עבור לתוכן

Dragon Age 2 - הדיון הראשי

Featured Replies

פורסם

אז הוא חלש או חזק? :s05:

הוא היה חלש יחסית לשאר הדמויות, בעיקר ברמות הנמוכות. כמו שאמרו כאן ברמות גבוהות ובשילוב של מיומנות מסוימות הוא היה יכול להיות חזק יחסית, אבל תמיד היה עדיף לקחת קוסם או לפחות לוחם במקומו. במיוחד כשבמשחק הראשון היו רק שלוש דמויות בקבוצה ואז לבחור בגנב היה סתם בזבוז. היתרון היחיד בגנב הוא היכולת לפרוץ מנעולים, אבל זה לא היה כזה שימושי ולא הצדיק אותו.

  • תגובות 240
  • צפיות 45.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

מישהו יודע איך אני יכול להשתמש בקונסולה?

הסתכלתי על איזה מדריך שכתב שצריך שהמטרה של הקיצור תהיה: "E:\Program Files\Dragon Age 2\bin_ship\DragonAge2.exe" -enabledeveloperconsole

זה נכון?

גם בקובץ של KEYBINDINGS שיניתי את זה ל-OpenConsole_0=Keyboard::Button_F12

פורסם

במשחק תלחץ על המקש ~,אתה לא תראה שום שורה כך שלמעשה אתה מקיש על "עיוור"

פורסם

תגידו תכלס מישהו באמת קורא את המגילות CODEX על ההיסטוריה וכל זה?

במשחק הראשון היו כמה קווסטים שהיה צריך לקרוא את קודקס מסויים כדי לסיים את הקווסט. רק במקרים כאלה קראתי קודקסים.

פורסם

יש אנשים שאוהבים את זה. יש אפילו קודקסים מסוימים שאני נהנה לקרוא. מביא לך תחושה שאתה נכנס לעולם באמת.

ספוילר של ACT 2 לקראת הסוף:

מה יש לעלילה הזאת?! קודם אחותי, אחר כך אחי ועכשיו הם הורגים לי את אימא שלי?! איזה מין עלילה חולנית!

פורסם

:hizuk: חחחחח...כן, באמת מתסכל :silly::facepalm:

מישהו יודע איזו פקודה בקונסולה יכולה להביא נקודות ב-ATTRIBUTES או ABILITIES?

פורסם

לא ממליץ לכם להפעיל ציטים במשחק כזה, כל הכיף זה להרוג ולצבור XP לאט לאט.

פורסם

עזבו את הBONUS ITEMS ו הDLC שמביאים חפצים.

גם ככה הכל נהיה לא רלוונטי כשהזמן עובר והם מתיישנים.

הקושי הוא חלק חשוב בהנאת המשחק.

שימו על HARD מההתחלה ואל תורידו את זה גם אם תתקלו בקרבות קשים במיוחד.

אין קרב שלא הצלחתי לסיים בסופו של דבר.

ככה יש אתגר וסיבה להשתמש בשיקויים לשדרג חפצים ולהתאמץ בקרבות

אבל תמיד היה עדיף לקחת קוסם או לפחות לוחם במקומו. במיוחד כשבמשחק הראשון היו רק שלוש דמויות בקבוצה ואז לבחור בגנב היה סתם בזבוז. היתרון היחיד בגנב הוא היכולת לפרוץ מנעולים, אבל זה לא היה כזה שימושי ולא הצדיק אותו.

מעניין שאתה ואף אחד אחר לא שם לב לטעות שחזרת עליה שוב ושוב.

יש בדיוק אותו מספר בקבוצה כמו במשחק הראשון.

אתה+3, שזה אחד מכל סוג עם אפשרות להחליף את הסוג שבחרת לראשי (מבלי לאבד איזון).

בסופו של דבר רוג הוא חלק אינטגרלי מכל קבוצה.

במשחק הזה VARRIC עושה המון נזק, אולי יותר מכולם (חוץ ממני).

