סקס בתנ"ך - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סקס בתנ"ך


Rammler1983

Recommended Posts

http://www.mako.co.il/men-sex/Article-ca1118584dd3f21006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1600644056

כתבה מעניינת

סקס, סמים ודת

האם אתם מכירים עוד סיפורים עסיסים כאלה? אבל בבקשה בלי לפרט לפרט פרטיים, אחרת הת'רד הפורה הזה ייסגר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

התנ"ך מציג מה שקרה ומה הם הלמדים מכך.

למרות שהכתבה שם כלל לא מדייקת בפרטים הרבים ומשמעותן.

חשוב לעבור על כל הטקסט וללמוד היטב כל מילה ומילה ומשמעותה על פי שפת התנ"ך.

דוגמה מדוד ובת שבע:

כתוב בפסוק: "ויהי לעת הערב, ויקום דויד מעל משכבו ויתהלך על גג בית המלך, וירא אישה רוחצת מעל הגג...". שמואל ב', פרק יא'', פס' ב'.

התיאור שעולה מן המקרא הוא שדוד המלך ראה אישה רוחצת, וכידוע בלשון הקודש המילה "הסתכלות" מורה על עיון והרגש עמוק, בעוד "ראיה" (דהיינו פעולת הראיה) היא דבר הנעשה בעלמא ושטחית מאוד [1].

[1] ולכן, אע"פ שההלכה אוסרת להסתכל על נשים, וכמו שכתב הרמב"ם: "אסור לאדם להסתכל בנשים..." משנה תורה, הלכות איסורי ביאה, פרק כ"א הלכה כ"א, עם זאת היא מתירה (לדוגמה) לראות מלכה מאומות העולם בשביל לברך עליה ברכת "שחלק מכבודו לבשר ודם", הברכה שמברכים על ראיית מלכים ומלכות ( למקורות בדבר החיוב לברך על המלכה : הרב שמואל הלוי וואזנר, שו"ת שבט הלוי, חלק א' סימן לה ).

עוד דוגמה:

ממשל כבשת הרש הוכח ( ומעוד ) שלא היה כאן חטא אשת איש כי נתן הנביא מדבר רק על חוסר ההגינות כלפי העני, אבל לא מזכיר את העוון החמור של ניאוף עם אשת איש.

"וישלח ה' את נתן אל דויד, ויבוא אליו, ויאמר לו: שני אנשים היו בעיר אחת, אחד עשיר ואחד רש. לעשיר היה צאן ובקר הרבה מאוד, ולרש אין כול, כי אם כבשה אחת קטנה אשר קנה, ויחייה, ותגדל עימו ועם בניו יחדיו, מפיתו תאכל ומכוסו תשתה, ובחיקו תשכב, ותהי לו, כבת. ויבוא הלך לאיש העשיר, ויחמול לקחת מצאנו ומבקרו, לעשות לאורח הבא לו, וייקח, את כבשת האיש הרש, ויעשה לאיש הבא אליו. וייחר אף דויד באיש מאוד. ויאמר אל נתן: חי ה' כי בן מוות האיש העושה זאת, ואת הכבשה, ישלם ארבעתיים, עקב אשר עשה את הדבר הזה, ועל אשר לא חמל". שמואל ב', פרק יב'', פס' א' – ו'.

מצטער שהפנטזיות שלך נמוגו .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשוב לעבור על כל הטקסט וללמוד היטב כל מילה ומילה ומשמעותה על פי שפת התנ"ך.

דוגמה מדוד ובת שבע:

כתוב בפסוק: "ויהי לעת הערב, ויקום דויד מעל משכבו ויתהלך על גג בית המלך, וירא אישה רוחצת מעל הגג...". שמואל ב', פרק יא'', פס' ב'.

התיאור שעולה מן המקרא הוא שדוד המלך ראה אישה רוחצת, וכידוע בלשון הקודש המילה "הסתכלות" מורה על עיון והרגש עמוק, בעוד "ראיה" (דהיינו פעולת הראיה) היא דבר הנעשה בעלמא ושטחית מאוד

רק אידיוט מושלם יכול להתעלם ממה שבא אחרי שהוא "ראה" אותה.

1) הוא "ראה" אישה סקסית ערומה.

4) הוא ציווה שיביאו אותה אליו.

5) הוא שלח את בעלה למות בקרב.

6) הוא התחתן איתה.

מה שלא מספרים לך ועושים הכל כדי שלא תחבר את המספרים זה:

2) הוא התבונן בה היטב בזמן ששיחק עם עצמו.

3) הוא פינטז עליה יום ולילה.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רשום לך שם שחור על גבי לבן שבת-שבע היתה אישתו.

ואתה מבלבל לנו ת'שכל על הפירוש של המילה 'וירא'? אתה אמיתי?

הצגתי רק דוגמה. בוודאי שרצוי שהוא (ואתה) יתחיל ללמוד יותר יסודי.

הודעה אחרונה:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=476671.30

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שאני אומר לעבור על כל הטקסט בעיון ועם הכרה של לשון התנ"ך במדוייק.

