פורסם 2011 ביוני 2714 שנים שלום לכולםמהמעט שקראתי בנושא לא מצאתי אפשרות לרכוש את המשחק ולהוריד אותו מצאתי רק חנויות שאפשר להזמין את המשחק בדואר , אולי מישהו מצא משהו אחר?אני חושב שהמשחק האחרון שקניתי בחנות היה oblivion , הכי נוח להוריד ישר למחשב מ steamעד כמה שידוע לי זה יצא גם ל STEAM, בדיוק כמו המשחקים הקודמים בסדרה.
פורסם 2011 ביוני 2714 שנים אני לא מכיר את STEAM ממש טוב אבליש להם בכלל את האפשרות ל pre-order ? כי לא מצאתי אפשרות כזו
פורסם 2011 ביוני 2714 שנים בדרך כלל יש הזמנה מוקדמת ב STEAM אבל לא בטוח שיהיה בארץ. לא יודע אם זה רק בארץ או בכללי אבל אני זוכר שלא מזמן היה את RAGE ב STEAM ועכשיו אני לא רואה אותו. המשחקים החדשים שלהם גם בדרך כלל משתמשים ב GFWL.אני מאמין שהוא גם יהיה ב GAMESPLANET/GAME, יש עוד חצי שנה עד שהמשחק יוצא.
פורסם 2011 ביולי 714 שנים שלום לכולםיצא לי לקרוא קצת ביקורות על ההצגה שהייתה ב E3 , אני מגדיר את עצמי כחובב משחקיםאבל זה פשוט מדהים כמה הייפ עושים על המשחק , ממש מצפים מזה להיות משחק השנה (ובסה"כ היה קטע אחד של חצי שעה לכתבים שממנו דרך אגב הראו חלק קטן יותר לצופים ב E3)אני לא זוכר שלפני oblivon או morrwind היה כזה הייפ , אתם זוכרים אחרת?בכל מקרה חשוב לציין ש טוד הוארד פשוט תותח בהיבט של משחקי RPG מהסוג הזה, אם אני לא טועה הוא אחראי ל morrwind oblivon וfallout 3
פורסם 2011 ביולי 714 שנים חלק מהסיבה להייפ היא המשחקים הקודמים- בגלל שהם היו כ"כ טובים הציפיות מהנוכחי דומות.וכן, טוד הווארד ללא ספק אחד הגדולים בתחום.
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים הנה ידיעה שהולכת להרוג את הציפיות למשחק עד לפני שהוא יצא.שימו לב לכתבה הבאה: http://www.vg247.com/2011/06/08/console-version-of-skyrim-bethesdas-lead-sku/ ולמי שאין כח לקרוא:SKYRIM פותח בלעדית לקונסולות ויהיה פורט למחשב :-[ :-[
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים "We wanted to take it and make it really accessible" “We knew we wanted to make the user interface a little bit more open and available … get away from the stats and things like that"
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים אוקי , קראתי גם ותודה על הפוסטאבל מה זה אומר ?אני אשמח אם מישהו יסביר למה אם הפיתוח היה בבסיסו לקונסולות ולא למחשב זה משנה משהו?תודה ושיהיה אחלה יום
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים הכתבה הזאת היא הפוכה לכל כתבה/ראיון שראיתי על המשחק הזה ולכן אני דיי סקפטי
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים ממה שקראתי בכמה כתבות גם נאמר שם שהמחשב הוא הפלטפורמה הראשית לפיתוח (מוזכר שם שמודינג יהיה זמין רק למחשב)אבל מה זה משנה מבחינת משחקיות על איזה פלטפורמה בוצע הפיתוח?
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים זה מאוד משנה, הרבה יותר קל להוריד איכול של מוצר מאשר להעלות את האיכות שלו. הקונסולות לא יכולות להציג את אותה הגרפיקה שיש במחשב וגם מוגבלות בגלל השלטים (מספר כפתורים, דיוק, מהירות תזוזה).ברגע שהם מתאימים את המשחק לקונסולות ואז מעבירים למחשב זה אומר שהם לא מנצלים את היכולות של המחשב וכניראה גם לא ינצלו כי זה קשה לשפר מוצר מוכן. תיראה כמה זמן עבר מאז היציאה של CRYSIS 2 עד שהם הוציאו עדכון למחשב שהביא אותו קרוב לגרפיקה של הראשון ובכל זאת מדובר במשחק שמאוד בולט שלא פותח למחשב.החיסרון של לפתח למחשב זה שהם מוסיפים הרבה דברים ואז מגלים שאין להם איך לעשות את זה בקונסולות או שהקוד שלהם לא מתאים והם צריכים לכתוב אותו מחדש. זה בערך מה שקרה ל VALVE כשהם ניסו לפתח לקונסולות, רק עם PORTAL 2 הם הגיעו לביצועים מספקים בקונסולות (לפני זה המשחקים שלהם יצאו ל XBOX 360 אבל חלק לא קטן והאפשרויות של המנוע שלהם פשוט לא עבדו כמו שצריך והיו צריכים להוריד אותם).אני אישית חושב שעדיף לפתח את הגירסה הטובה ביותר ואז להתחיל להוריד ולא להפך, לצערי רוב החברות מעדיפות את הדרך הזולה יותר שנותנת תוצאה פחות טובה.
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים גרפיקה זה נושא פחות קריטי. בסופו של דבר מדובר בRPG, כלומר קהל היעד של המשחק הוא לא Graphics Junkies שחיבים שהמשחק יראה הכי טוב. מה גם שלמשחק תהיה תמיכה מלאה במודים - כך שבוודאות הקהילה תמשיך לעבוד על המנוע של המשחק במשך הרבה מאוד זמן. שני סרטונים מתוך Nehrim, מוד שיצא ב2010 לOblivion. דוגמא לאיך תמיכה טובה במודים משאירה משחק רלוונטי כבר 5 שנים הנקודה היא שמשפט כמו זה: We wanted to take it and make it really accessible בעצם מרמז על כך שהמשחק יהיה יותר סלחן (קל) מהמשחקים הקודמים בסדרה. כמו שכתבו לפני: מנסים לפנות למכנה המשותף הנמוך ביותר. המשחקים הקודמים היו מיועדים לשחקני RPG והמשחק החדש מיועד לקהל יעד רחב יותר - פחות RPG ויותר פעולה.
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים לא יודע, לפי מה שהבנתי הם מכוונים למשהו שיהיה בסך הכל טוב, כמו לדוגמא- מכירים את זה שאתם מתחילים RPG וכעבור כמה שעות מגלים שהבנייה הראשונה שלכם לא מתאימה לכם או לא טובה, ואז האפשרות היחידה היא להתחיל מחדש או להידפק עד סוף המשחק? פה זה לא יהיה.
פורסם 2011 ביולי 1114 שנים לא יודע, לפי מה שהבנתי הם מכוונים למשהו שיהיה בסך הכל טוב, כמו לדוגמא- מכירים את זה שאתם מתחילים RPG וכעבור כמה שעות מגלים שהבנייה הראשונה שלכם לא מתאימה לכם או לא טובה, ואז האפשרות היחידה היא להתחיל מחדש או להידפק עד סוף המשחק? פה זה לא יהיה. אבל בTES אין בדיוק בניות - הסקילים משתפרים ככל שמשתמשים בהם יותר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.