תוכנת DIAL A FIX מתי להריץ ? - עמוד 4 - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תוכנת DIAL A FIX מתי להריץ ?


doctorefraim

Recommended Posts

לא התקנתי את מנהלי ההתקן מדף המוצר כי הכל עבד ולא היה שום דבר צהוב במנהל ההתקנים ..(זה אומר שמערכת ההפעלה זיהתה הכל? או שהמערכת הותקנה יחד עם הדרייברים שמובנים במחשב המותג הזה?

הכחול זה מאז ההתקנה של המדפסת. (הסרתי) צריך לחכות עכשיו לראות אם שוב יהיה?

בקשר לכרטיס מסך (רק בשביל הידע) איך זה רשום כשזה מובנה ואיך כשזה ייעודי? ואפשר לדעת את זה רק עם תוכנה שמזהה חומרה? או שיש איפהשהו במערכת ההפעלה דרך לראות את זה?

ו 64 BIT אני מבין שזה מחשב שיש בו מעל 4 ג'יגה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 84
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

1. תמיד כדאי להתקין את מנהל ההתקן מאתר היצרן ולא להסתמך על מנהל ההתקן הג'נרי המובנה במערכת ההפעלה, גם אם המערכת זיתה והתקינה את כל מנהלי ההתקן בעצמה. זאת לא חובה, אך בהחלט מומלץ.

2. בשום מקום לא יהיה רשום לך אם הכרטיס הגרפי מובנה או ייעודי כי שבב גרפי הוא שבב גרפי ולעובדה שהוא מובנה בערכת השבבים שעל הלוח או נמצא כל כרטיס ייעודי אין שום משמעות (כמובן שיש הבדלים בעוצמה ובייעוד של השבבים הללו). כדי לדעת את זה בודקים את מפרט המערכת (בעזרת תוכנה או את המפרט של הרכיבים שמופיע באתר היצרן). בעקרון יכול להיות לך לוח עם שבב גרפי מובנה אך תוכל להתקין גם כרטיס גרפי ייעודי ולכן המשתמש צריך לדעת מהם הרכיבים במערכת שלו ובמה הוא משתמש.

3. מערכת 64 סיביות יכולה למפות טווח כתובות זכרון רחב יותר ולכן יכולה לתמוך ביותר מ-4GB של שהיא המגבלה של מערכות 32 סיביות. בפורום יש סטיקי עם דיון והסברים בנושא. בכל מקרה לא הייתי ממליץ לך להשתמש ב- 64Bit כי היא פשוט מערכת לא מוצלחת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין בשביל מה אמרו לי להתקין את הדיסק אם הוא זה שגורם לבעיות.. ואני לא סגור על זה שהוא אשם..

גם שקונים מחשב נותנים דיסקים של דרייברים ללוח אם וכו.. ואומרים להתקין אותם ולא מאתר היצרן.

איזה התקנים חיצוניים יש בדר"כ חוץ מכרטיס מסך ?

אם ההתקן החיצוני היחידי הוא הכרטיס מסך ,

אז הדרייברים שאנחנו נצטרך להוריד זה קובץ חבילה אחת של לוח האם מאתר היצרן ( GIGABYTE, , MSI, , ) שיש בו לכל ההתקנים שמובנים על הלוח? ובהתקנה אחת הוא עושה הכל (מתקין את כולם) ? כי ראיתי שיש דבר כזה.

אבל ראיתי גם משהו שנקרא צ'יפסט שהוא משהו של הלוח אם אבל יכול להיות גם של חברה אחרת וגם לו צריך לדאוג לדרייבר..

חיפשתי בתוכנה SIW מידע על הכרטיס מסך, לא כתוב שם אם הוא מובנה או חיצוני...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין בשביל מה אמרו לי להתקין את הדיסק אם הוא זה שגורם לבעיות.. ואני לא סגור על זה שהוא אשם..

