Dragon Age 2 - הדיון הראשי - עמוד 2 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dragon Age 2 - הדיון הראשי


~BaRaK~

Recommended Posts

  • תגובות 240
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הROGUE הפך לASSASSIN, דבר מקובל בתחום הRPG. הם לא יכלו להשאיר אותו כמו במשחק הקודם, הוא היה די מיותר.

בקודם יכלת לבחור שתי התמחויות לדמות כך יכלת לבחור אם להיות אססין או רווג יותר סטדנרטי. ניראה שכאן עשו את הבחירה בשביל השחקנים וזה מאכזב.

אגב - בקודם אם יודעים לשחק את הרווג הוא יכול להיות מאוד חזק. כרגע אני משחק עם לליאנה בחבורה עם Longbow.

Combat Stealth+ Aim + Arrow of Slaying = 697 damage

בכלל תחפש בגוגל overpowered rouge dragon age origins ותראה מה תקבל :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה לעשות, אחת הטענות כלפי המשחק הקודם הוא שהROGUE חלש מאוד לעומת הדמויות האחרות, והקוסמים חזקים מאוד.

לא חושב שהוא חלש מאוד אבל אין ספק שלוקח זמן להבין איך להשתמש בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תשכח שברמות הגבוהות המשחק ממילא היה קל מדי. תחשוב על קוסם ברמה של הROGUE שהזכרת קודם, הוא היה מנצח צבאות שלמים לבד.

כמה שזה עצוב זה נכון, במיחד עכשיו כשגיליתי את Storm of the Century ו- Entropic Death

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למכור. זה מתחיל להטריף אותי כל הזבל הזה. במיוחד שזה שווה גרושים. אבל אני לא יכול שלא לאסוף! אני פשוט חייב. >:

הטענה היחידה שיש לי כלפיי המשחק, משהו שבאמת מפריע לי. זה המיחזור הנוראי של מפות ועיצובים. זה פשוט נותן הרגשה של משחק זול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגנב היה די חלש במשחק הקודם, נכון שברמות גבוהות ובשימוש בכישורים מסוימים הוא היה יכול להיות חזק, אבל תמיד היה עדיף יותר להשתמש בלוחם או קוסם במקומו. בעיקר בקוסמים שהיו גם ככה מאוד חזקים במשחק הקודם. האמת שלמרות מה שאמרו על איזון במשחק השני אני חושב שגם עכשיו הקוסם הוא הכי חזק, אבל בגלל שאפשר לקחת בקבוצה ארבע דמויות ולא שלוש כמו בקודם אז כבר יותר הגיוני לקחת גם גנב לפחות בשביל שיפרוץ מנעולים.

שיחקתי כבר 17 שעות במשחק וסה"כ אני מאוד נהנה ממנו. לדעתי ברמת המכאניקה של המשחק הוא ממש מצויין ולא פחות טוב מהראשון, החסרון היחיד שלו הוא שהעלילה פחות מוצלחת ויש הרבה פחות אפשרויות בחירה משמעותיות. זה עדיין משחק תפקידים מצויין וממכר אבל היו יכולים בקלות להפוך אותו ליותר מעניין אם קצת היו מוסיפים יותר אפשרויות בחירה ויותר הסתעפויות בעלילה הראשית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלש יחסית. כמו שהוא אמר, תמיד היה עדיף להשתמש בקוסם או לוחם.

אין ספק שהם מיהרו עם המשחק הזה, לדעתי היה צריך לתת לו עוד שנה מינימום.

זה מה שקורה שמפיצה גדולה כמו EA קונה חברה טובה כמו ...

EA עם כבר הרבה מאוד זמן, וגם את הראשון הם הוציאו עם EA....

ובכלל, EQ סבבה מהבחינה של יחסי מפתח-מפיץ. EA נותנת המון חופש פעולה למפתחות שלה, והיא סלחנית כלפיהן. לא רבות המפיצות שיתנו למפתחת לחרוג במאה מיליון מהתקציב או יאפשר איחור של שנה בפיתוח....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

EA ממש לא נותנת חופש פעולה, היא יותר גמישה מבעבר (מחזורי של שנה-שנה וחצי שבקושי אפשרו למפתחות לעשות משהו) אבל רחוקה מלהיות גמישה. היא גם נדחפת יותר מידי למפתחות, משנה יותר מידי דברים ודוחפת אותם, לרוב לא לכיוון הנכון...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...