MSI and HWzone Israel Official BF:BC2 Server - עמוד 14 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

MSI and HWzone Israel Official BF:BC2 Server


SimonSays

Recommended Posts

  • תגובות 385
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא ריאלי, איך תאכוף את זה? וגם נהיה השרת הראשון שעושה את זה, אז... מה גם, שאני לא רואה בעיה בשימוש של זה נגד ח"יר, נכון זה מעצבן (לא פחות מצלפים) אבל ככה זה המשחק :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מישהו נמצא במבנה וקשה לפגוע בו אני לא רואה סיבה שלא יהיה אפשר לירות עם RPG :nixweiss: בכל מקרה ברוב המקרים הוא לא ימות מזה, רק יפצע מספיק בשביל שיהיה קל להרוג אותו.

שיחקתי עכשיו בשרת, מזמן לא ראיתי משחק כל כך טוב, יותר מ 90% מהשחקנים שיחקו הוגן (כולל התקמפרויות וכו'), המשחק היה זורם, 2 הקבוצות נלחמו כל הזמן והיה צמוד יחסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי הרגע מישהו בשרת עם חשד לצ'יטים, הכינוי היה takatakatakataka או משהו כזה. הוא שיחק עם רובה צלפים והרג אותי ועוד כמה 3 פעמים רצוף, גם כשניסיתי להתחיל בנקודה שונה במפה. כל פעם ישר הייתי מת, בלי סימנים על המסך בלי צלילים של פגיעה, רק רואים את התנועה שיש כשמתים ואז מופיע השם שלו (לא רואים אותו ב KILLCAM).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, חשד... היה לו רצף מוזר וחסר היגיון. מצד שני כל הזמן לא ראיתי אותו ב KILLCAM אז יכול להיות שזה גם היה באג או חוסר מזל :P אתה חייב להודות שזה מוזר שלא משנה איפה התחלתי הוא הרג אותי על ההתחלה לפני שבכלל הספקתי לזוז :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא באמת בדקתי את הדברים האלה, ראיתי שאני לא יכול לזוז אז יצאתי :P חוץ מזה יאוש יכול לגרום לאנשים לעשות דברים מוזרים :lol: כשאתה משחק הרבה ב COD אתה מתחיל להתרגל לילדים כאלה...גורם לך גם לחשוד בכל שחקן שאתה רואה :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההודעה אמורה להיות כתובה במרכז המסך בגדול, לא זכור לי שראיתי הודעה כזו אבל זה ההסבר הכי הגיוני שראיתי עד עכשיו :lol:

זה היה תחילת משחק ובחרתי צלף אז יכול להיות שהייתי החמישי ולא ראיתי את ההודעה :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...