גם שקונים מחשב נותנים דיסקים של דרייברים ללוח אם וכו.. ואומרים להתקין אותם ולא מאתר היצרן.

נותנים לך דיסק כי זה חלק מבאנדל שאיתו מגיע המוצר. כדי לוודא שתוכל להתחיל להשתמש במוצר גם אם אין לך מושג מה לעשות, מה זה מנהל התקן וכו' ואתה פשוט עוקב אחרי ההוראות שבחוברת ו/או אין לך חיבור/גישה לאינטרנט כדי להשיג את מנהל ההתקן.

מי שאמר לך להתקין את מנהלי ההתקן רק מהדיסק ולא מאתר היצרן הוא, ותסלח לי על הבוטות, פשוט מדבר שטויות או שאינו יודע. הדיסקים הללו מכילים גרסת מנהל התקן שהיא לרוב ישנה (לפחות בת מספר חודשים) יותר מגרסת מנהל ההתקן העדכנית. תמיד מומלץ להוריד את גרסת מנהל ההתקן האחרונה מאתר היצרן ולהשתמש בה.

מה הכוונה בהתקנם חיצוניים?

כרטיס גרפי אינו בהגדרה התקן חיצוני. בהתקן חיצוני, על-פי הגדרה, לרוב הכוונה לציוד היקפי. מקלדת, עכבר, מסך, מדפסת, סורק, כונן קשיח חיצוני וכו'.

Chipset היא ערכת השבבים של הלוח (הבסיס של לוח האם, פרטים נוספים אם מעניין אותך תוכל למצוא בסטיקי של הפורום מעבדים, לוחות-אם וזכרונות'). אתה צריך להוריד מאתר היצרן מנהל התקן למתאם הרשת, לשבב הגרפי ולשבב האודיו - וזהו פחות או יותר.

בדרך כלל הם לא מגיעים כחבילה אחת אלא צריך להוריד כל אחד בנפרד. אולי הכינה מארז שמכיל את כולם למען הנוחות. אין לי מושג בנקודה הזאת.

אף פעם לא יהיה כתוב לך אם השבב הגרפי מובנה או לא, מהסיבה הפשוטה שמבחינה חומרתית אין כזה דבר שבב גרפי מובנה או לא. ההגדרה של מובנה או לא היא אנושית ובאה להבדיל בין מצב שבו השבב הגרפי הוא חלק מערכת השבבים של לוח האם (או בדורות החדשים יותר מובנה במעבד) לבין מצב שבו השבב גרפי נמצא על כרטיס הרחבה.

אם אני זוכר נכון ערכת השבבים של הלוח שלך היא G31, זאת ערכה שמכילה שבב גרפי מובנה של וככל הנראה זה השבב הגרפי שבו נעשה שימוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף פעם לא עדכנתי דרייברים במחשב. תמיד היה את אותם הדרייברים שאיתם הוא נקנה..

אתה אומר צריך כל כמה חודשים להתקין דרייברים חדשים אם יש , זה אומר להסיר אותם מלוח הבקרה? או דרך מנהל ההתקנים? כי גם שם יש אפשרות להסיר דרייבר..

ואז להתקין את החדשים ?

התקן חיצוני התכוונתי להתקן ייעודי (כרטיס מסך למשל)

אני רק לא הבנתי משהו.. אתה אומר שכיום הכרטיס מסך בדר"כ יושב על המעבד, וכבר לא על לוח האם כמו שהיה פעם? אם ככה צריך להוריד לו דרייבר מהאתר של יצרן המעבד ולא מאתר של יצרן לוח האם, אמת?

ובעניין הצ'יפסט אם הלוח הוא של והצ'יפסט הוא של אינטל אז מורידים את הדרייבר שלו מהאתר של או מהאתר של ?

הכרטיס מסך המובנה יושב על הצ'ופסט ולא בדיוק על לוח האם אני מבין.

