Battlefield 3 - דיון מקדים - עמוד 73 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון מקדים


Dima67

Recommended Posts

  • תגובות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הם בדרך כלל משנים את ה HUD כל חודש.

ONE HIT KILL זה חרא, בכל משחק, אבל זה לא משנה את העובדה שהפגיעה ב BC2 מרגישה חלשה מידי ושבכללי הנשקים מרגישים כמו רובי צעצוע, העיצוב והסאונד שלהם גם לא עוזר במיוחד.

תגיד מה שאתה רוצה, ב COD אתה יכול להתחיל לשחק שנה אחרי שהמשחק יצא ואתה לא תרגיש שיש לך חיסרון על פני שחקנים ברמה 50/70 (הרמות הכי גבוהות ב BO ו MW2), ב BC2 זה מאוד בולט. לא כי אין לך את ה SKILL שדרוש בשביל לשחק, רוב הנשקים בהתחלה פשוט לא גרועים בהשוואה לנשקים בהמשך ויש יותר מידי תוספות שכאלה שהתחילו לשחק מוקדם או שיחקו הרבה. זה גורם לזה שאם אתה מתחיל חודש אחרי מאוד קשה לך להתקדם (בעיה דומה ראיתי ב HOMEFRONT שהלך על משהו בין COD ל BF, להגיע לרמה 20 היה מאוד קשה אבל משם הכל זרם הרבה יותר טוב והמשחק הרגיש הרבה יותר קל, מאוזן וטוב).

אם המשחק שלך גורם לזה שלשחקנים ברמה נמוכה יש חיסרון מורגש כניראה שלא עשית עבודה טובה באיזון של המשחק :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מהי ההגדרה שלך ל-FPS גבוה. אבל בכל זאת, לדעתי, אתה תוכל בלי בעיה. קח בחשבון שאין עדיין דרישות רשמיות וזוהי רק השערה. ם:

:hizuk:

.........

לדעתי :ככה צריך באמת להיות, שלשחקנים חדשים יהיה חיסרון מורגש- ועל ידי התרגלות מתקדמים.

מה שנחוץ לי שיפור בBF3 מאשר BC2 . זה תזוזת השחקן שתהיה טיפה מהירה יותר כולל החלפת נשקים.. והריגה די באמצע ( בין BC2 לCOD ).

שהמפתחים יקחו אותי ואני מבטיח להם שהמשחק יצליח ויעלה על BF 2 חחח :silly::hat::silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור אתה פוסל את כל הבעיות שאמרתי למרות שאם זה היה IP חדש ולא BF אף אחד לא היה קונה את המשחק בגלל הבעיות האלה וכולם היו אומרים כמה זה לא משחק טוב. זה לא ש COD הרבה יותר טוב, המשחקים האחרונים בסדרה ה HIT BOX לא היה טוב וכל משחק שיוצא המכרת זיהוי פגיעה יותר ויותר שבורה ולא מדוייקת.

בקשר לשאלה שלך, יעבוד אחרי שבוע.

מה?! זה ממש לא נכון, שיחקת ב-Flashpoint המקורי? המשחק היה מפוצץ באגים, חלקם היו נוראיים. זה משחק שכל משימה חוץ נקודות שמירה, יש לך רק שמירה אחת לכל המשימה (שאפשר להשתמש בה רק פעם אחת), וכל משימה היתה יכול להימשך מעל שעה בקלות. כמעט כל כדור הורג (חוץ מאשר בגפיים). והסקריפטים של המשימות לעיתים קרובות מידי היו נתקעיים והמשימה לא היתה מסתיימת למרות שביצעת את כל המטרת. וזה עוד בלי להתחשב בכל שאר הבאגים במשחק. ואתה יודע מה, הוא עדיין קיבל ציונים טובים ונחשב למשחק מוערך.

רוב הבאגים שיש ב-BF על שלל כותריו, אינם רציניים בכלל. הם אולי מציקים פה ושם ומונעים ממנו להיות משחק תחרותי ברמת של Q3 \ UT, אבל ממש לא ברמה שאם זה היה IP חדש אף אחד לא היה משחק בו.

ואת חי בסרט אם אתה חושב שתוך שבוע הוא יעבוד. ב-BC2 לקח שבועיים עד שהוא התחיל לעבוד, לעבוד כמו שצריך לקחת מעל לחודש. ב-BF2 זה היה הרבה יותר גרוע, לקח משהו כמו חצי שנה עד שהוא תפקד באופן מלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב BF2 היו צריכים חצי שנה, ב BC2 היו צריכים חודש, ב MOH זה גם היה בסביבות החודש. הם מתקדמים כל פעם (חוץ מ MOH שיצא דיי צמוד ל BC2) אז הגיוני שהפעם זה יהיה שבוע או שבועיים במקרה הרע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו אתכם מהסטרים של EA. בטח שידור חוזר של כל הטריילרים + ראיונות גרועים. בואו לראות את SC2 ב-DREAMHACK, פשוט מצוין! ;D

וואי הסבתא בסרטון שהביאו פה הרגה אותי! איזה LOL קיבלתי! :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...