קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות והוא הגיע בלי חלקים חשובים מה דעתכם זה הגיוני? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי מחשב בKSP +הרכבה+אחריות והוא הגיע בלי חלקים חשובים מה דעתכם זה הגיוני?


אורן המבין במחשבים:)

Recommended Posts

ואווו אנשים טובים :yelclap:

יש לי את הזכות להיות פרנואיד :jump: והינה בזכות זה שאני פרנואיד זכיתי במתאם למסך וחסכתי לעצמי רכישה של מתאם(בטח לפחות שקל אחד של חיסכון)

אני הצטרפתי לHWZONE כי אני לא מבין במחשבים אני כמו כל ישראלי מרגיש שדופקים אותי

הרגשתי לא טוב לאחר הרכישה בשל היחס בחנות ולכן כשהגעתי הביתה והיו חסרים רכיבים שניראו לי מתבקשים הוצעתי את זעמי בפורום

משעשע ביותר לראות שהחנות "חיכתה 3 ימים לאישורי" הם גם היתקשרו אלי והסבירו לי שבשל כך שהם המתינו לי הם התעקבו בהכנת המחשב... (היתקשרו היום בעקבות הדיון בפורום כמובן) די משעשע כי למעשה מעולם לא חזרתי אליהם כדי לאשר את העיסקה אלה הם פשוט היתקשרו אמרי לי שאי אפשר לחבר את זה ככה ואמרתי להם לעשות שזה יעבוד הם אמרו שזה יעלה כ70 שח נוספים ולכן ביקשתי את פירטי הלוח באימייל כדי שאוכל להעתיק את הפרטים לפורום ולקבל מידע האם הלוחות דומים או שמוכרים לי משהו אחר לגמרי ותכלס עובדה שהמחשב מוכן..... אז לטענתם למעשה הוא מוכן בלי שאישרתי להם את זה :xyxthumbs: אייי.... רק משום שהתגובה של "בעל העניין" מלגלגת עלי אני חושב שמהותי להשאיר את הדיון הזה בפורום ולא למחוק אותו... אני אישית אוהב את KSP וזה המחשב השני שאני רוכש אצלהם ואני מרוצה

(לינק לדיון שהוביל לרכישה בKSP =יש להם גם יתרונות http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=485244.0)

(הבהרה לקפדן שירד לפרטים הקטנים-אכן כתבתי בפורום שאני צריך לחזור אליהם לאשר את השינוי אבל למעשה סגרתי איתם שהם יבצעו את השינוי ושאלתי מתי החלק יגיע לחנות כדי לדעת עד מתי יש לי אפשרות לפנות אליהם כדי לבטל את העיסקה במידה ויענו לי בפורום שזה לוח לא טוב אבל מעולם לא ענו לי בפורום ומעולם לא חזרתי אליהם הטלפון הבא שלי אליהם היה כדי לשאול למה המחשב לא מוכן עדיין והם הסבירו לי שהוא בדיוק "פה לידי ומחר הוא יהיה מוכן"+איזה משפט שאני לא זוכר שמשמעותו שהם פשוט אמורים רק לבדוק אותו ואין מי שיעשה את הבדיקה היום אלה רק מחר

ואז למחרת בבוקר צלצלו אלי ובאתי לקחת אותו)

תגובת סניף נתניה כלהלן:

1)מצטערים על כבל החשמל, הכבל המקורי של הספק לא מתאים לארץ. הוציאו אותו אך שכחו להוסיף אחר

2)הלוח וכרטיס המסך התנגשו באיזור חיבורי הSATA. הייתה אפשרות להישאר עם הלוח המקורי אך להריץ את המחשב בלי דיסקים. מכאן הבחירה ברורה.