את הדרייברים של המערכת מה שיש כרגע לא מסירים לפני התקנה מחודשת אם אני מבין נכון אלא מתקינים עליהם .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תריץ אותה או שום תוכנה אחרת שמתיימרת לעשות קסמים במערכת.

למה? כי זה מיותר ואף עלול לגרום לנזקים כמו במקרה של מנקי Registry לדוגמה.

המערכת לא צריכה שום תיקונים של תוכנות צד-שלישי. אם אתה מתחזק את המערכת שלך בצורה נכונה ולא פעולות שבמהותן מסכנות/פוגעות במערכת היא תתפקד בדיוק כפי שהיא צריכה לתפקד. אם לא, שום תוכנה ושם "קסם" לא יעזרו.

תרשה לי לחלוק עליך, יש תוכנות לתחזוקת המערכת שהם טובות למדי בתנאי שאתה יוע מה אתה עושה, שבין היתר זאת אחת הדרכים או הכלים אם תרצה לתחזק בצורה נכונה לדבריך את המערכת. מערכת ההפעלה לא תנקה מיוזמתה שאריות ברג'סטרי כתוצאה מתוכנות שהוסרו אפילו מהסרה והתקנה של המערכת או קיצורי דרך שבורים וכו'. ולעשות את אותה תחזוקה ידנית ברג'סטרי צריך ידע לא קטן, ויש עוד הרבה סיבות טובות להשתמש בתוכנות צד שלישי לכן לא הייתי מזלזל באותם תוכנות שעוזרות לכול אותם משתמשים לתחזק את המערכת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. לא צריך לעדכן מנהלי התקן באופן קבוע בכל מספר חודשים, אלא אם כן משהו לא עובד. מנהל ההתקן של השבב הגרפי הוא אולי היחיד שלא עונה על ההגדרה הזאת אבל זה בעיקר תקף במערכות משחקים ולא במערכות משרדיות. יחד עם זאת, כאשר אתה מתקין מערכת מחדש, מומלץ להתקין את מנהלי ההתקן העדכניים ביותר באותה נקודת זמן. אחר כך אין לך צורך אמיתי לעדכן את מנהלי ההתקן אלא אם כן משהו לא עובד.

2. בסדרות המעבדים החדשות (ופה הכוונה לחלק מהמעבדים מהדור האחרון של Intel, המעבדים שצפויים לצאת בקרוב של Intel והמעבדים שיצאו במהלך שנה הבאה של AMD) הליבה הגרפית נמצאת על פיסת הסיליקון (היום בערך, בעתיד זה יהיה יותר מדויק) שעליה מוטבע המעבד. במערכת שלך זה לא המצב. כן, את מנהל ההתקן לליבה הגרפית יהיה צורך להוריד מאתר יצרן המעבד, אבל זה לא שונה ממה שקורה עכשיו אם יש לך שבב/ליבה גרפית של Intel או .

3. אפשר להוריד משני המקומות. תמיד אפשר, ואולי אפילו מומלץ, להוריד את מנהל ההתקן מהאתר של יצרן השבב. מצד שני, אתר יצרן הלוח מרכז לך את כל מנהלי ההתקן בצורה מסודרת כך שקל יותר להוריד הכל במקום לגלוש למספר אתרים שונים. החסרון היחיד הוא שלפעמים אחרי תקופה מסוימת מנהלי ההתקן בדף יצרן הלוח כבר לא מעודכנים לגרסה האחרונה שאותה ניתן למצוא באתר יצרן השבב. לרוב (ופה תחזור לסעיף 1) זה לא ממש משנה, כאשר היוצא מן הכלל היחיד הוא מנהל ההתקן לשבב הגרפי במערכות משחקים.

4. ערכת השבבים היא חלק מהלוח. היא למעשה הבסיס שעליו מבוסס הלוח (תמיכה במעבד, כמות ערוצי התקשורת, סוג הבקרים ועוד). בלוחות מהדור ה"ישן" שמכילים גרפי מובנה, השבב הגרפי הוא חלק מערכת השבבים (נמצא בגשר הצפוני).

