Battlefield 3 - דיון מקדים - עמוד 272 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון מקדים


Dima67

Recommended Posts

  • תגובות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חשוב לשים לב שישנה כמות נכבדה של שרתים שלא מריצים PB אך הם עדיין Ranked ומעדכנים את הסטטיסטיקות. ככל הנראה ש DICE מאפשרים זאת עד שהבעיות עם ה PB ייפסקו.

וכן SeaMonster, הנשקים נפתחו מיידית עם הרצת המשחק לאחר ה Redeem.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חייב להודות, במפות עם פחות שטחים פתוחים כמו המפה של השוק (לא זוכר את השם), המשחק רץ לי נפלא. הלוואי וזה היה במפות הפתוחות כמו CASPIAN, פשוט תענוג.

חייב לקנות מעבד חדש. >:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משעשע. בייחוד כשרוב הזמן השחקן שמקליט מנסה לסנוור אותו עם ה Tactical Light, וזה פשוט לא משנה דבר.

כפי שציינתי - אע"פי ש PB לא באמת שווה משהו, נסו להמנע משרתים שלא מריצים אותו, הם פשוט מושכים את כל אותם צ'יטרים אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אני כנראה אעשה את זה, תודה על המידע שיש שרתי RANKED בלי PB. למרות שנראה לי שבפילטר עשיתי רק PB.

בכל אופן עוד כמה דעות על המשחק

יש מפות שאפילו ב-CQ זה נוראי לשחק לדעתי, כמו METRO או PEAK. אין באמת חופש בחירה של לאן ללכת, או שאתה רץ קדימה או שאתה רץ אחורה. :nixweiss:

החלון צ'אט במשחק כרגיל מציק, במיוחד אם יש הודעות אוטומטיות מהשרת.

קרה לי כבר פעמיים שהסכין לא עבדה, די מציק. מצחיק ש-BC2 זה אף פעם לא קרה לי כששם זה הרבה יותר נפוץ.

הרתע והנזק שכל כדור עושה מושלם לדעתי. מטווח קצר הכל תלוי במי יותר מהיר ואפשר פשוט לרסס. אבל ככל שהמרחק גדל בהחלט מרגישים ברתע ניכר, אין ספק שהשחקן הטוב יותר ינצח בירי בטווח רחוק. ;D

טיפ קטן, משהו ששמתי לב. אין לי מושג אם זה היה ככה ב-BC2, אבל יש אנימציות שונות כשאתה מטעין את הנשק, תלוי בכמה כדורים נשאר. אם נשארו 0 כדורים אז האנימציה תהיה אחרת, ארוכה יותר (כמו במציאות למען האמת). אז תמיד תשאירו לפחות כדור אחד אם כל שנייה חשובה לכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק הזה הפך להיות יותר גרוע מ COD יותר נכון COD עם כלי , במפות הגדולות למשל עם 64 שחקנים רוב האנשים משחקים באגואיסטיות , לעולם לא תראה אנשים שזורקים medkit או ammo , רוב הזמן הייתי צריך להתחנן או "לירות" בבן אדם , אבל רוב המקרים זה לא עבד .

חוץ מזה אני רואה המון אנשים שלוקחים גיפים נוסעים לבד , יצא לי כמה פעמים שהייתי "תקוע" עם עוד כמה אנשים בבסיס כי כל הרכבים נלקחו .

כל-כך עצוב שמשחק שדוגל בקבוצתיות נהרס ככה .

כבר ניתקלתי במצב של ציטרים לצערי עם PB בgas station למשל ב CB מישהו טווח בי כשהוא "תלוי" על האטנה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד יש צ'יטרים, לא מבין למה זה מדהים אותכם כל כך :P זה לא שב BC2 זה לא ככה, עוד ב BETA לחצי מהמשחקים היה סוג של WH.

בקשר לשחקנים, ככה זה שכל מי שמשחק COD עובר ל BF, הם לא יודעים מה זה MED KIT ו AMMO, אתה יכול לסמן שעה ואף אחד לא יזרוק לך מה שאתה צריך, אנשים גם לא מחיים אותך, רצים לידך כמו מוגבלים. תנסה גם בתחילת משחק RUSH לפוצץ M-COM (או איך שלא קוראים לזה עכשיו), כולם רצים איתך ואז כמה מטרים לפני עוצרים בסלעים או בכל הגנה אחרת שיש להם, אף אחד לא עוזר ואף אחד לא מנסה לנצח...