3)כל נייר כזה או אחר שהיה עם החלקים קיים בקופסא של לוח האם. אם לא הגיע מתאם VGA-DVI זה בגלל שהיצרן לא הכליל אותו

4)לקח הרבה זמן להרכיב המחשב בגלל שהלקוח ביקש לשלוח לו "בקשת אישור החלפה ללוח אחר" במייל. החנות חיכתה לאישורו במשך שלושה ימים

5)http://www.wikihow.com/Help-Cure-Your-Paranoia

יום טוב.

במידה ושוב עובד KSP יגיב בפורום הזה וישנה את התגובה שלו רציתי שיהיה תיעוד לשטות הזו אז הינה היא כאן ואגב... ביפן זה היה גורר חרקירי :kopfpatsch: רואים שגם המוכרים בKSP ישראלים ב100%

יאללה אנשים אני מודה לכולם על הדיון הפורה למדתי המון ואני ניגש לוודא שהחלקים אכן תואמים למפרט שהזמנתי בעזרת התוכנה שהמלצתם עליה

במידה ואני אצטרך את עזרתכם תודה על כל העזרה נעים לדעת שיש למי לפנות!!! חברי קהילת HWZONE היקרים :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תגובת סניף נתניה כלהלן:

1)מצטערים על כבל החשמל, הכבל המקורי של הספק לא מתאים לארץ. הוציאו אותו אך שכחו להוסיף אחר

2)הלוח וכרטיס המסך התנגשו באיזור חיבורי הSATA. הייתה אפשרות להישאר עם הלוח המקורי אך להריץ את המחשב בלי דיסקים. מכאן הבחירה ברורה.

3)כל נייר כזה או אחר שהיה עם החלקים קיים בקופסא של לוח האם. אם לא הגיע מתאם VGA-DVI זה בגלל שהיצרן לא הכליל אותו

4)לקח הרבה זמן להרכיב המחשב בגלל שהלקוח ביקש לשלוח לו "בקשת אישור החלפה ללוח אחר" במייל. החנות חיכתה לאישורו במשך שלושה ימים

5)http://www.wikihow.com/Help-Cure-Your-Paranoia

יום טוב.

תגובה מזעזעת של החנות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Accessories‎

‎Crossfire Interconnect Cable x 1‎

DVI to VGA Adaptor x 1

‎ 6 PIN to 4 PIN Power Cable x 2 ‎

‎ Mini DP to DP Adapter x 1 ‎

1.4a 1.8 meter cable x 1 (Full Retail SKU Only) ‎

זה מה שרשום בתיאור המוצר באתר של KSP

כמו כן, בדקתי באתר של וגם שם יש תמונה של מתאם VGA לDVI

http://www.newegg.com/Product/ImageGallery.aspx?CurImage=14-102-909-Z06&SpinSet=14-102-909-RS&ISList=14-102-909-Z01%2c14-102-909-Z02%2c14-102-909-Z03%2c14-102-909-Z04%2c14-102-909-Z05%2c14-102-909-Z06&S7ImageFlag=1&Item=N82E16814102909&Depa=0&WaterMark=1&Description=SAPPHIRE%20100314SR%20Radeon%20HD%206870%201GB%20256-bit%20GDDR5%20PCI%20Express%202.1%20x16%20HDCP%20Ready%20CrossFireX%20Support%20Video%20Card%20with%20Eyefinity

לכן לא מובן לי למה הבחור לא קיבל את המתאם

רגע מה אתה רציני אני אפילו אמור לקבל כבל HDMI?

(אני באמת שואל אולי יש מצב שהכבל הזה הוא כבל פנימי או שהוא לא אמור להיות חלק מהמפרט שלי אם זה המצב אני מתכוון ללכת לסניף ולקחת את החלקים שחסרים לי אני פשוט לא יודע מה אני אמור ללכת לבקש.... יש שם עוד משהו שימושי שאני צריך לקחת? בינתיים זה כבל חשמל+מתאם למסך+קבל אני רוצה לקחת את כל מה ששלי לא רוצה שמשהו ששילמתי עליו ישאר בחנות לא סתם היצרן מביא את המוצר עם כבלים ומתאמים מסויימים)

ממתין לתשובה כדי שאוכל ללכת לשם מחר ולפתוח את הדיון הזה בסניף ולהראות להם על מה מדובר

עבדכם הנאמן

אורן :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מר סופר-חור-ישבן היקר:

בדקתי את הלינק מNewEgg, בדקתי את הפרטים על הכרטיס גם באתר של ספיר. הצדק איתך - צריך להיות שם מתאם.

