מהשירות :) כך יכול היה היבואן לבדוק את הזכרונות במקום ולהחליף בחדשים.

כמובן שלא צריך להלל כל תיקון ותיקון, אבל אף אחד לא הכריח אותם לפעול במהירות תוך מסגרת ה14 ימי עסקים, או לשלוח אותם בUPS בחינם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...