5. אם אתה משתמש כרגע במנהלי ההתקן של מערכת ההפעלה אין לך צורך (או אפשרות) להסיר אותם. פשוט תתקין את מנהלי ההתקן של יצרני השבב. זה שמעולם לא התקנת מנהלי התקן אלא השתמשת במנהלי ההתקן שאיתם הגיעה המערכת מותקנת לא אומר שלא היו מותקנים מנהלי ההתקן של יצרן השבב ולא מנהלי ההתקן הג'נריים של מערכת ההפעלה.

עריכה:

duk4u, זה בדיוק העניין. איזה תחזוקה אתה בדיוק צריך?

ניקוי Registry הוא מיותר מיסודו ולא תורם בכלום, אך מסכן מאוד את יציבות המערכת. חלק מעניין שחיקת המערכת הוא התקנה והסרה של הרבה יישומים, מה שגורם ל"זיהום" ה-Registry וניקוי של Registry כזה הוא, במקרים רבים, בעל פוטנציאל גדול יותר לגרום נזק ליציבות המערכת. פשוט צריך להתקין רק את מערכת התוכנות שבה אתה משתמש וזהו. לא להתקין והלסיר עשרות תוכנות.

מלבד שימוש בהיגיון בריא בעבודה עם המחשב, הפעולה היחידה שאני ממליץ עליה היא ניקוי קובצי זבל בעזרת תוכנה כמו CCleaner. מי שרוצה יכול גם לאחות את הכונן הקשיח (אם כי לדעתי זאת גם לא פעולה שבאמת נחוצה).

מעבר לכך מה עוד צריך לדעתך?

המערכת באופן טבעי לא זקוקה לשום תחזוקה, לא מדובר פה על רכיב מכאני. רוב הבעיות נגרמות על-ידי המשתמשים (לא תמיד לגמרי באשמתם) שפועלים בצורה שמסכנת את המערכת לאור הארכיטקטורה שבה היא בנויה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. הבנתי, ולידע כללי, לפני התקנה של דרייבר מעודכן, במידה ויש לנו דרייבר שהותקן מזמן של היצרן. איך להסיר את הדרייבר הישן ? מהוספה הסרה בלוח הבקרה או ממנהל ההתקנים שם גם יש אפשרות הסרה (כפתור הסר התקנה) . זה אותו דבר?

2. אני מניח שאם השבב הגרפי נמצא על המעבד , אז גם פה לוח האם יארגן את הדריבר אצלו בדף. או שלא?

3. אם יש לנו כרטיס מסך מובנה על הלוח , גם אפשר להוריד אות הדרייבר מאתר יצרן כרטיס המסך? (למשל INTEL) גם אם הלוח הוא ? (אתה אומר למעשה אפשר להוריד מ2 המקומות זה לא ממש משנה , אבל בדר"כ הוא יהיה יותר מעודכן אצל יצרן השבב?)

*יש דבר כזה כרטיס מסך מובנה שהוא כרטיס מסך בשביל משחקים ? שאתה אומר שאם יש משחקים אז עדיף להוריד את הדרייבר מאתר היצרן למרות שהוא מובנה.

(אם מערכת היא למשחקים בדר"כ אנשים קונים כרטיס מסך ייעודי, כי מובנה לא אמור להיות מספיק טוב בשביל זה לא?)

4. דרייבר לצ'יפסט גם כן ראיתי שיש בנפרד .

5. לא הבנתי מה שרשמת ="זה שמעולם לא התקנת מנהלי התקן אלא השתמשת במנהלי ההתקן שאיתם הגיעה המערכת מותקנת לא אומר שלא היו מותקנים מנהלי ההתקן של יצרן השבב ולא מנהלי ההתקן הג'נריים של מערכת ההפעלה."

איך יכולים להיות מותקנים מנהלי ההתקן של יצרן השבב אם לא התקנו אותם ?