אחרי זה פתחתי ארבעה אריזות שיש לי כרגע של הכרטיס המדובר - בשלושה מהם היו המתאמים אך באחד לא.

ארבעתם היו סגורים במדבקה של ספיר והיו חדשים לגמרי. גם סינים עושים טעויות מסתבר..

אם ללקוח חסר המתאם המדובר הוא יקבל אחד כזה בצירוף כבל החשמל שאותו יגיע לקחת בסניף. זה באמת לא בעיה.

Weihenstephan, (כי לא הצלחתי לעברת את השם שלך)

מספר 5 היה בתגובה ל"האם אני סתם פרנואיד ואני לא אמור לקבל עם המחשב את כבר החיבור לחשמל?"

אם הבחור נכנס לחרדה עמוקה בגלל כבל קומקום אולי זה מעיד על בעיה ואולי לא וסתם בא לו לפרוק עצבים בפומבי. ככה או ככה אפשר לטפל בזה.

היי היי חברים הפורום נועד כדי להשתפר לא כדי להשתלח אחד בשני:)

http://www.wikihow.com/Accept-Blame-when-You-Deserve-It <<<אז הינה לינק שיעזור גם לך :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Nemesis, מספיק אני מהלך על קליפות ביצים ליד האישה - אני לא רואה סיבה לייפות דברים יתר על המידה במקרים כאלו.

לא שאני מנסה להצדיק את סניף נתניה (אני לא עובד שם) אבל אליי לסניף מתקשרים עשרות אנשים בחודש ששואלים מה היה התוכן של הקופסאות והאם דבר כזה או אחר היה אמור להיכלל ביחד עם המחשב. חלקם הנכבד אף אפילו אחרי שראה את כל תוכן "קופסת השאריות" שהם מקבלים עם המחשב ברגע קבלתו בחנות. הכל אפשר להסביר בצורה מכובדת לשני הצדדים. תבינו שאף אחד לא גונב את המתאמים האלה ומוכר אותם בשוק השחור בעזה תמורת מיליונים.

עכשיו בין להתקשר לסניף נתניה ולשאול למה היה חסר כבל חשמל, מתאם, כבל או כל דבר אחר - ולבין לכתוב על זה תחביר של 100 מילים בפומבי בלי בכלל ליידע את החנות על אי-שביעות רצון יש מרחק די גדול. (אם כי אני חייב לציין שדבריו לא נכתבו בצורה השמצתית כפי שכל נושא לגבי KSP נכתב בדרך כלל)

את כל הסיפור הזה היה אפשר למנוע בשיחת טלפון אחת שהייתה מבהירה הכל. אבל מה - נהיה ישראלים עד הסוף. דפקו אותנו בכבל חשמל אז נדפוק בחזרה.

נו באמת.

שימו דברים בפרופורציה. זה כבל חשמל. די לנפח כל עכבר למימדים של הר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ללקוח הישראלי יש את כל הסיבות להיות פארנויד.

לצערי, רמת המקצועיות, הידע ותודעת השירות של חנויות אלקטרוניקה/מחשבים בארץ, נמוכה מאוד.

התגובה של דניס - הכל בגוף שלישי "שחכו להחליף כבל", "הסינים עשו טעות". בשום שלב אין לקיחת אחריות.

