מישהו כאן פעם התנסה בCouchSurfing? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מישהו כאן פעם התנסה בCouchSurfing?


UponTheRose

Recommended Posts

למי שלא מכיר, COUCHSURFING זה מונח למגורים של מישהו שבו אפשר ללון במדינה זרה שבה אתה מטייל...

משהו מאוד נחמד אבל אני חושש שזה מסוכן, מישהו פעם ניסה את זה? זה בטוח?? איך זה באמת הולך?

תודה לעונים :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו איזה שטויות , יש לי חבר טוב שהרבה זמן משמתמש בשירות, גם טס לאנשים אחרים וגם אירח, וזה לא שאתה טס לבית אנונימי שאין לך מושג לאן תגיע , אתה מדבר עם הבן אדם מתאם , לפעמים בכלל אתה מגיע לבית ריק שמישהו טס לחודש ומציע את הדירה שלו כאכסניה לכל מי שבא (אני לא הייתי עושה זאת חח) .

זה בדרך כלל אנשים סבבה עם ראש פתוח ומאוד כיפים , אני לא חושב שצריך לפחד פשוט צריך לזרום .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר שלך מספר אמת , גם לחברי הגיעו שתי גרמניות , הפנים לא היו משהו אבל בו נגיד שהן מאוד זרמו ... לפעמים צריך לדעת להתפשר.

אם אתה באמת מעוניין בשירות אני באמת ממליץ זה כיף ,אתה פוגש אנשים כיפים ומטייל בעולם , זה יותר בכיוון של אירופה ו ארה"ב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני מוכרח לציין שזה הרבה יותר פופלרי בעולם מפה. אנשים חברותיים יש מלא,וכמו שיש מלאכי שביל בארץ שנהנים מחברת מטיילים בשביל ,יש כאלה בעולם.

האתר שלהם הוא מעולה. אני למשל נרשמתי וישנתי אצל ארגנטינאית חמודה בבואנוס. בהתאם לגבולות שלך אתה יכול לבחור אצל מי תתארח ואיפה,אפשר לדבר איתם בהודעות ולהירגע.

גם אם נרשמת רק כדי להתאכסן זה בסדר גמור ואין איזה מערכת נגד זה. חברים שלי שכן אירחו מאוד נהנו,אולי לא כל פעם הם אירחו שתי דוגמניות על לשלישיה משוגעת,אבל יש אחלה אנשים וזה כיף למי שיש קצת זמן פנוי. (וכן,מגיעות תיירות כוסיות לפעמים) ככה שזה ממש לא רע ואני ממליץ בחום למי שיש זמן,או רוצה לחסוך בעלויות בחו"ל (יש לי ידידה שכל הטיול שלה היה ככה בדרום אמריקה...והיא ממש נהנתה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאוד תומך בדברים האלה, וואלה מתחשק לי איזה שלישייה, אבל עם כל העניינים האלה לפי דעתי זה לא שווה את הסיכון

עדיף לשלם 10 דולר ללילה במוטל מאשר ללכת ללא נודע ולצפות לטוב :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה רע בזה? קצת מציק אבל אחד הדברים המצחיקים שיצא לי לעשות. (שאם כבר נכנסנו לנושא אז המקלחות באכסניה היו גם משותפות, כאילו תאים נפרדים אבל אין הפרדה מקלחות בנים\מקלחות בנות ואיזה יום בבוקר יוצאת מהמקלחת לידי איזה ספרדיה כוסית ברמות אחרות עם תחתונים וחזיה ואני כולי מצחצח שיניים ומחייך אליה ;D)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי רוב המגיבים פה ראו יותר מדי סרטי אימה... :screwy:

או יותר מדיי סרטי פורנו. כנראה שהגולש הממוצע באתר יעשה קאוץ' סרפינג בשביל סיכוי לזיון ולא בגלל השיקולים החברתיים/כלכליים ההגיוניים...

go figure

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...