ואיך אפשר לוותר על איזבלה הסקסית...

לגבי המשחק באופן כללי הוא מאוד מוצלח.

הרבה יותר זורם מהקודם, והרבה פחות מעיק.

הקרבות יותר מהנים.

המון זמן התבזבז במשחק הקודם על התעסקות עם הINVENTORY.

קטגורית הזבל היא דבר נהדר שחוסך הרבה זמן.

וגם את צימצום ההתעסקות עם החפצים של הקבוצה אני רואה בחיוב.

ההתאמה ופיתוח יכולות הדמויות עדיין קיימת במידה לא קטנה.

רק שעכשיו לא צריך להתעסק עם הקבוצה יותר ממה שצריך להתעסק עם הראשי, וזה דבר מעולה כי הם שלושה וגם ככה זה מאוד מעיק.

וגם יותר קל לעשות סדר בחפצים ולדעת מה לשמור ומה לא.

פחות התעסקות עם שטויות ויותר אקשן בלי לאבד שום דבר חשוב, מה יותר טוב מזה ?

פורסם

לא בא לי לשחק ב-HARD מכמה סיבות, למרות שאם אני אצליח אני כנראה ארגיש סיפוק רב יותר. כי האתגר גדול יותר. אבל בכל זאת-

-אני אהיה חייב לקחת את אבלין (כי אני לא משחק בתור טנק). בנורמל אני יכול פשוט לקחת את פנריס שהוא יכול לשמש כטנק סביר. הוא דמות מעולה לדעתי. לעומת אבלין שהיא מעצבנת אותי עם כל משפט שלה

-חבל לי על העצבים שלי. אני מעדיף פשוט ליהנות ולא לחזור על אותו קרב שוב ושוב ושוב, עד שאני אצליח.

פורסם

לעזאזל עם העלילה הזאת!

מה דעתכם על הסוף של ACT 1?!

ספוילרז~

לא מספיק שאחותי מתה מתחילת המשחק! סבבה, ניתן להם אחת. עכשיו גם אחי מת ל-TAINT?! מסכנה אימא. >:

ספוילר:

זה בסדר גם את אימא שלך הורגים אחר כך. :lol:

[br]פורסם בתאריך: 11.03.2011 בשעה 22:54:43


-חבל לי על העצבים שלי. אני מעדיף פשוט ליהנות ולא לחזור על אותו קרב שוב ושוב ושוב, עד שאני אצליח.

בלי קושי אתה לא לומד להילחם ביעילות.

וכשאתה כן נלחם ביעילות אז רוב הסיכויים שלא תצטרך לחזור עליו.

עניין האיזון במשחק מאוד חשוב, אם זה נהיה קל מדי אין אתגר ואין סיפוק.

לדעתי כל מי ששיחק במשחק הקודם טוב יעשה אם ישחק על HARD מההתחלה.

ואפשר גם להעביר לNIGHTMARE כשמצליחים ליצור קבוצה חזקה של ממש.

אם אתה עובר את הקרבות הקשים בלי להשתמש בשיקויים אז אתה יושן.

פורסם

כן כשאמרתי "מסכנה אימא" התכוונתי שהיא מתה. BIOWARE כאלה אכזריים!

לא יודע. אולי ב-RUN השני שלי אני אנסה על קשה. על NIGHTMARE אני בחיים לא אנסה, אין לי כח לסדר אותם שלא יפגעו מ-AOE זה פשוט יקח את כל הכיף מהמשחק.

פורסם

אתה יכול לשנות תוך כדי משחק.

אם תשנה אתה תראה שHARD זה ממש לא קשה כמו שאולי נדמה לך.

פורסם

עזבו את הBONUS ITEMS ו הDLC שמביאים חפצים.

גם ככה הכל נהיה לא רלוונטי כשהזמן עובר והם מתיישנים.

הקושי הוא חלק חשוב בהנאת המשחק.