הסכין זה בעיה ידועה (היה גם ב ALPHA וב BETA), קורה גם עם הנשקים האחרים אבל אז זה פחות מורגש. כניראה שלא יסדרו את זה, אבל זה לא קורה הרבה.

על הירי אני מסכים איתך 100%, ככה הוא אמור להיות בכל המשחקים.

בקשר לטעינת , זה משהו חדש, לא היה ב BC2. יש עוד משהו שהם הוסיפו, אם אתה מכניס מחסנית חדשה ונשאר לך כדורים לפני זה אז יהיה לך 31 כדורים (ONE IN THE CHAMBER). בכל מה שקשור לנשקים הם עשו עבודה מאוד טובה הפעם (חוץ מהעיצוב למרות שגם בזה יש שיפור).

ב RUSH אין כל כך בחירה בכללי, יש לך כמה דרכים קדימה וזהו, בגלל זה גם קוראים לזה RUSH :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא דיברתי על RUSH דווקא, אלא על CQ. אפילו ב-METRO או PEAK במצב CQ זה פשוט משעמם, זה או לרוץ קדימה או לרוץ אחורה. אין באמת חופש כמו ב-CASPIAN או FIRESTORM.

אם אתם מחפשים טיפה פחות אגואיסטיות תנסו שרתים לא ישראליים. אני יודע שזה הכללה אבל אין מה לעשות. יש שחקנים טובים בקהילה, אבל הרוב המוחלט יושב באיזה פינה עם סנייפר ולא זז. בשרתים אירופאיים אני באמת מרגיש שאנחנו רצים מדגל לדגל ולא מחפשים את ההריגה הבאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל כשהפינג עולה יש גם יותר פעמים שהפגיעה לא נרשמת. חוץ מזה שגם בשרתים של אירופה לא חסר צלפים ב PRONE.

יש מפות במשחק שעשו יותר בסגנון COD בשביל לנסות להביא עוד שחקנים, לא מבין איך אפשר לעשות CQ ב METRO :P מפה צרה מידי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח חזק ... התקשרתי עם EA בצ'ט תמיכה שלהם והחליפו לי סידיקי מהסידיקי הרוסי של CDKEYHOUSE לסידיקי באנגלית LIMITED EDITION... חחח אח שלי קנה את זה ב- 25$ לפני 4 חודשים. :lol:

כל מי שקנה, שווה לנסות לעלות מולם בצ'ט. מה שכן, אסור להזכיר שזה נקנה מ CDKEYHOUSE... פשוט להגיד שקניתם הורדה דיגיטילית וזה יצא ברוסית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שהכללתי בנוגע למה שאמרתי מקודם. אבל זו האמת לדעתי. ה-W/L שלי ב-BC2 היה הרבה יותר גבוה בשרתים אירופאיים ו-K/D ממוצע. בשרתים ישראליים היה לי בדיוק ההפך, אבל ממש 180 מעלות.

עם הפינג אף פעם לא הרגיש לי בעיות. תמיד נהניתי ב-BC2 בשרתים אירופאיים ואף פעם לא הרגשתי שהם ביתרון עליי. אולי זה היה המצב, אבל תמיד נהניתי. אין כמו לנצח אפילו עם סקור קקה מאשר להפסיד לא משנה איזה סקור יש לך.

יש שחקנים טובים ורעים בכל מקום. אבל אני מרגיש שבאירופאי זה יותר משחק קבוצתי, פחות TDM. אם רק כל מי שרוצה רק הריגות היה עובר ל-TDM ועוזב את CQ היה מצוין לדעתי. :)

דבר אחד שחסר לי ב-BF3 זה המסכים WIN או LOSS שהיו ב-BC2. עכשיו שחושבים על זה זה היה מאוד נחמד. המסך שיש עכשיו הוא מאוד.. DULL לעומת מה שהיה BC2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכולם!

היום התקנתי את המשחק דרך אוריג'ין ואחריי כמה דקות המשחק נתקע ...

כבר שנה שאני משחק בBFBC2 ואף פעם לא היו בעיות

לא נראה לי שזאת בעייה של חומרה אבל בכל זאת הנה היא:

Toshiba L505 13z

Intel i3 M330 2.13GHz

DDR3 4GB 1066MHz

1GB ATI Mobile 5165

תודה רבה לעונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...