אם אף פעם לא התקנו מנהלי התקן אז מה שמותקן זה בטח רק מנהלי ההתקן של מערכת ההפעלה לא?

בקשר למה ש duk4u רשם

"יש תוכנות לתחזוקת המערכת שהם טובות למדי בתנאי שאתה יודע מה אתה עושה"

התוכנות האלה לניקוי הרג'סטרי , הדבר היחידי שיש בהם הוא כפתור "נקה עכשיו" לפני תהליך הניקוי הוא שואל אותך אם אתה רוצה לגבות את הרג'טסרי אתה מאשר לו. ואז עושה אישור להתחלת הניקוי , אתה מקבל מאות או אלפי תוצאות. ועושה "הסר הכל" (רוב האנשים לא ישבו לקרוא את אלפי השורות ופשוט מסירים הכל)

אם כך מה התנאי שצריך לדעת לפני שמשתמשים בתוכנה כזאת ? זה הרי תוכנה על אוטומט..

אם אני לא טועה תחזוקה ידנית של הרג'סטרי , זה שכאשר אתה מסיר משהו אתה לוחץ CTRL+F ב regedit מכניס את שם התוכנה שהסרת ומסיר את כל הממצאים אחד אחרי השני כנ"ל לגבי שם החברה, אבל עדיין ישארו שאריות מהתוכנה, התוכנה CCLEANER תוכיח לך שיש עוד שאריות מהתוכנה שהסרת. ככה שלא נראה לי שאפשר לתחזק ידנית גם אם נרצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אפשר להסיר דרך הסרה/התקנה של יישומים, ואפשר גם להתקין על-גבי הקודם (בעיקר כמשדובר במנהל התקן של שבב גרפי שהוא די היחיד שאמת יהיה לך צורך לעדכן, אם בכלל).

2. כן. יצרן לוח האם מרכז לך את כל מנהלי ההתקן כדי שתוכל להוריד ולהתקין בנוחות. המיקום הפיסי של הליבה הגרפית לא משנה מבחינה זאת.

3. אתה יכול להוריד כל מנהל התקן גם מדף יצרן לוח האם וגם מאתר יצרן השבב עצמו. שבב גרפי מובנה הוא של -ATI, Intel או nVidia. ותוכל להוריד את מנהל ההתקן המסוים עבור השבב המסוים שמותקן לך משני המקומות. פשוט לרוב יצרן לוח האם מפסיק לעדכן את מנהלי ההתקן בדף המוצר לאחר תקופה מסוימת ולכן כדאי להוריד את מנהל ההתקן מאתר יצרן השבב - שוב, זה בעיקר תקף למנהל התקן של שבב גרפי.

שבב גרפי הוא שבב גרפי- ההגדרה אם הוא מתאים למשחקים או לא נובעת מיכולתיו. לרוב שבב גרפי מובנה לא מתאים למשחקים מהסיבה שהוא לא מאפשר חווית משחק מלאה ומאפשר לשחק רק ברזולוציות נמוכות מאוד ובהגדרות נמוכות מאוד (ולפעמים גם זה בקושי). מצד שני הוא מתאים למערכות משרדיות כי צריכת האנרגיה שלו נמוכה יותר, פליטת החום שלו נמוכה יותר והוא משולב בלוח האם מה שהופך אותו למשתלם מבחינת יחס עלות/תועלת לאור השימושים. איכותם של השבבים הגרפים משתפרת כמעט בכל דור, כך ששבב גרפי מובנה של היום עשוי להיות טוב יותר מכרטיס מסך ייעודי מלפני 3-4 שנים, אך באותה מידה גם דרישות המשחקים ויכולות השבבים הייעודים משתפרת, כך שהכל מאוד תלוי בשימושים ובדרישות שלך.

