Battlefield 3 - דיון מקדים - עמוד 68 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 3 - דיון מקדים


Dima67

Recommended Posts

אם יוציאו את התוסף לצלפים לדעתי זה יהיה בסדר, רובה נוסף זה לא מה שיהרוס את המשחק וגם לא ה Flechette ammo או ה DAY 1 DAO-12.

בסופו של דבר לכולם יהיה DAO-12 ולא יודע כמה זה ישנה אם אפשר לפגוע דרך עץ או אי אפשר לפגוע דרך עץ. רובים יהיה מספיק והרובה הזה בטוח לא יהיה הכי חזק.

מצד שני הם כתבו שזה ה FLASH SUPPRESSOR היחיד שיש במשחק, זה כן יפגע באיזון כי זה יתן יתרון לא מבוטל בהשוואה לצלפים אחרים. צלפים עושים מספיק בעיות גם ככה לא צריך להוסיף SUPER SNIPER שאתה גם לא יכול ליראות כשהוא יורה.

עוד בעיה זה ההגבלה לקבוצת GAME (זה יפה שהם אמרו שאפשר לקנות ב- 2 חנויות חבל שבסופו של דבר מדובר באותה חנות רק עם שם אחר). לנו זה לא מפריע כי GAME היא אחת האפשרויות היותר טובות שיש לנו אבל כמו שהוא אמר GAME מאוד דומה ל GAMESTOP (שכניראה תיהיה זו שתמכור PHYSICAL WARFARE בארה"ב).

WTF, מי שקונה מ לא מקבל PHYSICAL WARFARE, איזה מוגבלים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בעקבות הסרטון שיניתי את עמדתי, לא לגמרי אבל חלקית. עדיין אין לי בעיה שמי שמזמין מוקדם יקבל את החבילת מפות (שמגיעה ב-LE) בחינם כל עוד היא תהייה זמינה לאחרים בתשלום. אני עדיין טוען שה-PWP לא יפר את האיזון או ישפיע על הגיימפלי באופן רציני. מה שכן מפריע לי זה שה-PWP יהיה זמין, בין אם בחינם או בין אם בתשלום, רק דרך משווקים ספציפיים. במיוחד כי מי שמעוניין ב-PWP חייב להזמין מחו"ל כי בארץ אף מפיץ לא יקבל את ה-PWP, אלא GMG.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

EA זוכה לביקורות מאוד לא אוהבדות בפורומים של , במיוחד בגלל הוצאת המשחקים שלהם מ .

ORIGIN ניראה שירות לא רע בכלל, חלק גדול מהאפשרויות שלו עוד לא הופעלו או ב BETA והוא כרגע לא כל כך יציב אבל יש לו עתיד.

לדעתי צריך להציף את הפורום שלהם בדרישה לשנות את המחירים. ברוב העולם המחירים ביורו וזה פשוט ביזיון, יורו אמור להיות בשימוש רק במדינות מהאיחוד האירופי, לכלל העולם המחיר אמור להיות במטבע שמשמש לסחר עולמי, דולר.

בהתחלה חשבתי שזה אבל אחרי שפתחתי דיון בפורום שלהם גיליתי שגם בג'מייקה, פנמה וכניראה גם מדינות אחרות צורפו לאיחוד האירופי :facepalm:

מדובר במדינות שאפילו לא קרובות לאירופה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא בדיוק החלטה שלהם...

יורו מטבע של האיחוד באירופי ומשמש רק עסקים שפועלים באיחוד האירופי ומהאיחוד באירופי (חוץ מאנגליה שיש לה מטבע נפרד משלה).

עד כמה שידוע לי EA חברה אמריקאית עם שלוחות בחלק גדול מהעולם, אני לא בטוח שהיא יכולה לבחור שמשתמשים שאין להם חנות מקומית יופנו לחנות של אירופה. אם זה היה ככה תאמין לי שגם היו יותר משמחים לשנות את המחירים ליורו.

אני דיי בטוח שהם אמורים לפתוח חנות כללית שמיועדת לכל מדינה שאין בה חנות מקומית ובמצב כזה המחיר בחנות אמור להיות בדולר שהוא המטבע המוסכם ברוב מדינות העולם (למשל היצוא מישראל תמיד מבוצע בדולרים, בגלל זה היצואנים רוצים שהדולר יחזור ל 4-4.5 למרות שזה יגרום נזק רב למדינה כי גם ככה האינפציה בארץ מראה סימנים לא מעודדים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת החלטה של EA באיזה מטבע למכור. מזמן ישראלים לא קנו שום דבר ב EA US, כי היה כתוב למטה בכתב מיקרוסקופי שהמחירים רק ל ארה"ב וקנדה.

אנחנו יכולנו לקנות ב EA UK בלירות סטרלינג, אבל עכשיו גם חגיגיה הזאת נגמרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר פשוט לא לקנות.

מזכיר לי את כל משחקי הדפדפן האלה שאתה יכול לעבוד קשה, או לשלם כמה דולרים על תמונת jpg שתיתן לך יכולות הרבה יותר חזקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאוד לא אוהב את מה שקורה. זה יכול להיות ב RPG כי לא אכפת לי שיש למישהו שריון משופר או חרב יותר טוב כל עוד אתה משחק נגד בוטים אצלך במחשב. אבל בשום פנים ואופן לא במשחק MP תחרותי.

כולם חייבים לקבל אותה סחורה, ללא מתנות לאלה שרצים לפני כתר להביא כסף ל EA

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צעד מאוד מקומם של EA ואם אתם אנשים עם עקרונות תצביעו ברגליים ולא בכיס.

אתם לא רוצים להגיע ל BF5 עם אפשרות רכישה של כל בנפרד נכון?

החוזה הזה יצא לפועל, GAME שילמו.

EA לא יצאו מזה נקי זה בטוח :P ניראה לי הם מבינים שזה לא היה צעד טוב.

תפסיקו שניה לדאוג לתוספת הדפוקה הזו ותנסו לדאוג לכלל הקונים, תכנסו כולם לפורום של נציף אותו בדרישה לחנות INTERNATIONAL עם מחירים בדולרים כמו שיש ב .

נ.ב.

למי שאומר שזכותם להפנות אותנו לחנות של אירופה, זה לא כל כך נכון גם בגלל הגבלות שונות באירופה וגם בגלל בעיות נוספות בקטע הזה. חוץ מזה אני לא בטוח שאנחנו מופנים לחנות של אירופה, אני בודק את העניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם קנינו ב EA STORE UK 100%. לאן אנו מועברים עכשיו גם לי אין מוסג. קודם ב EADM הועברתי ל EA STORE US, כרגע גם ב תוך - EADM אני רואה מחירים ב אירו :bash:

דרך אגב, ב אנו קונים ב ISRAEL וזאת החלטה של למכור לנו ב דולרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...