כמובן שאני מבין שזאת לא התגובה הרשמית של KSP, אבל זה מעיד על הגישה של אנשי המכירות הישראלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ציפיתי לתגובה אחרת. במקום לקחת אחריות ואפילו, רחמנא ליצלן, להתנצל, מאשימים את הלקוח וטוענים שהוא מגזים, גם כאשר אתה מודה שהחנות טעתה ולא סיפקה ללקוח את מה שהוא שילם עליו, ועל אף שהכשל של החנות מנע מהלקוח להשתמש לחלוטין במחשב (קצת קשה להפעיל אותו בלי חשמל, אתה יודע).

אני אישית לא אעזוב כל בעל עסק עד שאני לא אקבל בדיוק את כל מה שמגיע לי. אומנם מדובר סך הכל בכבל חשמל, אבל העיקרון מאחוריו, וההתנהלות של החנות, והצורה בה אתה בוחר להתנסח, מרתיחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין לא הבנתי מה תפקידוש ל דניס ולמה מצד אחד הוא מגיב בשם הרשת ומצד שני מקלקל אותו.

דניס אם אתה משחק אותה נציג הרשת, תהיה פוליטיקלי קורקט, יש בעייה שותקים אומרים יפה סליחה והלקוח נעלם.

לא נציג הרשת? אל תגיד בכלל ותגיב לנושאים כמו גולש רגיל.

בין להתקשר לסניף נתניה ולשאול למה היה חסר כבל חשמל, מתאם, כבל או כל דבר אחר - ולבין לכתוב על זה תחביר של 100 מילים בפומבי בלי בכלל ליידע את החנות על אי-שביעות רצון יש מרחק די גדול. (אם כי אני חייב לציין שדבריו לא נכתבו בצורה השמצתית כפי שכל נושא לגבי KSP נכתב בדרך כלל)

את כל הסיפור הזה היה אפשר למנוע בשיחת טלפון אחת שהייתה מבהירה הכל. אבל מה - נהיה ישראלים עד הסוף. דפקו אותנו בכבל חשמל אז נדפוק בחזרה.

נו באמת.

מה שכן, לדעתי דניס צודק במאה אחוז. לקוח בא פתח פה על הרשת בלי שבכלל ניסה לברר איתם לפני כן וישר צועק חמס, זה לא לעניין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עושה חשק לקנות עכשיו ב-ksp...

אני פשוט לא מבין את התגובה של נציג החברה: למה לעזאזל אתה לא מוכן להודות שהחנות טעתה, ולא סיפקה ללקוח את מה שהוא שילם עליו, ומה שהחנות התחייבה לספק לו. לא ייתכן כי הלקוח יקבל יחס מזלזל ואף משפיל- בכל חנות נורמאלית היו מתנצלים כלפי הצרכן ואולי אף מפצים אותו. ברגע שהחנות מתחייבת לספק מוצר כלשהו היא חייבת לספק אותו בדיוק כמו שהוא מוצג אצלה בחנות, ועל כן ללקוח יש את כל הלגיטימציה לדרוש את שלמות המוצר.

ד.א- הלקוח לא צריך להיות קורבן לכך שחברת לא סיפקה את המתאם המתאים, אלא אתם חברת ksp כי אתם אלו שמוכרים את הכרטיס מסך. אז אל תאשים את הייצור של החברה בסין, כי האחריות כלפי הלקוח היא שלכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא האשים אותם בשום דבר (שהוא לא נכון ב-100 אחוז). הוא תיאר את חווית הקנייה שלו, והתייעץ בפורום בשביל לבדוק אם יש לו "קייס" מול החנות.

אלכס, אם זה לדעתך נקרא "לפתוח פה", אתה חי בעולם קסום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב התקנתי את הדריבר של המסך הכל ניראה די בסדר עכשיו

ואגב אני אתמול בלילה שלחתי אימייל לעובד KSP ולשירות לקוחות שלהם

כך שלא סתם השתלחתי פה בפורום הם קיבלו לינק למספר כתובות אימייל עם פירוט יותר מפורט של המקרה כדי שיעשו משהו בנידון

אני מתנצל אבל אם החנות מחשבים נסגרת ב19 ואתה עד 00 בלילה מנסה לחבר את המחשב לחשמל אז כן הדבר הראשון שאתה עושה מסתבר....