אמרתי שחשוב להוריד את מנהל ההתקן העדכני ביותר עבור השבב הגרפי בעיקר עם מדובר במערכת למשחקים (וזה לא משנה אם מדובר בשבב גרפי מובנה - מה שלא סביר כי אז בקושי אפשר לשחק, או ייעודי), מכיוון שעדכונים במנהל ההתקן לפעמים משפרים ביצועים, פותרים בעיות מסוימות במשחקים וכו'.

4. לא חובה להתקין את הדרייבר לערכת השבבים אם הכל עובד כפי שצריך.

5. אם קנית תמיד מחשב מותג כמו זה של , המערכת מגיעה כשכל מנהלי ההתקן כבר מותקנים (כמו במחשבים לדוגמה). לכן אם לא התקנת מנהלי התקן בעצמך אין זה אומר שהמערכת משתמשת במנהלי ההתקן הג'נריים. אם קנית מחנות שכונתית/רשת חנויות וסיפקת להם דיסק התקנה והם התקינו עבורך את המערכת, קיים סיכוי שהם לא טרחו להתקין גם את כל מנהלי ההתקן (אך ייתכן גם שהם כן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז אני מניח שאם קניתי מחנות שכונתית/רשת חנויות מחשב והם התקינו רק את המערכת ללא הדרייברים ואין במנהל ההתקנים סימן שאלה או סימן קריאה צהובים זה אומר

שהדרייברים הקימים הם של מערכת ההפעלה שפשוט ידעה לזהות את החומרה של המחשב?

מה זה דרייברים שמוצעים לנו באתר העדכונים UPDATE תחת "עדכוני חומרה" ?

האם זה מטעם היצרן שמיקרוסופט עשו לנו טובה ופשוט ריכזו אצלם? האם מומלץ לעדכן דרך שם את כל הדרייברים שהם מציעים לנו ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בטוח. מאוד תלוי בחנות או במקום שממנו קנית. כשמדובר במחשב מותג לרוב הכל מגיע מותקן (ביחד עם ה"זבל" של המותג) ואין צורך להתקין ידנית ולא משנה מאיפה קנית. בכל מקרה אחר אתה יכול לבדוק פשוט מהי גרסת מנהל ההתקן ולעדכן בהתאם. אם הכל עובד, גם אין חובה אמיתית לעשות זאת, אם כי זה מומלץ.

צריך לבדוק בפרטי מנהל ההתקן שנדחף דרך Update. יש חלק שהם מנהלי ההתקן של היצרן, אחרים הם אולי עדכון לגרסה הג'נרית של מערכת ההפעלה. אני למען האמת לא בטוח בנושא ולכן ממליץ לקרוא את פרטי העדכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן ,אם קניתי מחשב מותג לפני שנתיים אז מה שיותקן זה כל הדרייברים שהיו לפני שנתיים.

אבל אם זה לא מחשב מותג ואין צהוב במנהל ההתקנים אז מה שמותקן זה הדרייברים שמובנים במערכת ההפעלה כן?

בפרטי מנהל ההתקן שם אין פרטים אם זה של היצרן או לא..

בכל אופן אני מבין שאם מותקן לי דרייבר של היצרן על המחשב, ונניח שהעדכון ב UPDATE הוא של מערכת ההפעלה ואני מתקין אותו.

אז הולך לי הדרייבר של היצרן. ואני נשאר עם דרייבר של שהוא פחות מומלץ בגלל העדכון הזה שביצעתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מלבד מנהל התקן של השבב הגרפי אין באמת צורך לעדכן שום מנהל התקן אחד גם אם הוא מלפני שנתיים. לרוב, הגרסה מלפני שנתיים-שנה וחצי היא גם האחרונה.

כאשר מתקינים מערכת מחדש מומלץ להוריד את הגרסאות האחרונות מאתר היצרן רק כדי לעשות עבודה יסודית, מאוד יכול להיות שגם הגרסה האחרונה באתר היצרן עבור אותו רכיב חומרה היא "ישנה" כבר בעצמה.