חשוב גם ללמוד את כל הרקע .יתרון ידעה של שאר התנ"ך ואת הכללים -תורמים רבות להבנה -כך המפרשים עושים לפני שניגשים לטקסט .

עבור על הלינק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מה שאני אומר לעבור על כל הטקסט בעיון ועם הכרה של לשון התנ"ך במדוייק.

חשוב גם ללמוד את כל הרקע .יתרון ידעה של שאר התנ"ך ואת הכללים -תורמים רבות להבנה -כך המפרשים עושים לפני שניגשים לטקסט .

עבור על הלינק.

מה שבאמת הוא אומר זה שצריך להיות דתי חרדי וללמוד תורה יומם ולילה ורק אחרי שאתה מקבל את כל השקרים שמוסרים לך מותר לך גם לשקר, אבל רק את אותם שקרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שאמרו לי לגבי הקוראן, לא ידעתי שככה זה גם עם התנ"ך.

יש מצב שאותו אחד כתב את שניהם?

אדוני מה נאמר? בבקשה אתה יכול לעבור על הטקסטים וללמד אותי.

אפילו לא עברת על הלינק שפירטתי שם.

האם אי פעם עברת על כל הטקסט ולמדת אותו בעיון, אז למי אתה בא בטענות.

כמו כל דבר, מי שיש לו ניסיון וידע עשוי להצליח יותר בפרשנות.

לא שצריך לדעת הכל לפני שניגשים, אבל זה בהחלט מועיל. צריך לקחת בחשבון שיש אספקטים שאנחנו עשויים לפספס

אביא דוגמה ( מהלינק )מדוע ידע כללי של התנ"ך תורם .

"ב. שאלה שנייה שעולה מן הפסוק היא זאת: אם בת שבע אכן הייתה גרושה ואין מרות בעל עליה, אזי מדוע מייחס אותה הכתוב לאורייה החיתי?

על שאלה זאת ענה הרב מרדכי נויגרשל , וכך כתב: "ברור אפוא שבת שבע הייתה גרושה, ואין לשאול אם כן מדוע מכנה אותה הנביא "אשת אורייה החיתי" שכן בלשון המקרא אישה נקראת "אשת בעלה" גם אחרי מותו וגם אחרי שנישאה לאחר, דוגמת אביגיל אשת דוד שהנביא מכנה "אשת נבל הכרמלי" שנים אחרי מות נבל ונישואיה לדוד שמואל ב', פרק ג', פס' ג'. ובמקומות נוספים."

עולם הפוך ראיתי. במקום שהביקורת רחבה והכל מתנהל בדקדוק רב על כל מילה ואף אות במקרא .- באים "מבחוץ" אנשים בלי ידע ובלי לעבור בעיון ומכתבים בכל חוצפתם -"לא ,ככה זה היה".

אז בבקשה אראה לי זאת.

אין לך מה להוסיף, אז מדוע ליצנות. אני כותב את זה מכל הלב. אוקי אתה אדם לא מאמין ואולי אף לא איכפת לך מכלום. אבל אם אתה גם לא רציני אז למה אתה מגיב. תנסה לחשוב על זה ולהיות רק קצת בוגר.

אם בכל דבר שקשור לתנ"ך ודת אתה ישר מתנפל גם בלי שום בדיקה. אז תתאפק אתה כבר ילד גדול .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מוכן לשאול את החברה הכמעט קבועים ,שהיכן שאני מגיב חייבים להתפרץ.

אני לא הגבתי על שום דת, תגובתי היא לנושא, שכן אני רואה טעות בהבאת הדברים בהודעה הראשית.

האשכול הזה עבר כמעט ימימה שלמה בלי אף תגובה. תמיד שאני מגיב הוא פועל חזק.

למי שאין מה לתרום בנושא, שרק יקרא. זה פשוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוויכוח עם רוני הוא האם דוד חשק בבת שבע לפני שבעל אותה או סתם חשב שהיא יפה והפנה את עיניו עד אחרי החתונה.

הוא "ראה" אותה, לא "הסתכל" עליה חס וחלילה. :lol:

איך אתם מעיזים לומר שהוא "הסתכל" עליה כשב"פירוש" כתוב שהוא רק "ראה". :lol:

צריך ללמוד את התורה כולה במשך שנים לפני שמותר להעיר הערות.

עד אז מוחכם יעוות עד אשר עד עודו יעוד יעודו עיוות כל עיוותים אלוהים תורת קדושים אמן יתברך ויהולל שמו לעד ברוך הוא ואימו הבתולה בשם האב הבן ורוח הקובץ.

שתקו יא דבילים חסרי השכלה מי נתן לכם פה יאשרמוטות ימח שמכם שיצוקים כופרים השם יקום נשמתכם הצולעת.

אופס... נסחפתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

silky

נו .. אתה רואה איך ההוכחות באות לבד ( ראה הודעה למעלה) כולל עריכה של ציטוט על שם לא נכון, במקרה אני.

אגב, אני כבר כמעט ולא מגיב כאן "בכללי" או "אקטואליה ותרבות" - וזה עדיין לא מוריד את האש . אז לשנות ניק ;D .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...