שימו על HARD מההתחלה ואל תורידו את זה גם אם תתקלו בקרבות קשים במיוחד.

אין קרב שלא הצלחתי לסיים בסופו של דבר.

ככה יש אתגר וסיבה להשתמש בשיקויים לשדרג חפצים ולהתאמץ בקרבות

מעניין שאתה ואף אחד אחר לא שם לב לטעות שחזרת עליה שוב ושוב.

יש בדיוק אותו מספר בקבוצה כמו במשחק הראשון.

אתה+3, שזה אחד מכל סוג עם אפשרות להחליף את הסוג שבחרת לראשי (מבלי לאבד איזון).

בסופו של דבר רוג הוא חלק אינטגרלי מכל קבוצה.

במשחק הזה VARRIC עושה המון נזק, אולי יותר מכולם (חוץ ממני).

ואיך אפשר לוותר על איזבלה הסקסית...

לגבי המשחק באופן כללי הוא מאוד מוצלח.

הרבה יותר זורם מהקודם, והרבה פחות מעיק.

הקרבות יותר מהנים.

המון זמן התבזבז במשחק הקודם על התעסקות עם הINVENTORY.

קטגורית הזבל היא דבר נהדר שחוסך הרבה זמן.

וגם את צימצום ההתעסקות עם החפצים של הקבוצה אני רואה בחיוב.

ההתאמה ופיתוח יכולות הדמויות עדיין קיימת במידה לא קטנה.

רק שעכשיו לא צריך להתעסק עם הקבוצה יותר ממה שצריך להתעסק עם הראשי, וזה דבר מעולה כי הם שלושה וגם ככה זה מאוד מעיק.

וגם יותר קל לעשות סדר בחפצים ולדעת מה לשמור ומה לא.

פחות התעסקות עם שטויות ויותר אקשן בלי לאבד שום דבר חשוב, מה יותר טוב מזה ?

מוזר, משום מה הייתי בטוח שבמשחק הראשון היו רק שלוש דמויות בקבוצה כולל הדמות הראשית. טוב עבר לא מעט זמן מאז ששיחקתי בו ויכול להיות שהתבלבלתי עם MASS EFFECT...

אבל בכל מקרה הגנב במשחק הראשון היה מאוד לא שימושי לדעתי ולדעת הרבה שחקנים (לכן חיזקו אותו ב DA 2). היתרון היחיד שלו היה בפריצת מנעולים וזה ממש לא היה הכרחי עבור שום משימה, רק בשביל אוצרות מסוימים שגם זה לא היה ממש חשוב ויותר היה עדיף פשוט לקחת דמות חזקה יותר במקום הגנב, במיוחד שהקרבות במשחק הראשון היו הרבה יותר קשים.

אני מסכים ש DA 2 הרבה יותר זורם וכיפי לגבי הקרבות וניהול הדמויות, אבל לדעתי העלילה הרבה פחות מוצלחת מהראשון.

אתה לא ממש מרגיש חלק מסיפור גדול יותר כמו במשחק הראשון. השעות הראשונות של המשחק בכלל די משעממות והמשימות שגרתיות לגמרי.

והכי חשוב, אין לך ממש הרבה בחירות חשובות ויכולת להשפיע על העלילה. אפילו כמעט שאין לך אפשרות לבחור בין להיות טוב או רע כמו ברוב משחקי התפקידים. למעשה רוב הבחירות בדיאלוגים נוגעות רק לצורת הדיבור שלך בשיחה (נחמד, חצוף, ציני) אבל הבחירה היא כמעט תמיד אותו דבר.

מוזר שהם השקיעו כל כך הרבה במשחק אבל לא טרחו באמת לתת לך מגוון יותר גדול של אפשרויות. מבחינת הסיפור עצמו המשחק ממש ליניארי וזאת האכזבה היחידה שלי ממנו. זה עדיין משחק ממש טוב, אבל היו יכולים בקלות להפוך אותו למצויין אם היו שמים יותר דגש על הצד של "משחק תפקידים" כמו שזה אמור להיות.