זה להיכנס לפורום ולכתוב מה אתה מרגיש+לכתוב מייל לחברה שממנה קנית את זה+לשלוח אותו לעובד חברה שיש לך את האימייל שלו

כדי שביום שישי תוודא שמטפלים בך אחרת שוב תמתין שבוע שלם עד לעוד יום חופשי שבו תוכל למצוא זמן ללכת לחנות לקבל שירות

אני חושב שאני אלך אליהם מחר בלי המחשב כדי לקחת את המתאם ואת הכבל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. מאחר ודניס בעצמו אומר שהוא לא עובד בסניף נתניה, אפשר להבין מזה שאין לו חלק ב"פאשלה" המתוארת ולכן גוף שלישי הולם.

2. אמנם כינויו הוא "נציג KSP" והוא כן בעל עניין במידה זו או אחרת, אבל הוא לא הבעלים של KSP ולמעשה משמש רק כמדיה מתווכת בין סניף נתניה של KSP לפורום, הוא לא חייב להיות פורמלי.

3. אם לקוח לא סומך על חנות אני לא רואה שום סיבה שיקנה שם. יש איזה 1000 חנויות מחשבים בארץ, לא נעים לך איפשהו, לך וקנה במקום אחר.

4. אין פה "לשון הרע" אבל ברגע שמתחילים להעלות טענות כאלו ואחרות על מקום, מן הסתם הרי שזה לא תורם לשמה של החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

די הגיוני שלקוח יחשוד בחברה שאוסרת עליו לפתוח את המארז שלו ולא מספקת לו ציוד הקיפי בסיסי של מחשב

פשוט בדיחה :lol:

בקשר למתאם, עדיף שתחבר בDVI , עדיף בהרבה על VGA..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין לא הבנתי מה תפקידוש ל דניס

הגבתי לך לפחות שלושה פעמים שאני זוכר. תזכיר: עובד בסניף חדרה. לא מנהל של שום דבר ולא נציג של ההנהלה.

ולמה מצד אחד הוא מגיב בשם הרשת ומצד שני מקלקל אותו.

מי אמר שאני מגיב בשם הרשת? תקרא את החתימה שלי. (החלק השני)

דניס אם אתה משחק אותה נציג הרשת, תהיה פוליטיקלי קורקט, יש בעייה שותקים אומרים יפה סליחה והלקוח נעלם.

לא "משחק" שום דבר. תקרא טוב טוב מה רשום לי מתחת לשם. "עובד KSP מחשבים" לא בעלים ולא שום דבר דומה. מי שרוצה פוליטיקל קורקטנס וסליחות שיתקשר לסניף שיש לו בעיה איתו. או לשירות הלקוחות.

לא נציג הרשת? אל תגיד בכלל ותגיב לנושאים כמו גולש רגיל.

שוב, ראה את החתימה שלי.(החלק הראשון הפעם)

תגובותיי באדום

אם זה עדיין לא ברור בפעם המאה: אני לא מגיב בשם הרשת אלא אם זה רשום בפירוש. זה שאני עובד בKSP לא אומר שכל תגובה שלי צריכה לעבור צנזורה צבאית שבודקת כל מילה ומילה בדקדקנות. מצידי אם זה לא נאה למישהו שישים סלוטייפ באזור של המסך שרשום לו "עובד KSP מחשבים" כשהוא קורא תגובה שלי לנושא כלשהו. תאמין לי שזה יתעכל הרבה יותר בקלות

ואם זה יגרום לסיום הפרשה הזאת ולסוף הקונספירציות שמתרוצצות פה אני מתנדב בזאת לקחת את כל מה שחסר לבחור בחילה ולשלוח לו את זה בדואר רשום הביתה. להבהרה: אני אישית. לא הרשת, לא סניף נתניה, לא סניף חדרה ולא השירות. אני ברמה האישית. עכשיו אפשר להירגע בבקשה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...