Armageddon1 פורסם 2010 בנובמבר 20 Share פורסם 2010 בנובמבר 20 האם קיים קירור אחר יותר טוב מזה שמגיע עם הכרטיס ?לאחרונה יש רעש מוגבר מהכרטיס.. הוא עובד על 35% מהירות במצב עבושה רגיל (לא במשחקים ) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
taotao פורסם 2010 בנובמבר 20 Share פורסם 2010 בנובמבר 20 קיים קירור יועדי לכרטיס מסך שטוב בהרבה (ביצועים/רמת רעש) מהסטוק..אבל לא תמיד אתה צריך אותו..אם הקירור רועש גם ב35% נסה לנקות אבק..ולראות אם יש שינוי.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Armageddon1 פורסם 2010 בנובמבר 20 מחבר Share פורסם 2010 בנובמבר 20 זהו שניסיתי וניקיתי את האבק .. כנראה המאוורר עצמו נדפק או משהו . אם אני נוגע טיפה במאוורר אז הוא שוב עובד בסדר ואז אחרי כמה זמן שוב רועש יותר מדי.. אין לי בעיה להוציא כסף . אני רק רוצה שיהיה לי שקט כשאני עובד במחשב Accelero TWIN TURBO PRO הקירור הזה טוב ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
taotao פורסם 2010 בנובמבר 21 Share פורסם 2010 בנובמבר 21 הAC טוב..אם הכרטיס מסך עדיין באחריות..הייתי מציע לך לממש אותה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Armageddon1 פורסם 2010 בנובמבר 21 מחבר Share פורסם 2010 בנובמבר 21 רגע אתה אומר פשוט לבוא לחנות ולומר שהכרטיס עושה רעש מעל מה שצריך ולתת להם לבדוק ?זאת אפשרות ..מחר בעבודה אני אעשה לו לחץ אוויר ואם זה לא יעזור אז אני בהחלט אלך לחנות .. יש לי איזה כרטיס חלופי שיחזיק לי את המחשב בנתיים.מחליפים כרטיסים במקרה שכזה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
taotao פורסם 2010 בנובמבר 21 Share פורסם 2010 בנובמבר 21 אם המאוורר של הכרטיס מיצר רעש חריג שלא צריך להיות..זאת אומרת שהמאוורר והקירור תקולים..וזה במסגרת האחריות.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Armageddon1 פורסם 2010 בנובמבר 21 מחבר Share פורסם 2010 בנובמבר 21 כשאני מביא את הכרטיס לחנות , הם בודקים לבד או ישר שולחים ליבואן או לחברה עצמה לבדיקה ?הרעש הוא לדעתי לא סטנדרטי והוכחה לכך היא , כאשר אני מזיז אותו טיפה עם היד אז הוא נרגע ויכול אחרי כמה זמן ( לא מוגדר) שוב להשמיע רעש מופרז .כל זה בפעילות שוטפת ולא במשחקים או משהו.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
taotao פורסם 2010 בנובמבר 21 Share פורסם 2010 בנובמבר 21 תלוי..החנות לרוב בודקת לפני את התלונה..ואז מחליטה מה לעשות ;D קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Armageddon1 פורסם 2010 בנובמבר 21 מחבר Share פורסם 2010 בנובמבר 21 אני אנסה לבדוק עם החנות מה אפשר לעשות .. מקסימום אני אחליף קירור ,למרות שחבל אם יש אחריות שווה לבדוק . תודה רבה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.