פורסם

המשחק הזה זה פשוט צעד אחד קדימה וארבעה אחורה.

-הבחירות לא חשובות (אמא שלך תמיד תמות, אתה תמיד תהרוג את הקוסם הראשי ואת מרדית', הקונארי תמיד יפלשו אפילו אם אתה דיפלומטי מאוד)

-בגלל שהם הגבירו את קצב המתקפות אז האויבים מתים מהר יותר, מה שהוביל לגלי ספון של אויבים שעושים ספון משום מקום.

-לוחמים קופצים 3 מטר באוויר עם חרב ענקית בשתי ידים כמו איזה משחק יפני.

-יש רק 3 בחירות דיאלוג, טוב רע וציני.

-אותם מבוכים שוב ושוב, הם מיחזרו אותם בלי שום בושה.

מה שהם עשו טוב זו מערכת יכולות טובה יותר ומערכת יחסים טובה יותר, עכשיו לא צריך להתחנף לדמויות בשביל יכולת מיוחדת.

פורסם

הגלים של האויבים והכמות הגדולה שלהם זה תענוג צרוף לקוסם עם השקעה בFORCE MAGIC.

הגלים מאפשרים קרבות מתמשכים עם הרבה אקשן בלי לאבד איזון.

זה שהם עשו שהם סתם מופיעים (ולא תמיד במיקום אלגנטי) זה לא אידיאלי.

היה עדיף שהיו יוצאים מדלתות או קופצים משבילים שהשחקן לא יכול להגיע/לעבור בהם (סטייל BORDERLAND).

ולמרות זאת הקרבות מהנים מאוד.

זה לא נכון שיש רק 3 בחירות דיאלוג, לפעמים יש יותר (profession, companionm, etc), והבחירות יכולות להוביל לאפשרויות בחירה שונות.

הבחירות כן חשובות וכן משפיעות על התוצאות, רק לא בכל דבר ודבר.

לגבי אותם מבוכים ומפות שחוזרים שוב ושוב עם שינויים קלים וחסימות ופתיחות מעברים.

הביקורת לגיטימית.

אבל תחשבו על זה רגע... אם צריך לבחור בין פחות תוכן במשחק לבין קצת מיחזור מפות, מה תעדיפו ?

כמובן שעדיף גם וגם.

אם הם היו בונים מנוע שמקל עליהם ליצור מפות שונות (אפילו רנדומליות) ללא צורך בהשקעה רבה של כוח אדם, אז זאת לא היתה בעיה.

אולי הם היו לחוצים עם הזמנים והקריבו דברים מסוימים בשביל דברים אחרים.

תמיד יש מגבלות זמן ותקציב.

אפשר לעשות 10 אפשרויות לכל דבר ודבר ומשם עוד 10 סדרות השתלשלות אירועים שונים שיובילו לבחירות שיובילו לדברים שונים ושונים ועוד ועוד ועוד ועוד.

קשה מאוד להגיע לרמת גימור טובה כשיש אין סוף אפשרויות.

זה אפילו לא עניין של הקרבה, זה עניין של השקעה.

על מה משקיעים יותר.

מה סדר העדיפויות.

עוד כמה חודשים של פיתוח היו עושים טוב למשחק, בזה אין ספק.

האם זה היה משנה באופן מהותי את הסך הכל ? לא באופן מהותי.

אז קחו דברים בפרופורציות.

הביקורת לגיטימית.

ובסופו של דבר צריך להסתכל על המשחק ועל מה שכן יש בו.

לדעתי הוא הרבה יותר מוצלח ומהנה מהראשון, והוא 4 צעדים קדימה וצעד אחד אחורה.

[br]פורסם בתאריך: 12.03.2011 בשעה 08:42:54


שטויות בצד....

למישהו יש טיפים לגבי BUILD טוב לקוסם ?

כרגע אני מושקע בELEMENT וFORCE.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים