פורסם 2010 באוקטובר 2815 שנים בקשר SKYPCלצערי דעתי שונה מאחר וזו הפעם השניה בחודשיים האחרונים שיש לי עם SKYPC בעיית שרותאני מחכה לראות איך תיגמר הפרשה הנוכחית.בינתיים יש לי אינדיקציה שמשהו זז אחרי שחודש שלם המוצר שכב בסניף הדואר שלהם, סוף סוף לקחו אותו.
פורסם 2010 בנובמבר 115 שנים מחבר עכשיו אמרו במעבדה שהכרטיס תקין , אבל הם לא נותנים שום אישור בכתב, אני לא מאמין להם, ,כל הארץ תדע מזה.רוני
פורסם 2010 בנובמבר 115 שנים אוי ואבוי, הרגע חזרתי עם קנייה מהם לקנות בה זה כמו לשחק רולטה רוסית. בו נקווה שיתמזל מזלך בכל מקרה תתחדש. מה קנית? עכשיו אמרו במעבדה שהכרטיס תקין , אבל הם לא נותנים שום אישור בכתב, אני לא מאמין להם, לכן ראו הוזהרתם מקנייה בKSP,כל הארץ תדע מזה. רוני חבל מאוד שיש להם כזה יחס ללקוחות וותיקים. הם עכשיו עשו לעצמם פרסום טוב מאוד. אני מקווה שמחירות שלהם ירדו. רוני, אתה יכול גם להשאיר את חוויית קנייה בעמוד של KSP בזאפ. אנשים קוראים את זה לפני שבוחרים חנות.
פורסם 2010 בנובמבר 115 שנים קניתי מעבד לוח אם זיכרון כרטיס מסךאתה יודע כל זהלפני 4 שנים קניתי מנעה שנמצאים בנשר ואז הבנתי מה זה האימה לקנות ממקום שלא נמצא בעיר שלךחבל שאין לי זמן להרכיב אותו, ואני עוד צריך לטוס עכשיו לקנות את הnoctua d14 מסניף אחר...
פורסם 2010 בנובמבר 115 שנים אני NOOB בהרכבת מחשבים, לכן קניתי מחשבים שהרכיבו בשבילי בחנות, רק בחרתי מפרט. תתחדש! שדרוג רציני. אני מקווה שכל יהיה בסדר ותהנה משדרוג.
פורסם 2010 בנובמבר 115 שנים מחבר תנסה לדבר עם לירן אחראי שירות לקוחות.דיברתי עם הסגן של לירן והוא לקח את מס החשבונית+טלפון שלי והבטיח לי שלירן יחזור.
פורסם 2010 בנובמבר 115 שנים לך לKSP ותדרוש שיראו לך שהכרטיס תקין - משמע שמוציא תוצאה נורמלית בVANTAGE
פורסם 2010 בנובמבר 115 שנים עשיתי את הטעות לקנות מ- KSP פעם אחת ולא יקרה שוב (לפחות בנוגע לחומרה יקרה).הכרטיס מסך שלי מגיע במאמץ ל 110 מעלות והם אומרים שזה תקין כל עוד הכרטיס עובד.. וזה כרטיס מחודש שהם הביאו לי לאחר שהכרטיס המקורי הפסיק לעבוד לגמרי. בכל מקרה לא מוכנים לספק כרטיס חדש כפי שהחוק דורש.אז כרגע אני יכול להכין ארוחת צהריים על המחשב תוך כדי עבודה אם מישהו רעב.בכל מקרה לפי איך שאני רואה את זה ב- KSP אין אחריות. אם בטעות החליפו למישהו מוצר כלשהו , זה יהיה למחודש ו\או פחות טוב ממה שהוא קנה (כמו שהם ניסו לתת לי בהתחלה כרטיס מסך פחות טוב משלי).כן אני יודע , כתוב להם בתקנון שהם יכולים לתת פחות טוב בביצועים עד 10% או מחודש - זה בפירוש בניגוד לתקנות להגנת הצרכן.ככה שנדיר מאוד מישהו שקיבל מהם אחריות כמו שצריך לקבל.וכדי שאני לא אקבל תביעה מהם, לא שהם יזכו או משהו אבל בכל זאת,*כל הנכתב בתגובה זו הינו השקפתו הבילעדית של הכותב בלבד ואינו מתיימר לייצג את המציאות ואת כלל לקוחותיה של KSP. הנתונים מסתמכים על התרשמותו של הכותב ממקרים ספציפים אותם הוא מכיר ולא ממדגם הכולל את מרבית לקוחותיה של חברת KSP.
פורסם 2010 בנובמבר 115 שנים מחבר לי זה כואב שאני השארתי להם כ10000 ש"ח בקניות שונות כולל נייד יקר מאוד, זה מה שאוכל אותי בפנים ,היחס המזלזל בלקוח שפירנס אותם יפה, ועל זה אני לא ישתוק לעולם.
פורסם 2010 בנובמבר 115 שנים עכשיו אמרו במעבדה שהכרטיס תקין , אבל הם לא נותנים שום אישור בכתב, אני לא מאמין להם, לכן ראו הוזהרתם מקנייה בKSP,כל הארץ תדע מזה. רוני אין ספק בכלל גם אני מתקרב לסכום הזה אצלהם בציוד היקפי, תשמע, הם הכי נגישים, המחירים בד"כ גם הכי זולים, והמוצרים כמעט תמיד במלאי מיידי. זאת אחת הסיבות שהם עובדים כ"כ יפה וזה למה שתמיד שאני נכנס לשם יש תור כמו בסופר, ושעובדים ככה לא ממש סופרים את הלקוח. בגלל זה קונים משם רק ציוד היקפי, נייד זו אחריות שלא דרכם בכלל, לציוד היקפי ישנה אחריות יצרן טובה בד"כ שלא עושה בעיות ואין להם יותר מידי מה לעשות במוצר עם אחריות שלא תקין, ולא שווה להם להתעסק עם זה יותר מידי. ככה שזה לא נורא והם מחליפים אותו בד"כ מהר מאוד ולפעמים במקום לפי ניסיון אישי שלי.
פורסם 2010 בנובמבר 115 שנים אני קונה מKSP רק קירורים ומשחות טרמיות לפני כמה חודשים חבר שלי קנה AC ALPINE 11 PRO ואחד מהפלסטיקים שמחוברים למאוורר היה שבור(לא משהו שאפשר להתעלם ממנו). ראה הוזהרת :-X
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.