Battlefield 3 - דיון מקדים - עמוד 109 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון מקדים


Dima67

Recommended Posts

  • תגובות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה לא קרה אף פעם. למה שזה יקרה עכשיו? יש סיכוי, אבל לא גדול. התחיל אותו דבר או שכולם שכחו על זה? וכולם גם שנאו את בהתחלה.

אני חוזר שוב. אם BF 3 יהיה טוב, אני אקנה אותו לא משנה כמה תכנות אני צריך להריץ ברקע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאשים את הספקית הנכה שלך לא את STEAM. חוץ מזה שאצלי הוריד על 550 במקום על 800, לא מדהים, במיוחד לא לשירות חדש שלא כל כך בשימוש. שלא לדבר על זה ש EA ידועה בזה שהיא תמיד מקצה פחות שרתים ממה שצריך למוצרים שלה.

בקשר לזה שגם בהתחלה לא היה משהו. הייתה התוכנה הראשונה מהסוג הזה, הם הקדימו את כולם בכמה שנים טובות. EA נכנסים לשוק הזה באיחור של 8-9 שנים, עם תוכנה שיש לה את אותן בעיות שהיו ל לפני 8-9 שנים. אם הם היו רציניים הם היו עוברים על מה שחברות אחרות עשו (IMPULSE, MS, וכו') ובודקים מה כל אחת מהן עשתה כמו שצריך ומה לא. לא נכנסים לשוק באיחור עם מוצר שתואם למה שהיה לפני קרוב לעשור :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי כבר כל שרת אירופאי שמוצע שם. במקרים נדירים קיבלתי מהירויות שפויות מ UK, אך לא מגרמניה.

אני החלפתי את כל השרתים האירופיים האפשריים ב והמהירות הטובה ביותר אני מקבל מבלגיה. אתמול בלילה זה הגיעה ל1.3 MB/S ובדרך כלל אני מוריד סביב 1.0 MB/S.

דרך אגב, לא מזמן הורדתי מחדש את MOH מORIGIN וקיבלתי 1.0 MB/S. בעיניי לא גרוע בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באורנג' אני לא מצאתי שרת מסויים שעובד בצורה הכי טובה. בחלק מהזמן השרת של ME עובד מושלם, בחלק מהזמן אני עובר למדינות שונות באירופה, צרפת בדרך כלל עובד כמו שצריך.

זה מה שקורה ששנותנים רישיון לכל חברה שרוצה, יש הרבה חברות שאף אחת מהן לא מנסה לתת שירות כמו שצריך כי הן יודעות שכל האחרות בדיוק אותו חרא. למרות שאורנג' לפחות מנסים, ברוב הזמן האינטרנט עובד כמו שצריך וברוב המשחקים אין בעיות בכלל. מה שמפריע זה שמשום מה לטורנטים יש העדפה על פני משחקי P2P (כמו MW2) והורדות ישירות, הם צריכים לסדר את זה...אין שום סיבה שמהירות ההורדה בטורנט תיהיה טובה יותר מהמהירות ב MEGAUPLOAD (שבעבר תמיד היה מוריד על MAX והיום בחלק מהשעות מוריד על מהירויות שגורמות לי לבכות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי יחסית זול ($30), לעומת זאת שעכשיו אפשר לקנות אותו ב $14-15

שיחקתי בטא ואהבתי אותו. כמו כן שם של DICE קנה אותי. אבל המשחק הזה הוא פשוט כישלון אמיתי :bash: אני משחק בו לפעמים והוא לא כזה גרוע, פשוט יש הרגשה שהוציאו אותו לא מוכן אם מעט מאוד מפות ובכלל מעט תוכן למשחק שעלה $59.99.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...