psychuil פורסם 2010 בדצמבר 14 Share פורסם 2010 בדצמבר 14 עזבו סטטיסטיקות.מה צריך לעשות כדי למות בתאונה במכונית (מודרנית יחסית)? חזיתית צריך להתרסק באיזה מיליארד קמ"ש, צידית צריך לחטוף את האוטו/עץ בדיוק עליך.מה צריך לעשות כדי למות בתאונה באופנוע? לנחות לא טוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
fungiman פורסם 2010 בדצמבר 14 Share פורסם 2010 בדצמבר 14 אתה מדייק חלקית -אפשר לההרג או להפצע קשה באופנוע גם מנחיתה גרועה במהירות 20-30 קמ"ש, אבל רוב התאונות הקשות-קטלניות הן באנרגיה גבוה יותר (אופנוע שנסע מהר ו/או נפגע על ידי מכונית דוהרת).מעיון בנתונים הסטיסטיים ומניסיון אמפירי ניתן לתת כמה כללים שיצמצו את סיכוייו של מאן-דהו לסיים מתחת לאדמה או בשיקום :* להמנע מאופנועים "כבדים" - המשקל שלהם במספר התאונות קשות-קטלניות רב מאוד.* להתמגן היטב.* לנהוג בזהירות תוך המנעות מכבישים חלקים או לאחר גשם (כפי שכבר הוזכר כאן).* אם יש לך את האמצעים - תבחר אופנוע בטיחותי יותר - כגון ה-MP3 או אופנוע מצויד ב-ABS.למעשה אין הבדל בכללים אלו בהשוואה לכלים על 4 (להמנע ממכוניות "פשערשע" / להקפיד על חגורה / לנהוג בזהירות / לבחור רכב בטיחותי) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2010 בדצמבר 14 Share פורסם 2010 בדצמבר 14 אם כבר הסכמנו שסטטיסטיקות זה בולשיט כי במקורות שונים תראה נתונים שונים, אני רוצה רק להתייחס לעניין האופנועים הכבדים: לא מדובר בקבוצה הומוגנית. היא כוללת אופנועי סופר-ספורט של 1000+ סמ"ק שעושים בכיף 250 קמ"ש ויותר, דו"שים של 750 סמ"ק שמסוגלים לסחוב הרבה יותר בשטח אבל הרבה יותר מוגבלים מבחינת מהירות ותאוצות, וקסטומים שיכולים להגיע גם ל2000 סמ"ק אבל הם בעיקר בשביל פוזה (לא שאני נגד, חלילה) כי הם שוקלים טונה והמנוע נותן יותר רעש מכוח. אני מקווה שאתה לא טוען הסיכוי לתאונה שווה בין השלושה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
y_a_n_i_k פורסם 2010 בדצמבר 14 Share פורסם 2010 בדצמבר 14 אם אני לא טועה, מצטער אבל אין לי מקור זמין כרגע, לפי ממצאי משרד האוצר למות מאופנוע גדול יותר פי 4 ולא פי 10. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Born2Kill פורסם 2010 בדצמבר 14 Share פורסם 2010 בדצמבר 14 אם אני לא טועה, מצטער אבל אין לי מקור זמין כרגע, לפי ממצאי משרד האוצר למות מאופנוע גדול יותר פי 4 ולא פי 10. תראה את זה כך: המכונות שאנו נוסעים עליהם לא עושים תאונה, אלא אנחנו, המפעילים. אם המפעילים היו עוברים הכשרה כמו שטייסי קרב מקבלים כאן הכשרה אז תרבות הנהיגה הייתה שונה לחלוטין.[br]פורסם בתאריך: 14.12.2010 בשעה 16:53:08 עזבו סטטיסטיקות. מה צריך לעשות כדי למות בתאונה במכונית (מודרנית יחסית)? חזיתית צריך להתרסק באיזה מיליארד קמ"ש, צידית צריך לחטוף את האוטו/עץ בדיוק עליך. מה צריך לעשות כדי למות בתאונה באופנוע? לנחות לא טוב. נו ו...? נפלתי כמה פעמים... אני בריא ושלם. בו אני אחקה אותך רק ההפך: "מה צריך לעשות כדי להרוג משפחה שלמה במכונית (מודרנית ייחסית)? חזיתית צריך להתרסק באיזה מילארד קמ"ש. מה צריך לעשות כדי להרוג משפחה שלמה באופנוע? אי אפשר להרוג משפחה שלמה עם אופנוע, כי המכונית תהרוג את האופנוען קודם. יש מבינה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
psychuil פורסם 2010 בדצמבר 15 Share פורסם 2010 בדצמבר 15 אם הבחירה היא מוות שלי או מוות של משפחה שלמה, באסה להם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gabriel6 פורסם 2010 בדצמבר 16 Share פורסם 2010 בדצמבר 16 קשור לדיון ומאוד משכנע קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
y_a_n_i_k פורסם 2010 בדצמבר 17 Share פורסם 2010 בדצמבר 17 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4000271,00.html תכינו את עצמכם לעוד יקור של הביטוח, כתבה ככ דמגוגית, האוצר מעכשיו מתחיל לעבוד בתחום התקשורת להכין את הקרקע קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BigTools פורסם 2010 בדצמבר 17 Share פורסם 2010 בדצמבר 17 (אלא אם יש לך רשיון לא מוגבל ואתה יכול לקנות אופנועי 500 סמ"ק ומעלה, שהמושב שלהם כבר ברמה אחרת)אולי זה קצת מאוחר מדי, אולי אני נטפל לקטנות אבל כרוכב מנוסה-יחסית,המשפט הזה הוא שטות גמורה.השורש של הטעות שלך נובע מכך שבישראל של 2010 אין איזון בחלוקה לנפחים בדו-גלגלים.המון קטנועים(A1\A2), בזמן האחרון קצת אופנועים ל -A2 ואופנועים ל -A.כמעט* ולא נמכרים אופנעים ל-A1 ..והתוצאה היא כזו שבקטגוריה הזו נמכרים כלים ישנים מאדולא נוחים ברובם. לאו דווקא בגלל הנפח שלהם.אתה מוזמן לבדוק אותי, ברחבי העולם מסתובבים אופנעי 250 סמ"ק נוחים יותר מה-600 (ומעלה) וכמובן נוחים יותר מה-1000.* כיום בכל סוכנות אפשר להשיג אופנעים בנפח 600 סמ"ק מוגבלים ל 33 כ"ס, מה שהופך אותם כמובן לחוקיים לבעלי דרגת רישוי A1. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2010 בדצמבר 17 Share פורסם 2010 בדצמבר 17 הבעיה היא שאופנוע 250 סמ"ק חדש שאינו סיני יעלה כ40,000 שקל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Born2Kill פורסם 2010 בדצמבר 17 Share פורסם 2010 בדצמבר 17 אם הבחירה היא מוות שלי או מוות של משפחה שלמה, באסה להם. אתה פתטי, וגם כל חבורת הפלצנים שדומים לך. אתה צריך להסתכל על חיים של בנאדם כערך עליון. נ.ב. אתה פאקינג בן 25, זה גיל שצריכים לצאת מהקופסא של המכונית ולא לעמוד בפקקים כמו טמבל. קשור לדיון ומאוד משכנע זכור לי שגם יש "מעיל מתנפח", אני חושב שזה של "רשף טכנולוגיות". זה מעיל שאתה מחבר אותו לכידון של האופנוע (או למקום אחר) ואם מפילים אותך אז המעיל מתנפח בגלל שהחוט נמשך. אחד הדברים המצויינים שחשבו עליהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kurt פורסם 2010 בדצמבר 17 Share פורסם 2010 בדצמבר 17 אתה ממש נשמה טהורה, מוכן להקריב את החיים שלך, הבטיחות שלך, הנוחות שלך, היכולת שלך להסיע אנשים, הכסף שלךהכל בשביל שחס וחלילה לא תיהיה לך האופציה להרוג יותר מאת עצמך ואולי עוד הולך רגל, איזה מאמי אני עוד שנייה בוכה.אז עד שתקבלו הכשרה של טייסי קרב, אנשים ימשיכו לנהוג בקופסאות שלהם כי זה תואם את ההיגיון הבסיסי, מה שקצת לוקהאצל אופנוענים כמוך, עם כל הטיעונים המצחיקים שלך לעדיפות של אופנוע על פני מכונית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2010 בדצמבר 17 Share פורסם 2010 בדצמבר 17 אתה פשוט דגנרט. יש טיעונים הגיוניים יותר או פחות בקרב האופנוענים לסיבת בחירתם באופנוע, אבל להגיד שזה מטופש לבחור בכלי שמהווה פחות סכנה לסביבה, אפילו אם זה לא השיקול העיקרי, ועוד בצורה שאמרת את זה - היית אומר את זה לידי ומישהו משנינו היה מסיים את היום בבית חולים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Born2Kill פורסם 2010 בדצמבר 17 Share פורסם 2010 בדצמבר 17 אתה ממש נשמה טהורה, מוכן להקריב את החיים שלך, הבטיחות שלך, הנוחות שלך, היכולת שלך להסיע אנשים, הכסף שלךהכל בשביל שחס וחלילה לא תיהיה לך האופציה להרוג יותר מאת עצמך ואולי עוד הולך רגל, איזה מאמי אני עוד שנייה בוכה.אז עד שתקבלו הכשרה של טייסי קרב, אנשים ימשיכו לנהוג בקופסאות שלהם כי זה תואם את ההיגיון הבסיסי, מה שקצת לוקהאצל אופנוענים כמוך, עם כל הטיעונים המצחיקים שלך לעדיפות של אופנוע על פני מכונית.עד שאנחנו נקבל הכשרה של טייסי קרב?למה, אם אני יעבור מאופנוע למכונית אני אשפר את הנהיגה פלאים? אתה חתיכת ליצן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2010 בדצמבר 17 Share פורסם 2010 בדצמבר 17 לגבי האופנועי 600 שמוגבלים ל-33 כ"ס. האם ניתן, באופן חוקי כמובן, לאחר קבלת הרשיון A, להוריד את ההגבלה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.