לא. יכול להיות שגם בחנות שכונתית/רשת חנויות עשו עבודה יסודית והתקינו את מנהלי ההתקן הדרושים. זה שלא מופיע לך סימן שאלה צהוב ליד רכיבי חומרה פשוט אומר שלכל רכיבי החומרה נמצאו והותקנו מנהלי התקן, אך מזה לא ניתן לדעת איזה.

במנהל ההתקנים אם תעמוד על פריט חומרה > לחיצה ימנית > מאפיינים > לשונית מנהל התקן. תוכל לראות את הפרטים על מנהל ההתקן שמותקן עבור כל פריט חומרה.

בקשר ל- updates אז לא. זה דוחף עדכונים למנהל ההתקן הקיים. אם זוהה מנהל התקן של היצרן אז יותקן עדכון שלו אם עדכון כזה קיים במערכת של . לא תמיד זה קיים ולכן לא כל מנהלי ההתקן יעודכנו כך באופן אוטומטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אין שימוש במשחקים אני מבין שגם את שבב הגרפי אין צורך לעדכן (אלא אם אתה אומר שיש לדרייברים גם עדכוני אבטחה ואז באמת רצוי לעדכן)

שאתה אומר שיכול להיות שהגירסא האחרונה באתר היצרן היא ישנה , אתה מתכוון רק במחשב מותג מהדף של אותו המחשב...

באתר היצרן של לוח האם הכל אמור להיות תמיד עדכני לא? לכן עדיף תמיד להוריד מהיצרן של לוח האם ולא מהדף של המותג .

אם אני עומד במנהל ההתקנים על התקן חומרה מאפיינים, כתוב ב"יצרן" על חלק ועל חלק היצרן של ההתקן.

אז על מה שכתוב זה אומר שהדרייבר שמותקן הוא המובנה שקיים במערכת ההפעלה שיודע לזהות את ההתקן והוא אמור להיות ישן מאוד והוא לא נוצר ע"י יצרן ההתקן , כן?

ועל מה שכתוב שם החברה של היצרן מה שמותקן זה דרייבר "אורגינל" של היצרן שהוציא באותו תאריך שרשום שם.

הבנתי שבווינדוס 7 המערכת יודעת לזהות כל דרייבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אין שימוש במשחקים לרוב אין צורך לעדכן את מנהל ההתקן של השבב הגרפי. לפעמים כן צריך כדי לתמוך לדוגמה ברזולוציה מסוימת ועוד עניינים שכאלה. בוא נסכם ככה. אם אין לך בעיות והכל עובד, אין צורך לעדכן את מנהל ההתקן של השבב הגרפי.

אני מתכוון לכך שמאוד ייתכן שהחומרה עצמה היא ישנה. בשלב כלשהו מפסיקים לצאת עדכונים לרכיבי חומרה מסוימים. לפעמים היצרן אפילו לא טורח לשחרר מנהלי התקן למערכות הפעלה חדשות. לכן, אם החומרה שלך היא בת מספר שנים, יכול להיות שגם הגרסה העדכנית ביותר באתר היצרן היא מלפני כמה שנים.

כן, על מה שכתוב - הותקן מנהל ההתקן של מערכת ההפעלה. לא תמיד זה רע ולפעמים אפילו צריך להיות ככה.

תוודא שאתה מתקין את מנהל ההתקן של יצרן השבב עבור השבבים רשת, אודיו וגרפי (וכמובן ציוד היקפי). כל השאר, אם זה עובד, אל תגע.

Windows 7 לא יודעת לזהות כל מנהל התקן, היא, כמו כל מערכת הפעלה, צריכה מנהלי התקן שמתאימים לה. יש לה תאימות מסוימת למנהלי התקן של אבל לא יותר מכך. אולי התכוונת שהיא יודעת לזהות את כל רכיבי החומרה וגם זה לא נכון והיא לא מזהה 100% מרכיבי החומרה. ובכלל, כמו שכבר אמרתי. תמיד כדאי להתקין את מנהל ההתקן של יצרן השבב או הציוד ההיקפי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...