ויקיליקס ידליפו היום מסמכים סודיים בנוגע ליחסי ארצות הברית עם העולם (זה התחיל!) - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ויקיליקס ידליפו היום מסמכים סודיים בנוגע ליחסי ארצות הברית עם העולם (זה התחיל!)


lev-27

Recommended Posts

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שמעתה על המשפט "הפשרה של היום היא הנורמה של מחר." ?, היום אתה תרשה למסמכים טיפה מביכים ולא מחדשים בשיט אבל סודיים להיחשף לציבור, מחר אתה תראה תוכניות מלחמה נחשפות.זה למה כל סוג שלא אתר אפילו בכיוון הזה (בטח ובטח אם הוא קיבל פירסום שכזה), לא אמור להתקיים.

אז יהיו פחות מלחמות.

Wikileaks כבר הועילו לאנושות בצורה חשובה מאוד בחשיפת פרשת Climategate בזמן אסטרטגי (לפני ועידת קופנהגן)

אם יש משהו נלוז בעולם הזה זה להצמיד Gate לכל מושג בשביל לציין פרשה מביכה. די כבר. Palin-Gate, Climate-Gate, Spitzer-Gate... חלאס. לwater-gate קראו water-gate כי זהו שם המקום. לא כי Gate הוא המונח אשר הופך מושג לפרשה מביכה הקשורה במושג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז יהיו פחות מלחמות.

וזה טוב כי?

אני חושב שאתה אמור להיות מודע לעובדה שמלחמה זה כלי ולא מטרה, לכן אם יש תוכניות למלחמה או פעולה צבאית, יש לזה סיבה, ולטרפד תוכניות כאלו רק יגרום ליותר מוות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3992358,00.html

מתחילים לצוד אותו. מעצרו לא ישנה דבר. המסמכים הודלפו ונמסרו לעיתונאים ברחבי העולם.

אלכס, ארצות הברית פלשה לעיראק בטענה שסאדם חוסיין מחזיק בנשק להשמדה המונית. בפועל לא נמצא שריד לנשק מסוג זה. המודיעין עבד על הציבור האמריקאי. אם ארגון כמו ויקיליקס היה חושף את השקר לפני הפלישה לעיראק חייהם של מאות אלפי אנשים היו ניצלים. תחשוב על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפעולות שהוא עושה יש אופי של מעשי טרור, יש הבדל רב בין חשיפה עיתונאית מבוקרת של שקרים ומעשי הונאה לבין חשיפה קולקטיבית של סודות מדינה שמסכנת חיי אדם בצורה שלא משאירה מקום לספק בנוגע למטרותיו וכוונותיו של החשיפה.

למה אתה חושב שאורי בלאו ברח מהארץ, כי הוא היה חף מפשע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בכלל לא יודע כמה פוליטיקה וכמה מניפולציות, תככים ושקרים ארה"ב עושה. אם מדינה תגלה שארה"ב חתמו איתה על הסכם שלום רק בשביל לנצל אותם מבחינה זו או אחרת, ואח"כ אמרו לדוגמה למדינה אחרת לפתוח במחלחמה על המדינה שכוויכול יש לארה"ב הסכם איתה-איפה פה בדיוק הסיכוי לשלום?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרבה יותר סביר שההדלפות יצילו חיים של הרבה יותר אנשים (ימנעו מלחמות מיותרות בעתיד)

אדון מאיר פולאריס - זה בערך כמו שתגיד שאם המשטרה והשב"כ יחשפו את כל החקירות שלהם שמתקיימות כרגע - לא יהיו יותר ארגוני פשע או מחבלים

הצהרות חסרות שחר ונעדרות כל פשר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...